DISKUZE K ČLÁNKU I přes návrat Alfy Romeo své vyhrůžky myslíme stále vážně, zdůrazňuje prezident Ferrari

Sergio Marchionne pohrozil, že Ferrari myslí svou hrozbu opustit Formuli 1 vážně i přes nové partnerství Alfy Romeo se Sauberem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: I přes návrat Alfy Romeo své vyhrůžky myslíme stále vážně, zdůrazňuje prezident Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 04.12.2017 13:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 04.12.2017 09:34
Je normální že každý kope za svůj tým. Ferrari si… »
» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 04.12.2017 11:19
To není jenom o počtu prodaných aut, ale i o… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 04.12.2017 08:10
Jde jim hlavně o ty nadstandardní prachy co… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • FantomasMan

    FantomasMan

    87.197.124.XXX
    Je mi jasne, že Marchionne kope len za seba. Ale proste každoročný štartovný 150mil. bonus sa mi zdá dosť neférový oproti iným tímom. Ako viem tak napríklad ani slávne tímy Manchester United FC, Real alebo Barcelona nedostávajú bonus za tože hrajú ligu. A sú to slávne značky. Tak prečo by malo dostávať Ferrari ?

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Je normální že každý kope za svůj tým. Ferrari si za dobu existence ve formui jedna vytvořilo určitý mýtus. Oni to jsou, kdo táhnou desetitisíce lidí do tribun při závodech. Určitě tam ty davy nejdou kvůli Sauberu nebo Haasu. Spousty lidí si na závod oblečou doplňky s logem Ferrari a jdou se podívat hlavně na vozy v červeném se vzpínajícím koníkem. Pokud dělá Ferrari pro popularizaci formule jedna více než ostatní týmy a koná tak vlastně od počátku této sportovní discipliny, mělo by za to být taky po zásluze odměněno.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001890

        uzivatel001890

        213.226.251.XXX
        Navíc jsou i sporty, kde se startovné dává individuálně - podle kvality účastníka
        Tak ať to Librety zkuseji - nedat Ferrari nic a uviději, jestli jim bude jezdit "zadarmo" Alespoň se konečně pohnou ledy a uvidí se jestli neni čas na kapku jiné závody - pro změnu
        Zajímavé je, že když jde o tyhle věci, tak je Marchione naprosto skvělej ... a jsem jeho fanoušek... I když je asi jasné, že s tím motorem by to prodal, kdyby jim řekli, že jim dají 100mildoáčů za sezónu, právo veta .. a tak dále
        Zatímco Medvědi prodávají hodně "normálních" aut a tolik nepotřebují startovné... jako spíš Ferrari, které chtějí za soupeře ... a tak dále
        Los Amígos se v tom prostě motají
        Ale to Logo je docela pěkné myslím si 01 - staré bylo takové moc prvoplánové- tohle je lepší

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          To není jenom o počtu prodaných aut, ale i o zisku na jeden vůz a tam si myslím Ferrari dost vede. A jak už tady dřívě zmínil kdosi - bonus pro Ferrari vadí, ale když se zaplatí mastné startovné Boltovi na Zlatou tretru, je ticho po pěšině.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Jde jim hlavně o ty nadstandardní prachy co dostávaj, motory jsou víceméně jen doprovodnou záminkou, protože do roku 2014 jim zmrazené a téměř stejně výkonné V8 tak nějak taky nevadili že 18

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      *nevadily

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      jestli máš problém pochopit rozdíl mezi zmraženým vývojem a unifikací dílů, možná by jsi měl navštívit odborníka.

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Jsi drzý. Jestli mi chceš vysvětlit rozdíl mezi zmraženým vývojem a unifikaci "některých" dílů, tak si klidně posluž, ale ať to má souvislost s tím tvrzením že motory podle něj musí zůstat jedním z hlavních prostředků, které vedou k rozdílné výkonnosti. Děkuji.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          při zmražení vývoje ten vývoj nebyl zmražen tak docela, pokud jsi tehdy F1 už sledoval, každý rok každý výrobce dokázal vyždímat nějakýho koníka navíc v zájmu zvýšení spolehlivosti, ale hlavně byl to od začátku do konce motor daného výrobce, jen jej od určitého okamžiku nesměl měnit, nebo alespoň ne moc. Pokud ale přistoupíš na standartizaci, čili stejný turba, stejný generátory, stejný kliky, písty, tak už ten motor není výtvorem daného výrobce a touto cestou chce jít liberty a chápu, že se to výrobcům pranic nelíbí. A ano, chápu, že ferrari nechce přijít o zasloužené bonusy, kdo by taky chtěl, že...

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Jako že na zmrazených V8 se výkonnostně dalo lépe makat než na motorech představené pro roky 2021 a výše? Tak to si opravdu nemyslím a ten argument proč jsi mě kvůli tomu poslal k odborníkovi tam taky nevidím. Je očividné že něco standardizováno bude a hodně toho bude omezeno, no se zmrazenýma V8 na tom ohledně tvořením rozdílné výkonnosti nebyly lépe, to je vše co jsem tím chtěl říci a proto jsem na tvůj atak celkem valil bulvy.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              proč sem tě poslal k odborníkovi je to, že evidentně nevidíš v čem je problém. Pokud mají postavit v podstatě naprosto novej motor a budou v něm muset použít výrobky třetí strany, kterou si ani nebudou moci vybrat a rozdíl mezi vývojem kompletně vlastního agragátu s následně omezeným vývojem je nebetyčný rozdíl

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Tak jestli i teď po tom co jsem vysvětlil můj komentář opomíjíš skutečnost že se to vztahuje na jeho vyřčenou větu "motory podle něj musí zůstat jedním z hlavních prostředků, které vedou k rozdílné výkonnosti" a místo toho si tam dosazuješ vlastní myšlenky co se to vlastně Marchionnemu na těch motorech nelíbí, tak s tím opravdu moc nenadělám. To se to pak kope, bravo 03

                + 1 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • Tomur

        Tomur

        94.199.44.XXX
        O co větší zlo je standardizace některých komponent oproti nemožnosti stáhnout náskok konkurence? V tomto směru stojím za Situsem a podle tvé logiky taky potřebuji návštěvu odborníka 03

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          já se nezastávám zmraženého vývoje, jen chápu, proč výrobcům vadí méně než standartizace dílů. Stačí si vzpomenout, když se standartizovala elektronika a v "průhledném" výběrovém řízení zvítězil jako dodavatel mcl a najednou měli ostatní výrobci problém svůj motor vůbec nastartovat, natož provozovat a z mercedesu jako nejhoršího motoru té doby byl najednou nejsilnější agregát, přes "zmražený" vývoj

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Tomur

            Tomur

            94.199.44.XXX
            Standardizované ECU od McLaren se používají od roku 2008, a že by předtím byl Mercedes nejhorší motor, to se mi fakt nezdá. Podívej se jen na výsledky McLarenu s motorem Mercedes z roku 2007, ALO i HAM do posledního závodu jeli na titul. A k těm problémům s nastartováním motoru, je to pro mně nová informace, máš prosím nějaký odkaz?

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama