Přestaňte si stěžovat na nedostatek předjíždění, vyzývá Sebastian Vettel

Albert Hadáček, 11. prosince 2017, 14:05 Google+

Dle čtyřnásobného mistra světa Sebastiana Vettela by si fanoušci prostě měli zvyknout na to, že každý závod nemůže být úžasná podívaná.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Sebastian Vettel v závodě v Abú Zabí

Sebastian Vettel v závodě v Abú Zabí | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Nasazení nových, robustnějších monopostů mělo za následek obávaný pokles předjetí. Již před sezónou se o tom hodně hovořilo a data Pirelli nakonec tuto domněnku potvrdila. Letos poklesl počet předjetí z loňských 866 na 435, tedy o nějakých 49 %.

"Všichni by se měli uklidnit. Nějaké závody jsou prostě nudné, a co jako? Nemyslím si, že je to takový problém," okomentoval situaci Sebastian Vettel. "Nemyslím si, že potřebujeme pořád lámat rekordy každý závod. Samozřejmě jsou chvíle, kdy vás to štve. Třeba když jste za někým a máte rychlost. Na druhou stranu, když se vám to v těchto podmínkách povede, tak je to sladká odměna. Prostě buďte v klidu a přijměte, že tu a tam bude nějaký závod nudný, někdy i dva v řadě. Skvělý závod pak vždycky přijde," pokračoval čtyřnásobný mistr světa.

Svůj názor k tomuto tématu sdělil i Riccardo s Hamiltonem. "Myslím si, že Seb má částečně pravdu, hodně záleží na tom, jak je okruh postaven. Širší auta dle mého vypadají skvěle. Máme větší přítlak a přilnavost, což způsobuje, že musíme mít více místa a čistší vzduch. Držet se v závěsu je pak náročné. Má to prostě své pro a proti," řekl pilot Red Bullu.

Letošní mistr světa dodal, že se to časem zlepší díky úpravám na vozech. "Doufám, že další vývoj nám předjíždění usnadní. Nemyslím to ale tak, že bude jednodušší předjíždět. Prostě se akorát potřebujeme držet hned za sebou. Čím více se pak bude útočit, tím větší to bude zábava pro lidi."

Google+ Vytisknout

Diskuze: Přestaňte si stěžovat na nedostatek předjíždění, vyzývá Sebastian Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

Räikkönen, Kimi

Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

Martin Whitmarsh

Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

Sergej Sirotkin se dočkal vytoužené příležitosti

Williams potvrzuje Strolla se Sirotkinem, Kubica rezervním jezdcem

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Nově představený vůz McLaren Senna

McLaren představil nový supersportovní vůz pojmenovaný po Sennovi + FOTO

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Newey o tom, proč odmítl pohádkové nabídky Ferrari i Mercedesu

  2. "Pohonné jednotky v F1 nejsou drahé," argumentuje Prost. A hned sklízí kritiku

  3. Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

  4. McLaren to proti Red Bullu a Renaultu bude mít těžké, myslí si Mansell

  5. Bojí se Pirelli konkurence? "Válka pneumatik by F1 uškodila," tvrdí

  6. Sauber byl loni s vozem půl roku pozadu, letos učinil dobrá rozhodnutí a vše jde podle plánu

reklama

Zprávy odjinud