DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes po Ferrari také hrozí odchodem z F1, po roce s Liberty nevidí nic pozitivního
Mercedes po Ferrari také kvůli plánovaným změnám hrozí svým odchodem z Formule 1. S vládnutím nových majitelů, společnosti Liberty Media, není spokojený.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes po Ferrari také hrozí odchodem z F1, po roce s Liberty nevidí nic pozitivního
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jindrich K.
(Hlasovalo 10 lidí)
30.11.2017 16:10
Já nevím, nejsem bůhvíjaký pamětník, F1 sleduju… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
odin
06:57 29.01.2018 77.240.103.XXX
A nezdá se ti, že Ferrari má ty trička zaplacená dvakrát? Jednou u stánků a z e-shopů a podruhé od majitelů práv F1. Podle mne jsou tohle hloupé argumenty. V každém sportu funguje ještě propagace a byznys "okolo". Spartě se Rosický zaplatil jenom z prodeje triček. Podobné je to i v případě Jágra a Calgary. Tak prosím tě nemotej hrušky a pomeranče dohromady. A neber kecy Ferrari tak vážně. Vždycky, když se připravovala větší změna, nebo před jednáním o nové Konkordské smlouvě, Ferrari odcházelo, ještě než se začalo jednat.
Jinak s některými věcmi, cos napsal souhlasím. Též bych Manoru nedal ani floka.
Jinak s některými věcmi, cos napsal souhlasím. Též bych Manoru nedal ani floka.
dannak
10:58 05.12.2017 212.149.48.XXX
Myslim si to samé. S vidinou toho, že týmy nechají nasypat spoustu peněz do techonlogie a vývoje, které se sotva začínají splácet a už se řeší změna.
Teď to může sice vypadat, že zjednodušením motorů přijdou noví zájemci, ale budou mít záruku, že pokud nějaký motorář opět udělá výrazně lepší práci než ostatní, že se nezmění pravidla a opět to povede k novému motoru, vývoji a nákladům ? Přežijí tohle ti malovýrobci, po kterých se volá ? Nebo si takhle vyhazovat peníze můžou dovolit, do určité míry, opravdu jen automobilky?
Teď to může sice vypadat, že zjednodušením motorů přijdou noví zájemci, ale budou mít záruku, že pokud nějaký motorář opět udělá výrazně lepší práci než ostatní, že se nezmění pravidla a opět to povede k novému motoru, vývoji a nákladům ? Přežijí tohle ti malovýrobci, po kterých se volá ? Nebo si takhle vyhazovat peníze můžou dovolit, do určité míry, opravdu jen automobilky?
airwar1939
18:57 01.12.2017 10.151.145.XXX
U Ferrari moc nevěřím že by odešlo, u Mercedesu jsem naopak přesvědčen že po roce 2020 odejde, a upřímně mě nenapadá žádný rozumný důvod proč by měli pokračovat.
HellHogr
16:43 01.12.2017 89.24.52.XXX
Mercedes vyhrožuje odchodem kvůli změně motorů - ztárta dominantnosti v téhle oblasti, je to smutný, takhle si vybrečeli změnu pro 2014 do součastnosti, Ferrari zase brečí kvůli ztrátě příjmů jen za svoje jméno ... tohle není o F1, ale o tom lobovat za svoje dobor, nadruhou stranu, absolutně nesouhlasím se 3 motorama na sezonu, stejně tak se mi nelíbí šetření paliva, já jsem pro netankování, ale ne to ještě omezit na nějáký průtok za hodinu ... to mi příjde jako aboslutní zhovadilost ... stejně jako dělání z F1 cirkus co dělá Liberty, tohle není americké nascar či podobné koniny, ale závodění na nejvyšší úrovni, je potřeba pro to něco dělat, nechci aby jsme se vrátili do doby, kdy vyhrává jeden tým a předjíždí se jen přes boxy jako to bylo 2000 - 2007/8
mi88ki
09:54 01.12.2017 165.72.200.XXX
Cituji: "mezi týmy rozdělí téměř o miliardu korun (46 mil. dolarů) méně, než tomu bylo letos".
Tady nejde o spravedlivější rozdělení peněz, ale o přesun zisku do vlastních kapes. Je jasné, že si to tyhle týmy nenechají líbit. To by byly na hlavu padlý.
Zdroj: [odkaz na stránku]
Tady nejde o spravedlivější rozdělení peněz, ale o přesun zisku do vlastních kapes. Je jasné, že si to tyhle týmy nenechají líbit. To by byly na hlavu padlý.
Zdroj: [odkaz na stránku]
Pepan
06:58 01.12.2017 89.24.157.XXX
Automobilky jsou v F1 od jejícho počátku. F1 znehodnotili lidé, kteří přes sport prosazují své zájmy jako ekologie a podobně. Na jedné straně se sleduje spotřeba závodních aut, takže piloti musí během závodu hlídat stav paliva, na druhé straně nikoho nezajímá, kolik spotřebují kolony kamiónů přepravující ten cirkus F1 od štace k štaci. Je to jenom pokrytectví, ale utrpěl sport.
Pepan
06:45 01.12.2017 89.24.157.XXX
Až budou všechny týmy pro propagaci F1 dělat stejné množství práce jako Ferrari, tak ať dostávají stejné peníze. F1 je v prvé řadě show a o sport tam jde až na druhém nebo třetím místě. Mám snad považovat za normální to, když loni Manor přijel na první závod jenom proto, aby nepřišel o prachy a vůbec s auty nevyjeli z garáže? Dovolilo by s tohle Ferrari? A stačí se jenom podívat do hlediště kteréhokoliv závodu, kolik lidí je tam oblečeno do doplňků červené barvy. Až se v F1 bude jednat skutečně jenom o sport, pak ať jsou peníze rozděleny jenom podle bodů. Ale když některá značka dělá pro propagaci této disciplíny mnohem více než jiné, měla by za to být ohodnocena. Mi se totiž zase zdá nespravedlivé, aby se některé týmy jenom "svezly", ale chtěly prachy i za řízení.
A ještě dodatek:
Já si třeba myslím, že by možná bylo spravedlivé, kdyby každý divák, který přijde sledovat závod, hlasoval, kterému týmu fandí. No a jedna polovina peněz by se rozdělovala podle bodů, druhá podle výsledků tohoto hlasování. To by byl teprve nářez.
A ještě dodatek:
Já si třeba myslím, že by možná bylo spravedlivé, kdyby každý divák, který přijde sledovat závod, hlasoval, kterému týmu fandí. No a jedna polovina peněz by se rozdělovala podle bodů, druhá podle výsledků tohoto hlasování. To by byl teprve nářez.
SergioPÉREZ
02:00 01.12.2017 84.42.147.XXX
F1 si měla jít vlastní cestou, automobilky jí jenom znehodnotily
Fanda.LH
23:35 30.11.2017 95.82.135.XXX
To jsou zase řeči... Vyhrožování odchodem je tu po celou historii, zejména v období, kdy se mají vyjednávat nové podmínky... Několikrát Ferrari zradilo ostatní týmy, aby si pro sebe vyjednalo lepší podmínky... Pokud chce Liberty sáhnout na "věrnostní" bonusy, tak se není co divit, že je to tu zase...
Tohle je holt velká výzva pro majitele komerčních práv... Snažit se nastavit spravedlivá pravidla a přitom splnit očekávání Ferrari je prakticky nemožné...
Tohle je holt velká výzva pro majitele komerčních práv... Snažit se nastavit spravedlivá pravidla a přitom splnit očekávání Ferrari je prakticky nemožné...
Pepan
22:40 30.11.2017 89.24.157.XXX
Koukám že Liberty má zaděláno na hodně velký problém. Pokud dva největší týmy uvažují o odchodu, je něco hodně špatně. Tyto týmy nainvestovaly spoustu peněz do vývoje motorů a Liberty se teď snaží jejich investice znehodnotit. Jenom si tak říkám ,co se stane, pokud Ferrari a Mercedes své vyhrůžky splní? Jednak odejdou dva největší týmy, které táhnou diváky na tribuny. No a dále odejdou dva dodavatelé motorů, což znamená že více než polovina startovního pole bude bez pohonných jednotek. Můžeme se utěšovat že přijdou nové týmy, ale proč to neudělaly doposud? Protože F1 je neskutečně drahá a má šíleně složitá pravidla. Šance na úspěch tudíž mají skutečně velcí výrobci, ale rozhodně ne takoví jako Maserati, Porsche, Lamborghini a podobně. A do F1 ochuzené o ty dva největší tahouny se už tím tuplem nikdo nepohrne, takže odchodem Ferrari a Mercedesu se stane z F1, pokud to vůbec přežije, provinční záležitost s minimální sledovaností.
hurthys
21:06 30.11.2017 89.177.136.XXX
Jsou to jen PR kecy a vymezování pozic. Liberty chce spravedlivější rozdělování peněz a rovnější podmínky pro týmy, na čemž by nejvíce tratily Ferrari a Mercedes... Ferrari blufuje a myslím, že odchod Mercedesu by až zas tak nikoho netrápil.
api
20:32 30.11.2017 88.212.37.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
jon
19:59 30.11.2017 185.4.201.XXX
Mladej, koukám, že za posledních pár let toho moc nepamatuješ. ***stájí a kdyby nedošlo k modernizaci jednotek do dnešní podoby, tak už asi nedodávají ani ty motory.
Místo brouzdání po xchatech si taky něco někdy pročti o historii F1, pak ***
Příspěvek byl redakčně upraven.
Místo brouzdání po xchatech si taky něco někdy pročti o historii F1, pak ***
Příspěvek byl redakčně upraven.
Jindrich K.
16:10 30.11.2017 91.229.253.XXX
Já nevím, nejsem bůhvíjaký pamětník, F1 sleduju pravidelně od roku 2000 nicméně zdá se mi, že to jde do sr*ček. Místo honby a výkoností se kouká na spolehlivost a cenu. Místo zajímavých strategií s pneu a tankováním, je předepsané jaké gumy použít a piloti musí 50% závodu šetřit palivo. Ani s DRS se nedá pořádně předjíždět atd atd. A stále se chce jít dál. Méně paliva, méně motorů - podle mě méně zábavy. Je to jen můj názor, ale tohle F1 moc nesvědčí. To z toho můžou udělat rovnou něco jako GP2, vše víceméně unifikovné a pak to bude sice levné, ale bude to zajímavé ?
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek