DISKUZE K ČLÁNKU

Jednání McLarenu s novými sponzory se po rozchodu s Hondou vyvíjejí "velmi dobře"

Ředitel McLarenu Zak Brown si po rozchodu s Hondou pochvaluje vývoj jednání s novými sponzory. Změna dodavatele pohonných jednotek v tomto směru jeho týmu prospěla.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jednání McLarenu s novými sponzory se po rozchodu s Hondou vyvíjejí "velmi dobře"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 13.12.2017 20:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 12.12.2017 15:54
Kolik stojí 3 motory? Oni mohou o tu cenu 3… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 12.12.2017 16:13
Zdroj? Jinak je klidně možné(jisté) že na F1 … »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 12.12.2017 18:50
Zdroj ? Sekce F1 Mclarenu prodělává a zbývají… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Roco

    Roco

    178.255.168.XXX
    Tak Zak rika, ze jednani jdou skvele. Jak uz se tu jednou psalo, jak se maji chapat prohlaseni tymu, tak to znamena:
    "Se sponzory jedname, poslouchaji nas, rikaji, ze nam veri, ale penize nedaji a pockaji si na vysledky."
    Takze McL zatim nikoho noveho nesehnal a asi i dlouho nesezene, hlavne v dnesni dobe, kdy velci sponzori opousti F1 a hledaji lepsi moznosti jak oslovit verejnost.
    Dlouhodobe neni spojeni McL-Renault zadna velka pecka, sponzori se budou pravdepodobne hledat hure jak u stavajiciho spojeni McL-Honda, ktere melo neco do sebe, ac vysledky byly bidne. Jejich auto bylo v hledacku kamer docela casto, takze sponzori byly videt. McL tak pravdepodobne s Renaultem chce prezit jen 3 roky a prejit k jinemu konkurenceschopnemu motorari.
    To ze majitele pusti penize a zatahnou ztratu je sice hezke, ale asi se chce po Zakovi neco jineho nez zebrat u majitelu. Zakovym cilem je proste sehant vic penez nez mel tym dosud, tzn. Sehnat castku kterou davala Honda plus dalsi penize navic a to je dnes skoro nemozne. A az Liberty spravedliveji poladi rozdelovani penez, tak ikdyz se McL dostane nahoru, pravdepodobne dostane zase mene nez by dostal doposud.
    Zatim to tedy vypada, ze tym F1 bude generovat akorat cim dal vetsi dluh.
    Idealni by byl odchod tovarniho tymu Mercedes a prechod na jednotky Mercedes. Tim by se McL vysvihl na spicku a snad i boj o titul, jinak zatim bohuzel ani ta bedna nevypada dobre.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    A kolik ti noví sponzoři přinesou?
    Mekáč přišel vykopnutím Hondy o 100 mega ročně. Přitom jeden z nejsilnějších sponzorů v F1 dával Ferrari 40 mega.
    Když se podíváme na minulé výsledky Mekáče, tak každému musí být jasné, že sponzoři typu Santander se do Meku ještě dlouho nepohrnou i když Mekáč půjde nahoru.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Mysli dlouhodobě...

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Počítám do roku 2020, dále to nemá smysl.
        A jak uznáš, tak minimálně do tohoto roku budou ve ztrátě. A k tomu ještě musí vyplatit Rona Dennise.

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Kolik stojí 3 motory? Oni mohou o tu cenu 3 motorů dát méně do vývoje.Taky je předpoklad, že vydělají více díky umístění, nechápu proč by měli být ve ztrátě....a taký ber v potaz, Mclaren není jen F1 a za druhé majitelé z minulých zisků jsou ochotni prostě něco doplatit, zasponzorovat.Nemyslím že bude problém.Ano, byli lepší léta.

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Mekáč na F1 prodělává. A hodně.
            Nad vodou je drží pouze sportovní vozy.
            Mekáč má zázemí pro F1 na velmi vysoké úrovni, ale tak spoustu zaměstnanců. To vše žere peníze, ale výsledky nejsou. A nejsou ani sponzoři, kteří by ztrátu snížili. Než se nějací dobří najdou, tak to bude trvat hodně dlouho.

            + 2 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Zdroj?
              Jinak je klidně možné(jisté) že na F1 "krátkodobě" tratí, ale Mclaren není jen F1, neodděluj to.
              Ferari taky utratí více než v F1 vydělá a ejhle, je v zisku.

              + 4 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Mekáč prodělává už od doby Whitinga a to není zrovna krátká doba.

                + 0 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Zdroj ? Sekce F1 Mclarenu prodělává a zbývají jsou v zisku, co na tom nechápeš ? Jak je to celkově, těžko říci, to se určitě hodně mění, dle investic, odpisů atd.....Chtěl bych bejt v prodělku jako Mclaren a vlastnit ho. 11

                  + 4 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • manson

                manson

                89.177.216.XXX
                Mclaren, bych s Ferrari neporovnával. Každý hraje jinou ligu...McLaren Automotive prodal v roce 2016 3286ks osobních aut a vydělal 9,2mil liber. Ferrari prodalo 8014ks aut a vydělalo 374mil liber. Takže McLaren F1 opravdu neuživí výroba osobních aut, dotují je z jiných firem McLaren group...

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Moc nevím co řešíš, ono tohle vůbec není jen o F1 a jak už ti kolega vysvětluje, McLaren nemůžeš oddělovat jen na F1 a ostatní, ono to spolu souvisí. Jinak opomíjíš především to že to rozhodnutí opustit Hondu a jejich peněz bylo dobrovolné, chtěné, a rozhodně to nebylo jen rozhodnutí Zaka, tohle jistě museli posvětit majitelé a jistě tam existuje nějaký plán jak to finančně zvládnout. Konkrétní přesná kalkulace kterou v McLarenu očekávají se my asi nedozvíme, jistě tam budou výkonnostní předpoklady a stejně tak to bude s přírůstkem financí od sponzorů. Důležité však je že kvůli lepším sportovním výsledkům to chtěj teď zadotovat z vlastní kapsy, jinak by to nešlo 03

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Milanek

    Milanek

    213.226.251.XXX
    Tak snad alespoň ten elf na přední kapotu za poloviční cenu vyjde
    (A možná Santander něco přihodí na Alonsouvu výplatu)
    Ale i to je pěkné zlepšení a vůči nule vlastně nekonečněprocentní

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Roco

      Roco

      178.255.168.XXX
      Jsem zvedav, jestli novi sponzori daji vubec dohromady plat Alonsa.
      Zlepseni to bude az novi sponzori daj dohromady vice penez nez dala Honda a to bude jeste dlouho trvat 03

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Je dobře že nějací sponzoři přijdou už příští rok, ale to hlavní bude být opravdu konkurenceschopný a sponzory zabezpečit finančně, důstojně finančně, i ty další roky, kde majitelé už nejspíše nebudou tak štědří.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Räikkönen, Kimi

Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

Martin Whitmarsh

Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

Sergej Sirotkin se dočkal vytoužené příležitosti

Williams potvrzuje Strolla se Sirotkinem, Kubica rezervním jezdcem

Kimi Räikkönen při tréninku v Itálii

"Inženýři jsou hodně v pohodě, do super rychlého auta jsme dali vše," říká prezident Ferrari

Sergio Pérez pevně věří, že by u špičkového týmu mohl získat titul

"Mám na to vyhrávat tituly, čeká mě velmi důležitý rok." Pérez touží po špičkovém týmu

Stoffel Vandoorne s McLarenem MCL32 v Mexiku

McLaren to proti Red Bullu a Renaultu bude mít těžké, myslí si Mansell

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama