DISKUZE K ČLÁNKU "Kimi by měl být s takovým autem mnohem víc vpředu," hodnotí upřímně Ricciardo

Daniel Ricciardo nabízí upřímné hodnocení výkonů Kimiho Räikkönena, který jej v posledním závodě v konečném pořadí předstihl. Ani Fin si však finále sezóny 2017 kvůli nutnosti šetřit palivo moc neužil.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Kimi by měl být s takovým autem mnohem víc vpředu," hodnotí upřímně Ricciardo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 28.11.2017 15:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 27.11.2017 12:26
Tohle bylo taky dobrý: zatímco všichni zahřívali… »
» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 27.11.2017 14:27
Šetřil i volant 12 »
» Duncan66 (Hlasovali 5 lidé) 27.11.2017 10:31
To narozdil od Vettela musel Raikonnen setrit… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • S-fan

    S-fan

    212.111.22.XXX
    Věk nezastavíš a na někoho působí rychleji než na ostatní. Kimi na to nemá už poslední 3 roky, ten čtvrtý nebude vyjímkou a jeho tým na to opět v šampionátu dojedou a jeho body budou chybět. 04

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lubomír O.

    Lubomír O.

    194.228.76.XXX
    Ricci by měl hlavně rychle zdrhnout, klidně už v příští sezóně by mohl dělat stejnou podržtašku jako Kimi.. To pak rychle pochopí kam ty body mizí..
    Doufám, že ho pro 2019 vezmou do Merglu. V RedBullu mají svoje nový "zázračný dítě", Vettel si do Ferka pustí jedině další podržtašku a jedinej Hamilton má dost velký Gule, aby si pustil do týmu konkurenci.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Kecičky. Jednoho s koulema už tam měl loni a nevypadalo to, že by potom znovu toužil.
      Každý s mozkem ví, proč si Mergl vzal zrovna podprůměrného Bottase a taky to podle toho vypadalo.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lubomír O.

        Lubomír O.

        84.16.108.XXX
        Bottase bych neoznačoval jako podprůměr. Rozhodně není TOP, ale podprůměr není. Lepší variantu v tu chvíli neměli, s Williamsem jsou tak nějak provázaní, uvolnit Bottase z Will bylo zdaleka nejjistější řešení a Bottasova smlouva vždy jen na rok je jasná známka toho, že Mergl čeká na něco lepšího.. Za mě je to právě Ricciardo, možná Ocon, Sainz.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.52.XXX
    Pokud se nepletu Kimiho trápení přišlo s eérou nových PJ tedy od roku 2014, snad jen loni, kdy i Vettel jel tužku to bylo vyrovnaný, jinak dostal příděl od Alonsa 2014 - dvakrát méně bodů a pak nálož od Vettela 2015 a 2017, jenže Vettel je pilot, kterej hned brečí, když s ním kolega závodí, viz u RB s Webberem, takže si necahjí radši Kimiho, co dojede 5/6 pokud ostatní nevypadnou a zahodí šanci na PK, než aby dali šanci mladým, zejmené Leclerc by si to zasloužil ale i Govi, tenhle přístup se Ferrari šeredně vymstí, až to Vettel zabalí, potom co zjistí že ani za 10 by nevyhrál s Ferrari titul

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Má pravdu o Kimim ten Ricci. Ale jinak to šetření benzínu je pro jezdce v F1 opravdu nepěkná věc, ale pokud vím tak Ferrari na tom se spotřebou není tak zle, co maj říkat u Hondy. Když ve Ferrari daj na start závodu méně paliva aby byl díky tomu rychlejší na startu závodu tak pak se nemůžou divit. Jinak pravděpodobnost že vyjede SC byla menší než že nevyjede, tak opravdu nevím kdo jim tu spotřebu počítal a proč šli až tak na hranu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    109.81.245.XXX
    Tohle bylo taky dobrý: zatímco všichni zahřívali gumy o 107, tak Kimi... [odkaz na stránku] 04

    + 11 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.69.XXX
      Tak to je nářez 11

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001890

      uzivatel001890

      85.239.64.XXX
      to jsem se chlámal už při závodě :) byla to psina typický Kimi 01 (důvod nedůvod)
      Jinak štření paliva by právě měli zrušit - stylem ať si každý naloží co chce - jenže aby se zachoval trend kdy se žádá efektivita ... je třeba neomezvat rekuperace a zachovat stávající motory - janak by si každý raději namontoval mortory bez rekuperací a ušetřenou váhu asi vrhl do paliva ... TJ je to složité a možná by tedy museli nějaký strop zachovat ... jen ho kapku zvednout
      PSA: Rici chce prostě do Ferrari zdá se ... na Maxe nestačí a říkýá si, že Seba zdolal, ale nevím, jestli na to jde zrovna moc dobře ... je to alchymie.
      Kyselé hrozny a výmluvy - měl Kimiho raději porazit a nebo to nechat - takovéhle komenty ať by třeba i měl pravdu ... jenže vše má nějaké důvody a někde je i důvod, proč on nestačí na Maxe...
      No uvidíme řekl slepej

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      77.240.177.XXX
      Nešetřil jen palivo, ale i gumy :)

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    To narozdil od Vettela musel Raikonnen setrit palivo celou sezonu, ze dostaval nakladacku prakticky kazdy zavod rozdilem tridy? 13

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Nechci být zbytečný rýpal, ale Vettel dostal více paliva nebo má lepší mapu motoru nebo v čem to měl jinak, že dojel 15 sekund před Kimim? I kdyby mohli jet celou dobu naplno, tak to nedopadne jinak. Dost možná by ten rozdíl byl ještě větší. Jediné, co by možná dopadlo by bylo to, že by mu Ricci nemusel darovat 4. místo svým odstoupením ...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama