DISKUZE K ČLÁNKU S Alonsem v jednom týmu už "nikdy," říká Hamilton. Vylučuje i přestup k Ferrari
Lewis Hamilton si nedokáže představit, že by měl někdy přestoupit ke konkurenčnímu Ferrari. A nikdy by se již ve stejném týmu nechtěl setkat s Fernandem Alonsem - nedělalo by to podle něj dobrotu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: S Alonsem v jednom týmu už "nikdy," říká Hamilton. Vylučuje i přestup k Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
01:45 10.12.2017 194.228.59.XXX
Bottas měl jen chvíli na adaptaci a ten nový monopost ladili Lewis s Nicem, kteří oba mají hodně odlišný styl. Příští rok bude lepší. Byť nečekám, že mu Lewis zase nedá výtěr. Ale už to bude důstojnější.
Kovalainen byl jalovej. On byl vždy strašně přeceňovanej. Stejně jako Péro, ale ten má za sebou alespoň Slimáka.
Kovalainen byl jalovej. On byl vždy strašně přeceňovanej. Stejně jako Péro, ale ten má za sebou alespoň Slimáka.
jon
01:42 10.12.2017 194.228.59.XXX
Renault dominoval v letech 2005 a 2006. V roce 2007 měl k dispozici také dominantní vůz a prohrál jak se svým stájovým kolegou, tak s Kimim. Můžeš snít dál, ale Alonso by měl veliký problém jak s Vettelem, tak s Lewisem. A jak Mercedes, tak Ferrari moc dobře vědí, proč si je hýčkají.
Situs
15:46 07.12.2017 85.70.164.XXX
Osobně si myslím že Kovi v McLarenu předvedl méně než se čekalo, a proto tam taky nevydržel. Ono to tak nějak probíhá i všude jinde, ovšem ve Ferrari si jsou opravdu ochotni držet nevýkonného jezdce skoro na věky. Bottas si v Williamsu nevedl zle, a Mercedes měl omezené možnosti po odchodu Rosberga, to jestli se výkonnostně Bottas nezvedne a přesto tam setrvá, to se teprve uvidí. Je bohužel možné že i když se nezvedne tak to Mercedesu po vzoru Ferrari zachutná, ale doufám že ne.
jon
15:41 07.12.2017 194.228.59.XXX
Sport individualit určitě, ale do té doby, dokud nejsi profík. Pak musíš poslouchat stáj. Pokud tedy nejsi úplná špička a s tím vědomím si můžeš někdy něco dovolit. Ale tyto věci se často řeší už v kontraktech. A jak se řeší níže, špičkové stáje většinou rády obsadí do druhého monopostu někoho o trochu slabšího, aby si zbytečně nehonil sebevědomí a neměl pak roupy. A ta dvojka je právě ten týmový hráč - je tam kvůli PK.
jon
15:35 07.12.2017 194.228.59.XXX
Schumi x Massa je špatný příklad. Massu si tam vytáhl sám Mišák, aby se přiučil a nastoupil tam jako jeho možný nástupce. A k němu tam dali Kimiho.
Neříkám, že Ferrari v tom není nejznámější, ale McLaren se od dob Ayrton x Prost bojí dvou špičkových pilotů vedle sebe jako čert kříže. Omylem se jim to "povedlo" v roce 2007 a další sezónu tam radši frknuli Kovalainena, proti kterému je Bottas nebe a dudy ...
Neříkám, že Ferrari v tom není nejznámější, ale McLaren se od dob Ayrton x Prost bojí dvou špičkových pilotů vedle sebe jako čert kříže. Omylem se jim to "povedlo" v roce 2007 a další sezónu tam radši frknuli Kovalainena, proti kterému je Bottas nebe a dudy ...
jon
15:25 07.12.2017 194.228.59.XXX
To jsou teda fakta. Pokud bych měl vycházet z takových nesmyslů, tak porovnej 10 let obou ve špičkových stájích (Lewis 2007-2017, Fernando 2003-2007, 2010-2014) - kdo toho dokázal víc?
Fernando je možná v paddocku hodnocený víc než Nico, ale s Nicovou povahou by měl veliký problém i on. Lewis je již několik let považovaný za nejlepšího pilota paddocku a Nico mu 4 sezóny pekelně zatápěl, to je holý fakt.
Fernando je možná v paddocku hodnocený víc než Nico, ale s Nicovou povahou by měl veliký problém i on. Lewis je již několik let považovaný za nejlepšího pilota paddocku a Nico mu 4 sezóny pekelně zatápěl, to je holý fakt.
Mike17
15:24 07.12.2017 185.149.130.XXX
Já ti nevím. Bylo to vidět až v druhé půlce sezony, kdy to bylo zcela logické. A ano, nikdo jiný takový důvod neměl. Když nejedeš o titul, nepotřebuješ TR. ;)
Slepí nevím. HakxCoul, RaixCoul, HamxKov, RaixDela Rosa, ButxPer, ButxMag, AloxVan.... Mohl bych jít dál do minulosti, ale nechce se mi hledat.
Je to jen o tom, jestli vidět chceš nebo se chceš dívat jen jedním směrem, abys něco závadného nezahlídl.
Slepí nevím. HakxCoul, RaixCoul, HamxKov, RaixDela Rosa, ButxPer, ButxMag, AloxVan.... Mohl bych jít dál do minulosti, ale nechce se mi hledat.
Je to jen o tom, jestli vidět chceš nebo se chceš dívat jen jedním směrem, abys něco závadného nezahlídl.
Situs
15:13 07.12.2017 85.70.164.XXX
Nikdo nepoužívá jízdu na jedničku tak jako Ferrari, tvá snaha to bagatelizovat na úroveň ostatních, a zejména na McLaren, je marná a zoufalá. Jenson x Alo, Jenson x Perez, Jenson x Mag, Ham x Jenson, Ham x Alo, ale i Ricci x Verstappen, Ham x Ros, to opravdu nesrovnávej s Vettel x Kimi , Alonso x Massa, Schumacher x Massa či Barri. Nejsme slepí
Mike17
14:39 07.12.2017 185.149.130.XXX
Chceš říct, že ti dva byli ti nej top piloti na světě? Nic lepšího si Mclaren dovolit nemohl? To na tom byli hodně špatně.
Kovalainen byl marný po první sezoně, proč ho brali druhou? Také nic lepšího nebylo?
Dobře, Kovy byl "top špička". Proč si drželi dlouho Coultharda vedle Häkkinena a Kimiho? Chceš říct, že byl v té době po Schumim nejlepší? Co třeba Wurz, Andretti.....
Prosím tě nedělej tu z Mclarenu andělíčky a jediné spravedlivé a čestné. Používají stejnou logiku jako ostatní týmy.
Kimi je pro Ferrari hlavně cenný pro vývoj vozu, z reklamních důvodů a samozřejmě se Ferrari hodí, že se neplete moc Vettelovi do cesty. Stejné důvody, jako používají ostatní. ;)
Kovalainen byl marný po první sezoně, proč ho brali druhou? Také nic lepšího nebylo?
Dobře, Kovy byl "top špička". Proč si drželi dlouho Coultharda vedle Häkkinena a Kimiho? Chceš říct, že byl v té době po Schumim nejlepší? Co třeba Wurz, Andretti.....
Prosím tě nedělej tu z Mclarenu andělíčky a jediné spravedlivé a čestné. Používají stejnou logiku jako ostatní týmy.
Kimi je pro Ferrari hlavně cenný pro vývoj vozu, z reklamních důvodů a samozřejmě se Ferrari hodí, že se neplete moc Vettelovi do cesty. Stejné důvody, jako používají ostatní. ;)
Situs
14:24 07.12.2017 85.70.164.XXX
Ale jdi ty, Perez či Magnussen neměl být konkurencí pro Jensona? A že se přesto pakovali ty chytrej. Kovalainen se právě pakoval a nedali mu více šancí než 2 sezony, a možná to bude stejné s Bottasem u Mercedesu, ale Ferrari je prostě jasné, ostatní tam nacpat do stejného levelu se jen marně snažíš ty, to se ti opravdu nepovede
Mike17
13:12 07.12.2017 185.149.130.XXX
No nevím, jestli to prostě nechceš vidět. Co třeba jména Dela Rosa, Kovalainen (2 sezony), když už jsi zmínil Alonsa s Hamiltonem, pak Hamík byl v té sezoně nováček, co měl tahat kačera a koukat na mistra (ono proto tam byly takový problémy). Perez či Magnussen také nebyly zářivé hvězdy, co měly být největší konkurencí pro Jensona. A ani Jenson už neměl být konkurencí pro Alonsa (ikdyž nakonec byl). Našel bych rozhodně víc sezon, kde bylo (nebo mělo být) jasné, kdo je jednička, než těch, kde to riskli (HamxBut). A ten risk byl možný jen díky nekonfliktní a týmové povaze jednoho z nich (Jenson).
Není to jediné kritérium pro výběr jezdce. Hraje tam roli mnohem víc věcí, jako plat, schopnost testovat, atraktivita pro sponzory.... Není to jen o tom, jestli chtějí mít konkurenci v týmu, nebo pohodu. Ale Mclaren v tomto není žádnou vyjímkou a těch slabších pilotů tam najdeš hodně, pokud budeš chtít je hledat. ;
Není to jediné kritérium pro výběr jezdce. Hraje tam roli mnohem víc věcí, jako plat, schopnost testovat, atraktivita pro sponzory.... Není to jen o tom, jestli chtějí mít konkurenci v týmu, nebo pohodu. Ale Mclaren v tomto není žádnou vyjímkou a těch slabších pilotů tam najdeš hodně, pokud budeš chtít je hledat. ;
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek