DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes po Ferrari také hrozí odchodem z F1, po roce s Liberty nevidí nic pozitivního

Mercedes po Ferrari také kvůli plánovaným změnám hrozí svým odchodem z Formule 1. S vládnutím nových majitelů, společnosti Liberty Media, není spokojený.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes po Ferrari také hrozí odchodem z F1, po roce s Liberty nevidí nic pozitivního

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 29.01.2018 06:57 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Koukám že Liberty má zaděláno na hodně velký problém. Pokud dva největší týmy uvažují o odchodu, je něco hodně špatně. Tyto týmy nainvestovaly spoustu peněz do vývoje motorů a Liberty se teď snaží jejich investice znehodnotit. Jenom si tak říkám ,co se stane, pokud Ferrari a Mercedes své vyhrůžky splní? Jednak odejdou dva největší týmy, které táhnou diváky na tribuny. No a dále odejdou dva dodavatelé motorů, což znamená že více než polovina startovního pole bude bez pohonných jednotek. Můžeme se utěšovat že přijdou nové týmy, ale proč to neudělaly doposud? Protože F1 je neskutečně drahá a má šíleně složitá pravidla. Šance na úspěch tudíž mají skutečně velcí výrobci, ale rozhodně ne takoví jako Maserati, Porsche, Lamborghini a podobně. A do F1 ochuzené o ty dva největší tahouny se už tím tuplem nikdo nepohrne, takže odchodem Ferrari a Mercedesu se stane z F1, pokud to vůbec přežije, provinční záležitost s minimální sledovaností.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      95.82.135.XXX
      To jsou zase řeči... Vyhrožování odchodem je tu po celou historii, zejména v období, kdy se mají vyjednávat nové podmínky... Několikrát Ferrari zradilo ostatní týmy, aby si pro sebe vyjednalo lepší podmínky... Pokud chce Liberty sáhnout na "věrnostní" bonusy, tak se není co divit, že je to tu zase...

      Tohle je holt velká výzva pro majitele komerčních práv... Snažit se nastavit spravedlivá pravidla a přitom splnit očekávání Ferrari je prakticky nemožné...

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Až budou všechny týmy pro propagaci F1 dělat stejné množství práce jako Ferrari, tak ať dostávají stejné peníze. F1 je v prvé řadě show a o sport tam jde až na druhém nebo třetím místě. Mám snad považovat za normální to, když loni Manor přijel na první závod jenom proto, aby nepřišel o prachy a vůbec s auty nevyjeli z garáže? Dovolilo by s tohle Ferrari? A stačí se jenom podívat do hlediště kteréhokoliv závodu, kolik lidí je tam oblečeno do doplňků červené barvy. Až se v F1 bude jednat skutečně jenom o sport, pak ať jsou peníze rozděleny jenom podle bodů. Ale když některá značka dělá pro propagaci této disciplíny mnohem více než jiné, měla by za to být ohodnocena. Mi se totiž zase zdá nespravedlivé, aby se některé týmy jenom "svezly", ale chtěly prachy i za řízení.
        A ještě dodatek:
        Já si třeba myslím, že by možná bylo spravedlivé, kdyby každý divák, který přijde sledovat závod, hlasoval, kterému týmu fandí. No a jedna polovina peněz by se rozdělovala podle bodů, druhá podle výsledků tohoto hlasování. To by byl teprve nářez. 12

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          A nezdá se ti, že Ferrari má ty trička zaplacená dvakrát? Jednou u stánků a z e-shopů a podruhé od majitelů práv F1. Podle mne jsou tohle hloupé argumenty. V každém sportu funguje ještě propagace a byznys "okolo". Spartě se Rosický zaplatil jenom z prodeje triček. Podobné je to i v případě Jágra a Calgary. Tak prosím tě nemotej hrušky a pomeranče dohromady. A neber kecy Ferrari tak vážně. Vždycky, když se připravovala větší změna, nebo před jednáním o nové Konkordské smlouvě, Ferrari odcházelo, ještě než se začalo jednat.
          Jinak s některými věcmi, cos napsal souhlasím. Též bych Manoru nedal ani floka.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama