DISKUZE K ČLÁNKU I přes návrat Alfy Romeo své vyhrůžky myslíme stále vážně, zdůrazňuje prezident Ferrari

Sergio Marchionne pohrozil, že Ferrari myslí svou hrozbu opustit Formuli 1 vážně i přes nové partnerství Alfy Romeo se Sauberem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: I přes návrat Alfy Romeo své vyhrůžky myslíme stále vážně, zdůrazňuje prezident Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 04.12.2017 13:22 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Jde jim hlavně o ty nadstandardní prachy co dostávaj, motory jsou víceméně jen doprovodnou záminkou, protože do roku 2014 jim zmrazené a téměř stejně výkonné V8 tak nějak taky nevadili že 18

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      *nevadily

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      jestli máš problém pochopit rozdíl mezi zmraženým vývojem a unifikací dílů, možná by jsi měl navštívit odborníka.

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Jsi drzý. Jestli mi chceš vysvětlit rozdíl mezi zmraženým vývojem a unifikaci "některých" dílů, tak si klidně posluž, ale ať to má souvislost s tím tvrzením že motory podle něj musí zůstat jedním z hlavních prostředků, které vedou k rozdílné výkonnosti. Děkuji.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Tomur

        Tomur

        94.199.44.XXX
        O co větší zlo je standardizace některých komponent oproti nemožnosti stáhnout náskok konkurence? V tomto směru stojím za Situsem a podle tvé logiky taky potřebuji návštěvu odborníka 03

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          při zmražení vývoje ten vývoj nebyl zmražen tak docela, pokud jsi tehdy F1 už sledoval, každý rok každý výrobce dokázal vyždímat nějakýho koníka navíc v zájmu zvýšení spolehlivosti, ale hlavně byl to od začátku do konce motor daného výrobce, jen jej od určitého okamžiku nesměl měnit, nebo alespoň ne moc. Pokud ale přistoupíš na standartizaci, čili stejný turba, stejný generátory, stejný kliky, písty, tak už ten motor není výtvorem daného výrobce a touto cestou chce jít liberty a chápu, že se to výrobcům pranic nelíbí. A ano, chápu, že ferrari nechce přijít o zasloužené bonusy, kdo by taky chtěl, že...

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          já se nezastávám zmraženého vývoje, jen chápu, proč výrobcům vadí méně než standartizace dílů. Stačí si vzpomenout, když se standartizovala elektronika a v "průhledném" výběrovém řízení zvítězil jako dodavatel mcl a najednou měli ostatní výrobci problém svůj motor vůbec nastartovat, natož provozovat a z mercedesu jako nejhoršího motoru té doby byl najednou nejsilnější agregát, přes "zmražený" vývoj

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Jako že na zmrazených V8 se výkonnostně dalo lépe makat než na motorech představené pro roky 2021 a výše? Tak to si opravdu nemyslím a ten argument proč jsi mě kvůli tomu poslal k odborníkovi tam taky nevidím. Je očividné že něco standardizováno bude a hodně toho bude omezeno, no se zmrazenýma V8 na tom ohledně tvořením rozdílné výkonnosti nebyly lépe, to je vše co jsem tím chtěl říci a proto jsem na tvůj atak celkem valil bulvy.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              proč sem tě poslal k odborníkovi je to, že evidentně nevidíš v čem je problém. Pokud mají postavit v podstatě naprosto novej motor a budou v něm muset použít výrobky třetí strany, kterou si ani nebudou moci vybrat a rozdíl mezi vývojem kompletně vlastního agragátu s následně omezeným vývojem je nebetyčný rozdíl

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Tomur

            Tomur

            94.199.44.XXX
            Standardizované ECU od McLaren se používají od roku 2008, a že by předtím byl Mercedes nejhorší motor, to se mi fakt nezdá. Podívej se jen na výsledky McLarenu s motorem Mercedes z roku 2007, ALO i HAM do posledního závodu jeli na titul. A k těm problémům s nastartováním motoru, je to pro mně nová informace, máš prosím nějaký odkaz?

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Tak jestli i teď po tom co jsem vysvětlil můj komentář opomíjíš skutečnost že se to vztahuje na jeho vyřčenou větu "motory podle něj musí zůstat jedním z hlavních prostředků, které vedou k rozdílné výkonnosti" a místo toho si tam dosazuješ vlastní myšlenky co se to vlastně Marchionnemu na těch motorech nelíbí, tak s tím opravdu moc nenadělám. To se to pak kope, bravo 03

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace měří pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama