DISKUZE K ČLÁNKU S Alonsem v jednom týmu už "nikdy," říká Hamilton. Vylučuje i přestup k Ferrari

Lewis Hamilton si nedokáže představit, že by měl někdy přestoupit ke konkurenčnímu Ferrari. A nikdy by se již ve stejném týmu nechtěl setkat s Fernandem Alonsem - nedělalo by to podle něj dobrotu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: S Alonsem v jednom týmu už "nikdy," říká Hamilton. Vylučuje i přestup k Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 10.12.2017 01:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 05.12.2017 10:33
A nebo se ty magnety se stejným pólem vzájemně… »
» fifo (Hlasovalo 6 lidí) 05.12.2017 11:33
no ked ho porazil Rosberg, co potom Alfonso ! »
» GRAHAM (Hlasovalo 6 lidí) 05.12.2017 12:13
On se ho snad bojí..... 11 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • fifo

            fifo

            213.94.78.XXX
            ano, renault v 2003-2007 dominoval asi ako mercedes 2014-17. tolko asi k tomu co si napisal.
            ale ako trolling dobre. to uznavam

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Renault dominoval v letech 2005 a 2006. V roce 2007 měl k dispozici také dominantní vůz a prohrál jak se svým stájovým kolegou, tak s Kimim. 03 Můžeš snít dál, ale Alonso by měl veliký problém jak s Vettelem, tak s Lewisem. A jak Mercedes, tak Ferrari moc dobře vědí, proč si je hýčkají. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    A nebo se ty magnety se stejným pólem vzájemně ženou pořádně dopředu, jak je komu libo 04 Jako chápu ho, vedle Bottase zpohodlněl a bojovat proti Alonsovi, či Rosbergovi v týmu dá zabrat víc, než s Bottasema a Kavalainenama. Mám pocit že co ve Ferrari začalo, v Mercedesu také zakořenilo a maj jednu sedačku pro ty nahoře (severní pól) a jednu pro ty dole (jižní pól). Jižní pól má v těchto týmech smlouvu vždy jen na rok, to asi kdyby chtěli vystrčit drápky. Uznávám že pro tým z hlediska práce je to nejspíše produktivnější a čas jim nekrade interní manipulace a boj o nadvládu, jižní póly nevzdorují. Bylo by zajímavé kdyby nám sdělil kdo vše je podle něj ten severní pól a kdo jižní 12

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001890

      uzivatel001890

      213.226.251.XXX
      Každopádně všichni v Mercedesu chápou, že vzít si Alonsa do týmu by nejspíš znamenalo destrukci ... všeho, nebo neúnosné riziko ... to by Zetsche nedovolil...
      Takže jedině Renault, ale i ten se bojí - (Flávio už ho neřídí)
      ... Mclaren rozložil na součástky - respektive jeho spolupráci s Hondou .... Ála je prostě velká osobnost - to uznávám a těším se na další rok kdyby náhodou byl vpředu ... byl bych zvědavý i na to jak se bude držet Vandorn, když to Prost tak načal ...
      Tedy Ham to řekl diplomaticky - a v pozadí spíš než nechuť utkat se s Alonsem bylo vědomí, že v Mercedesu je to nemožné ..., Dobrý je ten koment ohledně Ferrari - protože s tím souhlasím ... Prostě jemu sedí stříbrná a asi by kvůli odkazu do Ferrari chodit neměl ... Union jack na stříbrné kapotě se stal magickým ... Mercedes se tím stal víc než jen německou ikonou ... a v tom je ta image a odchodem k Ferrari by to zbytečně bylo sníženo .... super Ham 01

      ... TJ snad jedině Redbull - kdyby Mateschic chtěl zkusit posílit image Redbullu třeba i soubojem Maxe s Hamem - za hodně peněz pro Hama ... a Hama nasoukat do Redbullích barev ... to by asi šlo (Odkaz Mercedesu by to neovlivnilo, neb Redbull sice není Monster, ale sám o sobě auta nevyrábí ... a Honda by se asi snesla - protože je taková exotičtější a Mercedes by to nepoškodilo .... leč ideální asi je už nikam nechodit ... škoda pro F1 sic)
      Jinak Ham odejde spolu s Mercedesem ... Nemá prostě zapotřebí jezdit až tak dlouho,protože už teď je na tom skvěle - a Komerční aktivity si asi najde ... i po odchodu

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Jsem docela zvědav zda Ferrari či Mercedes sáhne pro sedačku jižního pólu po tom Ricciardovi, on se z posledních závodů může zdát co by jižní pól, ale ... je tomu skutečně tak? Já si tím nejsem jist a i na příští rok ho dopředu takto neoznačuji.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      194.228.76.XXX
      Tak ono prave treba na prikladu roku 2007 a 2010 je krasne videt, ze kdyz tym nema jednicku a dvojku, ale oba jedci bojuji o titul stejne, tak se potom smeje nekdo treti. Je tedy logicke, ze v takove chvili se i tym jako Mercedes zamysli nad svou strategii a premysli, co je nejvhodnejsi, pro dosazeni maxima.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Z hlediska maximalizace výsledku je to asi opravdu pravda, ale pro sport z hlediska fanouška to lepší není. Snad se dominance Mercedesu nevrátí, či nepřijde dominance Ferrari, pak to potěší asi jen dotyčné fandy daného jezdce, ale sport tím obecně hodně utrpí.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Vzhledem k tomu, že o odchodu již jednou uvažoval a o pólech moc nemluvil, tak ten druhý asi ještě neznal. 04 Kovalainen byl bez náboje, takže ten je mimo. Jinak Fernando, Jenson, Nico jsou asi ten sever. Se vší úctou k Valterimu mi do jmenovaného klubu nějak nesedí. 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Jirka_1

      Jirka_1

      217.30.64.XXX
      Mezi námi - ony se odpuzují i dva jižní póly... :-)

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Ve skutečnosti ano, ale v tom formulovém světě F1 jak tu metaforu chápu tak jezdci vybaveni jižním pólem spolu můžou koordinovat bez problémů. Kimi Massa, Massa Bottas atd

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Něco jako Van der Garde s Picem kdysi u Caterhamu? 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      No stejnou strategii převzal i Mclaren ne? 03 Proč by bojoval Alonso proti někomu kvalitnímu, když mu můžou dát nováčka. Ona ta strategie má svou logiku, proto ji používají často všichni. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Ne, vzít nadějného nováčka typu Vandoorna který dominoval šampionátu GP2, tomu neříkám stejná strategie severního a jižního pólu, to si nerozumíme. Proti komu by měl Alonso dle tebe bojovat? Já bych nebyl proti kdyby tam Jenson zůstal, ale je třeba si přiznat že Alonso ho v tom posledním roce již hodně předčil, ovšem nemyslím si že Jenson, a ani Vandoorne, a ani před tím Magnussen, před tím Perez, tam nebyl proto protože to bylo nejlepší možné potencionální zboží pro McLaren. Myslím že McLaren se zatím snaží mít ve svém sedadle opravdu to nej co může, a cítím to tak teď i v RedBullu (až na to poslední vyjádření Hornera že Verstappen si může vybudovat tým kolem sebe), nebo u FI, nebo v Renaultu. Jednoznačnou snahu 1 a 2 maj u Ferrari, a setrváním Bottase či řečmi Hama to zavání i u Mercedesu, ale tam to ještě jisté není, protože jejich situace po odchodu Rosberga byla velmi limitována a jestli se Bottas nezlepší a nebude mít šanci ohrozit Hamiltona, je možné že ho prostě vymění a zkusí třeba nadějného Ocona.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          No je a není. Vzít nadějného nováčka je dobrý tah, pokud se má od koho učit. A celkem oprávněně se očekává, že pro hvědu typu Alonsa, nebude velkou konkurencí. Občas se to nepovede (Mclaren2007, loni RB). I u Mercedesu 2016 se to trochu zvrhlo mimo očekávání. S Renualtem a FI bych to moc nesrovnával. Když tým nemá žádnou naději na boj o špici, nemusí vytahovat jednoho pilota. Je přece úplně buřt, jestli skončí pilot celkově 8-mý nebo 10-tý. Tam je důležité pořadí týmů, kvůli penězům za odměny. U boje o titul je situace jiná. Chceš mít mistra světa a počet bodů už je podružná záležitost. Proto si Ferrari drží Kimiho. Bylo by fajn mít víc bodů, ale důležitější je mít někoho, kdo bude vyvíjet auto podobně jako jednička. Ještě kdyby obral konkurenci o nějaké body, byl by ideální, ale na to už asi nemá.
          Pokud jde o Buttona, myslím si, že soudruzi udělali chybu. Je otázka, jestli by šasi Mclarenu nevypadalo jinak, mít 2 zkušené jezdce. Mám pocit, že už to byl jiný Jenson než ten, který porazil Hamiltona. Ale je dost těžký to hodnotit podle minulé sezony. Je to asi stejné, jako vyvozovat závěry o vyrovnanosti Vandoorna podle té letošní. Když ti ve většině závodů a kvalifikací něco nefunguje, něco nového se pořád zkouší u jednoho z nich, nemá moc smysl počítat odstupy.
          Pravdu máš v tom, že důstojou konkurenci by bylo těžké hledat. Top jezdci byli pod smlouvou. Ale nezdá se mi, že by situace u Mclarenu byla nějak jiná, než u Ferrari a Mercedesu. Je jasná jednička, kolem které se vše točí a její ohrožování není žádoucí. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            McLaren nikdy nebral nováčky či jiné jezdce proto aby nebyli konkurencí pro jejich druhého jezdce, snažej se vybírat to nej co je a Stoffel k tomu má velmi dobré reference a předpoklady. A když neuspěje, zbaví se ho, tak to v McLarenu dělali co si pamatuji, ať už se jelo o titul či nejelo. Nepamatuji tam jezdce co dostával nakládačku jako Kimi a zůstal by tam déle jak 2 sezony. Je třeba být férový a tohle na McLaren házet není fér. Ať už tam byl Ham Alo, Ham Jenson, Jenson Perez, Jenson Mag, Jenson Alonso, ... tak mi to rozhodně jako klasická jednička kolem které se vše točí teda nepřišlo. Letos Stoffel měl při vstupu velké výkonnostní trable, ale učinil velmi slušný pokrok a očekávám od něj příští rok již též plnohodnotný výkon, to je to co se v McLarenu počítá především, a je to na jejich činech vidět.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              No nevím, jestli to prostě nechceš vidět. Co třeba jména Dela Rosa, Kovalainen (2 sezony), když už jsi zmínil Alonsa s Hamiltonem, pak Hamík byl v té sezoně nováček, co měl tahat kačera a koukat na mistra (ono proto tam byly takový problémy). Perez či Magnussen také nebyly zářivé hvězdy, co měly být největší konkurencí pro Jensona. A ani Jenson už neměl být konkurencí pro Alonsa (ikdyž nakonec byl). Našel bych rozhodně víc sezon, kde bylo (nebo mělo být) jasné, kdo je jednička, než těch, kde to riskli (HamxBut). A ten risk byl možný jen díky nekonfliktní a týmové povaze jednoho z nich (Jenson).
              Není to jediné kritérium pro výběr jezdce. Hraje tam roli mnohem víc věcí, jako plat, schopnost testovat, atraktivita pro sponzory.... Není to jen o tom, jestli chtějí mít konkurenci v týmu, nebo pohodu. Ale Mclaren v tomto není žádnou vyjímkou a těch slabších pilotů tam najdeš hodně, pokud budeš chtít je hledat. ; 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Ale jdi ty, Perez či Magnussen neměl být konkurencí pro Jensona? A že se přesto pakovali ty chytrej. Kovalainen se právě pakoval a nedali mu více šancí než 2 sezony, a možná to bude stejné s Bottasem u Mercedesu, ale Ferrari je prostě jasné, ostatní tam nacpat do stejného levelu se jen marně snažíš ty, to se ti opravdu nepovede 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Chceš říct, že ti dva byli ti nej top piloti na světě? Nic lepšího si Mclaren dovolit nemohl? To na tom byli hodně špatně. 12
                  Kovalainen byl marný po první sezoně, proč ho brali druhou? Také nic lepšího nebylo?
                  Dobře, Kovy byl "top špička". Proč si drželi dlouho Coultharda vedle Häkkinena a Kimiho? Chceš říct, že byl v té době po Schumim nejlepší? Co třeba Wurz, Andretti.....
                  Prosím tě nedělej tu z Mclarenu andělíčky a jediné spravedlivé a čestné. Používají stejnou logiku jako ostatní týmy.
                  Kimi je pro Ferrari hlavně cenný pro vývoj vozu, z reklamních důvodů a samozřejmě se Ferrari hodí, že se neplete moc Vettelovi do cesty. Stejné důvody, jako používají ostatní. ;)

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Nikdo nepoužívá jízdu na jedničku tak jako Ferrari, tvá snaha to bagatelizovat na úroveň ostatních, a zejména na McLaren, je marná a zoufalá. Jenson x Alo, Jenson x Perez, Jenson x Mag, Ham x Jenson, Ham x Alo, ale i Ricci x Verstappen, Ham x Ros, to opravdu nesrovnávej s Vettel x Kimi , Alonso x Massa, Schumacher x Massa či Barri. Nejsme slepí 03

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama