DISKUZE K ČLÁNKU Williams odmítá diskusi o Kubicově rychlosti, testy podle něj bez problémů zvládl

Williams po skončení dvoudenních testů pneumatik v Abú Zabí odmítl hovořit o rychlosti Roberta Kubici. Podle technického ředitele Paddyho Lowe ale vše zvládl bez problémů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Williams odmítá diskusi o Kubicově rychlosti, testy podle něj bez problémů zvládl

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 01.12.2017 01:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovali 3 lidé) 30.11.2017 12:40
Jinak teda, když tady debatujeme o Kubicovi a… »
» Peter P. (Hlasovali 2 lidé) 30.11.2017 12:27
mna naopak prekvapil sirotkin. sedel v tom aute… »
» rock (Hlasovali 2 lidé) 30.11.2017 13:10
Je to divný. Očividně leje a trať je pod vodou -… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

84.42.147.XXX
Pokud neuvidím čas Daniila Kvyata, beru, že Kubica je výkonostně horší než Kvyat,. 05

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
platící jezdce ale nezaměstnávali 03 a už vůbec kvůli nim nevyhazovali jiný jezdce. Ano, pokud měl jejich jezdec vyšší nároky, tak ho vyrazli, ale tohle praktikoval frank v době, kdy měl nejlepší auto a mohl si dovolit s jezdci takto jednat, tohle je už ale jiná písnička, taková ta o chudákovi co neví kde k penězům přijít...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.230.XXX
Je to divný. Očividně leje a trať je pod vodou - a nikde žádný safety car nebo červený vlajky. V tom souboji samotným je vytlačování soupeře mimo trať, nebezpečný návrat na trať i předjíždění mimo trať... Dneska -o pouhých 10 let později- by z podobnýho souboje Whittingovi vypadaly poslední vlasy a oběma by roztrhal superlicence.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Peter P.

Peter P.

77.234.252.XXX
aky byval william kedysi? je stale rovnaky. pokial si pamatam, williams, ako sukromny a nezavisly tim, vzdy v prvom rade pozeral na peniaze. nevahal sa rozlucit s majstrami sveta, lebo pytali viac ...skor sa opytam naopak, preco by mali drzat massu, ked im niekto iny pri rovnakom, alebo podobnom vykone, prinesie este aj slusny balik?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Peter P.

Peter P.

77.234.252.XXX
super video, dik 11 ...akurat mi napadlo, kolko ufnukancov by dnes plakalo, ze im jeden, alebo druhy nenechal ziaden priestor, nehovoriac o "limitoch trate" ...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.230.XXX
Sirotkin jezdil na měkkých a měl srovnatelný časy s Kubicou a Strollem na hyperměkkých 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.230.XXX
Jinak teda, když tady debatujeme o Kubicovi a Massovi, není špatný si trochu zavzpomínat. Jeden ze soubojů, který úplně zapadl v té spoustě událostí sezóny 2007, ale podle mne to bylo asi to nej, co se za ten rok na závodních tratích odehrálo...

https://www.youtube.com/watch?v=AnxUu36-uYw

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.230.XXX
"...Kdybys dal Kubicovi stejné podmínky, viděl bys, jak by Massu vyžehlil..."

anebo taky ne. Co Kubica vlastně v F1 dokázal? Měl dva týmový kolegy: Petrova, kterého teda dokázal v jeho nováčkovské sezóně smáznout a Heidfelda, který byl ovšem v dlouhodobém srovnání lepší. Možná by to Kubica teprve pořádně rozbalil nebýt nehody, ale podle mne byl nadhodnocený. Něco jako Bottas teď.

Navíc bych teda zmínil i to, že pokud Kubica není sžitý se současnou F1, tak to moc nemá kdy dohnat. Má šanci najet hodiny na simulátoru, ale auto si vyzkouší jenom v předsezónních testech a pak až v Austrálii. Během těch sedmi let se nevěnoval vůbec žádným okruhovým závodům, to mu taky moc nepřidá.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Peter P.

Peter P.

77.234.252.XXX
mna naopak prekvapil sirotkin. sedel v tom aute prvykrat a ma len o necelych 0,5s horsi cas ako kubica a to dokonca s o tri stupne tvrdsimi gumami. aj jeho casy na dlhych vyjazdoch boli rychlejsie ako kubicove. marketingovo je kubica vitaz, ale trochu pochybujem o jeho rychlosti.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Máš pravdu, tohle skutečně nechápu. Je to ale Tvůj názor, na který máš právo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
ty evidentně nechápeš co chci říct, williams už dávno není týmem, který by zajímal talent. Kubica totiž přinese zajímavý balík peněz a přitáhne pozornost k týmu, ne výkonem, ale pouze svým návratem a to mi u týmu jakým býval williams poměrně vadí...
... massa ty peníze sehnat nedokázal, proto musel jít

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Asi mají u Williamsu jiný názor když Kubicu přizvali k testům.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
jenže ty porovnáváš jabka s hruškama, bottaska je poměrně talent, ale massu zase tak přesvědčivě neporážel jak tvrdíš, navíc v jeho úspěchu je dost i massaova zpětná vazba k vozu. Pochopil bych výměnu massy za talentovaného mladíka, např. Wehrleina jak píšu výše, ale kubica? Pořád se řeší zda na F1 má. To má, ale na jaké úrovni? Pokud ho porovnám s massou, tak nepřináší nic navíc...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
nevěř tomu, kubica byl talent, o tom žádná, ale od jeho zranění v podstatě nikde nezávodil na úrovni celou sezonu a i v době jeho největší slávy v F1 bych si netroufnul tvrdit, že byl lepší než massa, natož teď, když mu chybí kontinuita. Massa byl poslední dobou neprůbojný, ale spolehlivě dokázal vozit body, když mu to vůz umožnil. Myslíš, že kubica to zvládne taky?
Já bych pochopil, kdyby vzali Wehrleina, to je poměrně talentovaný pilot s příslibem do budoucna, navíc je podporovaný mercedesem, takže by se i nějaký prašulky našly, ale kubica? Ten vážně nabízí jen ten comeback po americku...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
vem v potaz massův výrok, že ti co u williamsu rozumí závodění jeho odchod nechtěli. Já se ptám, jestli je rozumné vyměnit jednoho prověřeného "důchodce" někým, kdo není zase o tolik perspektivnější, navíc je zde pořád otázka jeho výkonnosti a jedinou výhodou je mediální příběh o návratu...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Kolik kilometrů měl s tím vozem odježděno Massa a kolik Kubica? Když si vezmeš cca 300 km na závod a trénink dalších 300km, tak za víkend pilot odjezdí minimálně 600 kilometrů x 20 závodů = 12.000 kilometrů. Kubica odjel v Abu Dhabi 100 kol, což je 550 kilometrů. Je logické, že s vozem nebyl tak sžitý jako Massa, který kromě jízd na trati odjezdil celé dny na trenažéru. Kdybys dal Kubicovi stejné podmínky, viděl bys, jak by Massu vyžehlil.,

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Tak se podívej na Bottase podrobně. Akorát první rok se u Williamsu zaučoval. Další roky spolehlivě Massu překonal, v roce 2014 dokonce o více než 50 bodů a to už není náhoda. prostě vždycky měl navrch. Massa měl kopec zkušeností z předcházejících let s stejně je nedokázal pořádně zúročit.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.230.XXX
2016? Bottas porazil Massu 9x, Massa Bottase 7x. Na to, že Bottas měl být štika a nastupující hvězda, zatímco Massa stříhal metr do konce kariéry, když většinu sezóny věděl, že ho vykopnou, ať zajede jak chce, to nebylo tak zlý.
Jo, Massa u Ferrari propadl s Alonsem. O kterým se říká, že je to jeden z nejlepších jezdců své generace a u Ferrari byl v životní formě.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Viz výše. Nebo si myslíš že u Williamsu jsou blbci a za čtyři roky neodhadli Massův potenciál?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Tak si porovnej tabulky za poslední čtyři roky, jak klesala Massova výkonnost a ne vše se dá hodit na horší vůz a dále se podívej na rok 2016 a v něm si porovnej body Massa x Bottas. Stejně tak si porovnej roky, kdy byl u Ferrari, jak propadl v porovnání s Alonsem a tam se taky nedá vše hodit na dominantní pozici Alonsa. Kubica je v porovnání s Massou dravější a ie tam potenciál dalšího růstu. A věř mi že jsem Massovi kdysi fandil, jenže po zranění se vrátil úplně jiný člověk. Vyhaslý, nebojovný, zřejmě se mu ten úraz uložil v povědomí a ani psycholog si s tím nevěděl rady. Jo a riziko je u všech pilotů, nejenom u Kubicy. Mají rizikové povolání, zranit či zabít se může kterýkoliv z nich.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama