DISKUZE K ČLÁNKU

Williams odmítá diskusi o Kubicově rychlosti, testy podle něj bez problémů zvládl

Williams po skončení dvoudenních testů pneumatik v Abú Zabí odmítl hovořit o rychlosti Roberta Kubici. Podle technického ředitele Paddyho Lowe ale vše zvládl bez problémů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Williams odmítá diskusi o Kubicově rychlosti, testy podle něj bez problémů zvládl

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 01.12.2017 01:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovali 3 lidé) 30.11.2017 12:40
Jinak teda, když tady debatujeme o Kubicovi a… »
» yossarian (Hlasovali 2 lidé) 30.11.2017 12:27
mna naopak prekvapil sirotkin. sedel v tom aute… »
» rock (Hlasovali 2 lidé) 30.11.2017 13:10
Je to divný. Očividně leje a trať je pod vodou -… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    84.42.147.XXX
    Pokud neuvidím čas Daniila Kvyata, beru, že Kubica je výkonostně horší než Kvyat,. 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.230.XXX
    Jinak teda, když tady debatujeme o Kubicovi a Massovi, není špatný si trochu zavzpomínat. Jeden ze soubojů, který úplně zapadl v té spoustě událostí sezóny 2007, ale podle mne to bylo asi to nej, co se za ten rok na závodních tratích odehrálo...

    https://www.youtube.com/watch?v=AnxUu36-uYw

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • yossarian

      yossarian

      77.234.252.XXX
      super video, dik 11 ...akurat mi napadlo, kolko ufnukancov by dnes plakalo, ze im jeden, alebo druhy nenechal ziaden priestor, nehovoriac o "limitoch trate" ...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.230.XXX
        Je to divný. Očividně leje a trať je pod vodou - a nikde žádný safety car nebo červený vlajky. V tom souboji samotným je vytlačování soupeře mimo trať, nebezpečný návrat na trať i předjíždění mimo trať... Dneska -o pouhých 10 let později- by z podobnýho souboje Whittingovi vypadaly poslední vlasy a oběma by roztrhal superlicence.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • yossarian

    yossarian

    77.234.252.XXX
    mna naopak prekvapil sirotkin. sedel v tom aute prvykrat a ma len o necelych 0,5s horsi cas ako kubica a to dokonca s o tri stupne tvrdsimi gumami. aj jeho casy na dlhych vyjazdoch boli rychlejsie ako kubicove. marketingovo je kubica vitaz, ale trochu pochybujem o jeho rychlosti.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.230.XXX
      Sirotkin jezdil na měkkých a měl srovnatelný časy s Kubicou a Strollem na hyperměkkých 14

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    Takže vezmou kubicu, no nevím, kde je jakýkoliv posun oproti massovi. Jediné co je pro kubicu je ta mediální masáž s jeho návratem, ale pochybuju, že bude rychlejší než byl massa a nemyslím, že ty 4 roky věkového rozdílu jsou oprávněné pro risk vyhození osvědčeného pilota a angažováním pilota, kde jsou značná rizika jak vzhledem k dlouhé pauze tak zdravotnímu stavu

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.230.XXX
      Vidím to stejně. Na stejné trati, kde Kubica po předchozí stokolové přípravě a s krvavým potem na čele porazil Strolla o desetinu, naložil Massa Strollovi v kvaldě sekundu (a desetinu).

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Kolik kilometrů měl s tím vozem odježděno Massa a kolik Kubica? Když si vezmeš cca 300 km na závod a trénink dalších 300km, tak za víkend pilot odjezdí minimálně 600 kilometrů x 20 závodů = 12.000 kilometrů. Kubica odjel v Abu Dhabi 100 kol, což je 550 kilometrů. Je logické, že s vozem nebyl tak sžitý jako Massa, který kromě jízd na trati odjezdil celé dny na trenažéru. Kdybys dal Kubicovi stejné podmínky, viděl bys, jak by Massu vyžehlil.,

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          nevěř tomu, kubica byl talent, o tom žádná, ale od jeho zranění v podstatě nikde nezávodil na úrovni celou sezonu a i v době jeho největší slávy v F1 bych si netroufnul tvrdit, že byl lepší než massa, natož teď, když mu chybí kontinuita. Massa byl poslední dobou neprůbojný, ale spolehlivě dokázal vozit body, když mu to vůz umožnil. Myslíš, že kubica to zvládne taky?
          Já bych pochopil, kdyby vzali Wehrleina, to je poměrně talentovaný pilot s příslibem do budoucna, navíc je podporovaný mercedesem, takže by se i nějaký prašulky našly, ale kubica? Ten vážně nabízí jen ten comeback po americku...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Asi mají u Williamsu jiný názor když Kubicu přizvali k testům.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              ty evidentně nechápeš co chci říct, williams už dávno není týmem, který by zajímal talent. Kubica totiž přinese zajímavý balík peněz a přitáhne pozornost k týmu, ne výkonem, ale pouze svým návratem a to mi u týmu jakým býval williams poměrně vadí...
              ... massa ty peníze sehnat nedokázal, proto musel jít

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Máš pravdu, tohle skutečně nechápu. Je to ale Tvůj názor, na který máš právo.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • yossarian

                yossarian

                77.234.252.XXX
                aky byval william kedysi? je stale rovnaky. pokial si pamatam, williams, ako sukromny a nezavisly tim, vzdy v prvom rade pozeral na peniaze. nevahal sa rozlucit s majstrami sveta, lebo pytali viac ...skor sa opytam naopak, preco by mali drzat massu, ked im niekto iny pri rovnakom, alebo podobnom vykone, prinesie este aj slusny balik?

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  platící jezdce ale nezaměstnávali 03 a už vůbec kvůli nim nevyhazovali jiný jezdce. Ano, pokud měl jejich jezdec vyšší nároky, tak ho vyrazli, ale tohle praktikoval frank v době, kdy měl nejlepší auto a mohl si dovolit s jezdci takto jednat, tohle je už ale jiná písnička, taková ta o chudákovi co neví kde k penězům přijít...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.230.XXX
          "...Kdybys dal Kubicovi stejné podmínky, viděl bys, jak by Massu vyžehlil..."

          anebo taky ne. Co Kubica vlastně v F1 dokázal? Měl dva týmový kolegy: Petrova, kterého teda dokázal v jeho nováčkovské sezóně smáznout a Heidfelda, který byl ovšem v dlouhodobém srovnání lepší. Možná by to Kubica teprve pořádně rozbalil nebýt nehody, ale podle mne byl nadhodnocený. Něco jako Bottas teď.

          Navíc bych teda zmínil i to, že pokud Kubica není sžitý se současnou F1, tak to moc nemá kdy dohnat. Má šanci najet hodiny na simulátoru, ale auto si vyzkouší jenom v předsezónních testech a pak až v Austrálii. Během těch sedmi let se nevěnoval vůbec žádným okruhovým závodům, to mu taky moc nepřidá.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Tak si porovnej tabulky za poslední čtyři roky, jak klesala Massova výkonnost a ne vše se dá hodit na horší vůz a dále se podívej na rok 2016 a v něm si porovnej body Massa x Bottas. Stejně tak si porovnej roky, kdy byl u Ferrari, jak propadl v porovnání s Alonsem a tam se taky nedá vše hodit na dominantní pozici Alonsa. Kubica je v porovnání s Massou dravější a ie tam potenciál dalšího růstu. A věř mi že jsem Massovi kdysi fandil, jenže po zranění se vrátil úplně jiný člověk. Vyhaslý, nebojovný, zřejmě se mu ten úraz uložil v povědomí a ani psycholog si s tím nevěděl rady. Jo a riziko je u všech pilotů, nejenom u Kubicy. Mají rizikové povolání, zranit či zabít se může kterýkoliv z nich.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.230.XXX
        2016? Bottas porazil Massu 9x, Massa Bottase 7x. Na to, že Bottas měl být štika a nastupující hvězda, zatímco Massa stříhal metr do konce kariéry, když většinu sezóny věděl, že ho vykopnou, ať zajede jak chce, to nebylo tak zlý.
        Jo, Massa u Ferrari propadl s Alonsem. O kterým se říká, že je to jeden z nejlepších jezdců své generace a u Ferrari byl v životní formě.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Tak se podívej na Bottase podrobně. Akorát první rok se u Williamsu zaučoval. Další roky spolehlivě Massu překonal, v roce 2014 dokonce o více než 50 bodů a to už není náhoda. prostě vždycky měl navrch. Massa měl kopec zkušeností z předcházejících let s stejně je nedokázal pořádně zúročit.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            jenže ty porovnáváš jabka s hruškama, bottaska je poměrně talent, ale massu zase tak přesvědčivě neporážel jak tvrdíš, navíc v jeho úspěchu je dost i massaova zpětná vazba k vozu. Pochopil bych výměnu massy za talentovaného mladíka, např. Wehrleina jak píšu výše, ale kubica? Pořád se řeší zda na F1 má. To má, ale na jaké úrovni? Pokud ho porovnám s massou, tak nepřináší nic navíc...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

McLaren po zimě vyjede se zcela novou pohonnou jednotkou Renaultu

Rozhovor se šéfem McLarenu o vývoji vozu pro rok 2018 a světlých zítřcích s Renaultem

Ferrari se plánované změny v F1 nelíbí a hrozí odchodem

"Ferrari v F1 udržet chceme, všechno má ale své meze," říká Brawn

Esteban Ocon při testech v Abú Zabí

Force India svému vozu rozumí lépe než kdykoliv dříve. Udělá příští rok další pokrok?

Pohonná jednotka Honda RA617H, kterou byl v sezóně 2017 vybaven McLaren MCL32

FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H

Lando Norris je dalším talentovaným mladíkem McLarenu

"Norrise čeká v roce 2018 rušný život," říká šéf McLarenu. Páteční tréninky mu ale nedá

Partnerství s McLarenem ani zdaleka nepřineslo kýžené výsledky, proto po letní přestávce došlo k rozchodu

Konec partnerství s McLarenem je pro Hondu úlevou, problém dle Hasegawy nebyl v lidech

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama