DISKUZE K ČLÁNKU S Alonsem v jednom týmu už "nikdy," říká Hamilton. Vylučuje i přestup k Ferrari

Lewis Hamilton si nedokáže představit, že by měl někdy přestoupit ke konkurenčnímu Ferrari. A nikdy by se již ve stejném týmu nechtěl setkat s Fernandem Alonsem - nedělalo by to podle něj dobrotu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: S Alonsem v jednom týmu už "nikdy," říká Hamilton. Vylučuje i přestup k Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 10.12.2017 01:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 05.12.2017 10:33
A nebo se ty magnety se stejným pólem vzájemně… »
» fifo (Hlasovalo 6 lidí) 05.12.2017 11:33
no ked ho porazil Rosberg, co potom Alfonso ! »
» GRAHAM (Hlasovalo 6 lidí) 05.12.2017 12:13
On se ho snad bojí..... 11 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jon

jon

194.228.59.XXX
Bottas měl jen chvíli na adaptaci a ten nový monopost ladili Lewis s Nicem, kteří oba mají hodně odlišný styl. Příští rok bude lepší. Byť nečekám, že mu Lewis zase nedá výtěr. Ale už to bude důstojnější.
Kovalainen byl jalovej. On byl vždy strašně přeceňovanej. Stejně jako Péro, ale ten má za sebou alespoň Slimáka. 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Renault dominoval v letech 2005 a 2006. V roce 2007 měl k dispozici také dominantní vůz a prohrál jak se svým stájovým kolegou, tak s Kimim. 03 Můžeš snít dál, ale Alonso by měl veliký problém jak s Vettelem, tak s Lewisem. A jak Mercedes, tak Ferrari moc dobře vědí, proč si je hýčkají. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
fifo

fifo

213.94.78.XXX
ano, renault v 2003-2007 dominoval asi ako mercedes 2014-17. tolko asi k tomu co si napisal.
ale ako trolling dobre. to uznavam

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Od tebe ne 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Pokud ti nevadí ironie.... 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Osobně si myslím že Kovi v McLarenu předvedl méně než se čekalo, a proto tam taky nevydržel. Ono to tak nějak probíhá i všude jinde, ovšem ve Ferrari si jsou opravdu ochotni držet nevýkonného jezdce skoro na věky. Bottas si v Williamsu nevedl zle, a Mercedes měl omezené možnosti po odchodu Rosberga, to jestli se výkonnostně Bottas nezvedne a přesto tam setrvá, to se teprve uvidí. Je bohužel možné že i když se nezvedne tak to Mercedesu po vzoru Ferrari zachutná, ale doufám že ne.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Sport individualit určitě, ale do té doby, dokud nejsi profík. Pak musíš poslouchat stáj. Pokud tedy nejsi úplná špička a s tím vědomím si můžeš někdy něco dovolit. Ale tyto věci se často řeší už v kontraktech. A jak se řeší níže, špičkové stáje většinou rády obsadí do druhého monopostu někoho o trochu slabšího, aby si zbytečně nehonil sebevědomí a neměl pak roupy. A ta dvojka je právě ten týmový hráč - je tam kvůli PK.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Schumi x Massa je špatný příklad. Massu si tam vytáhl sám Mišák, aby se přiučil a nastoupil tam jako jeho možný nástupce. A k němu tam dali Kimiho.
Neříkám, že Ferrari v tom není nejznámější, ale McLaren se od dob Ayrton x Prost bojí dvou špičkových pilotů vedle sebe jako čert kříže. Omylem se jim to "povedlo" v roce 2007 a další sezónu tam radši frknuli Kovalainena, proti kterému je Bottas nebe a dudy ...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Alespoň že přiznáš že nevíš 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
To jsou teda fakta. 11 Pokud bych měl vycházet z takových nesmyslů, tak porovnej 10 let obou ve špičkových stájích (Lewis 2007-2017, Fernando 2003-2007, 2010-2014) - kdo toho dokázal víc? 03
Fernando je možná v paddocku hodnocený víc než Nico, ale s Nicovou povahou by měl veliký problém i on. Lewis je již několik let považovaný za nejlepšího pilota paddocku a Nico mu 4 sezóny pekelně zatápěl, to je holý fakt. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já ti nevím. Bylo to vidět až v druhé půlce sezony, kdy to bylo zcela logické. A ano, nikdo jiný takový důvod neměl. Když nejedeš o titul, nepotřebuješ TR. ;)
Slepí nevím. HakxCoul, RaixCoul, HamxKov, RaixDela Rosa, ButxPer, ButxMag, AloxVan.... Mohl bych jít dál do minulosti, ale nechce se mi hledat.
Je to jen o tom, jestli vidět chceš nebo se chceš dívat jen jedním směrem, abys něco závadného nezahlídl. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Nikdo nepoužívá jízdu na jedničku tak jako Ferrari, tvá snaha to bagatelizovat na úroveň ostatních, a zejména na McLaren, je marná a zoufalá. Jenson x Alo, Jenson x Perez, Jenson x Mag, Ham x Jenson, Ham x Alo, ale i Ricci x Verstappen, Ham x Ros, to opravdu nesrovnávej s Vettel x Kimi , Alonso x Massa, Schumacher x Massa či Barri. Nejsme slepí 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Chceš říct, že ti dva byli ti nej top piloti na světě? Nic lepšího si Mclaren dovolit nemohl? To na tom byli hodně špatně. 12
Kovalainen byl marný po první sezoně, proč ho brali druhou? Také nic lepšího nebylo?
Dobře, Kovy byl "top špička". Proč si drželi dlouho Coultharda vedle Häkkinena a Kimiho? Chceš říct, že byl v té době po Schumim nejlepší? Co třeba Wurz, Andretti.....
Prosím tě nedělej tu z Mclarenu andělíčky a jediné spravedlivé a čestné. Používají stejnou logiku jako ostatní týmy.
Kimi je pro Ferrari hlavně cenný pro vývoj vozu, z reklamních důvodů a samozřejmě se Ferrari hodí, že se neplete moc Vettelovi do cesty. Stejné důvody, jako používají ostatní. ;)

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ale jdi ty, Perez či Magnussen neměl být konkurencí pro Jensona? A že se přesto pakovali ty chytrej. Kovalainen se právě pakoval a nedali mu více šancí než 2 sezony, a možná to bude stejné s Bottasem u Mercedesu, ale Ferrari je prostě jasné, ostatní tam nacpat do stejného levelu se jen marně snažíš ty, to se ti opravdu nepovede 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No nevím, jestli to prostě nechceš vidět. Co třeba jména Dela Rosa, Kovalainen (2 sezony), když už jsi zmínil Alonsa s Hamiltonem, pak Hamík byl v té sezoně nováček, co měl tahat kačera a koukat na mistra (ono proto tam byly takový problémy). Perez či Magnussen také nebyly zářivé hvězdy, co měly být největší konkurencí pro Jensona. A ani Jenson už neměl být konkurencí pro Alonsa (ikdyž nakonec byl). Našel bych rozhodně víc sezon, kde bylo (nebo mělo být) jasné, kdo je jednička, než těch, kde to riskli (HamxBut). A ten risk byl možný jen díky nekonfliktní a týmové povaze jednoho z nich (Jenson).
Není to jediné kritérium pro výběr jezdce. Hraje tam roli mnohem víc věcí, jako plat, schopnost testovat, atraktivita pro sponzory.... Není to jen o tom, jestli chtějí mít konkurenci v týmu, nebo pohodu. Ale Mclaren v tomto není žádnou vyjímkou a těch slabších pilotů tam najdeš hodně, pokud budeš chtít je hledat. ; 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
fifo

fifo

213.94.78.XXX
suhlas

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
fifo

fifo

213.94.78.XXX
viera je pekna vec, nic proti. ja sa ale radsej drzim faktov.
napr ze button nazbieral v mclrene viac bodov ako hamilton. alebo ze Alfonso je v paddocku hodnoteny daleko vyssie ako bol Nico. atd.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Motoristický sport je sport individualit, nějaký tým si nechme na fotbal nebo hokej. Ale i tyto sporty potřebují individuality... Ano, bez ega není úspěch.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama