DISKUZE K ČLÁNKU Renault přiznává "hořkost" situace, kdy musí obětovat výkonnost v zájmu spolehlivosti

Šéf Renault Cyril Abiteboul uvedl, že to je pro ně hořké, když musí v závěru sezóny obětovat výkon svých motorů kvůli tomu, aby zajistili jejich spolehlivost. Poruchy se v posledních závodech množí a francouzský výrobce bojuje s nedostatkem nových náhradních dílů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault přiznává "hořkost" situace, kdy musí obětovat výkonnost v zájmu spolehlivosti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 52, poslední 23.11.2017 15:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 22.11.2017 11:04
Když jsem to napsal já, že obětovali výkonnost v… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 22.11.2017 17:23
Jasně, hlavně že nejsi demagog ty. Tipuješ si tu… »
» jon (Hlasovali 2 lidé) 22.11.2017 07:49
To jsou mi novinky po ránu. 04 Skoro jak od… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo, s tím se dá souhlasit.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
V USA nasadil VES novou specifikaci,která dala okolo 0.2 s a část dílů je v konfiguraci pro r. 2018

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Myslím, že konečně má Renault výkonný motor natolik, že je v okně pro boj o šampionát když by měli s Ferrari a Mercedesem srovnatelné šasi. Spolehlivost je poslední závody problém, ale na tom se dá zapracovat přes zimu.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Velmi rozumně zhodnoceno. Renault si defakto vrkjoy chybou v Mexiku odepsal zbytek sezóny, RB to může být jedno, ale tovární tým se tím velmi pravděpodobně připravil o 5. Místo v PK.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Jo a k čemu bylo Mercedesu jet naplno v Mexiku? K ničemu, nedali Renault RB ani když měli konzervativní mód... Sakra, tady nějak ta tvoje teorie o výkonu nějak naráží. Kdybych byl stejný demagog, tak na základě GP Mexika musím věřit, že výkon Renaultu je o parník jinde, když vyhráli na 2 motorových tratích za poslední 2 měsíce... Ale já nemám za potřebí mlit nesmysly. Zajímavý je, jak se tady vy Renault hateri slezete vždy když je možnost kynout si... Po GP Mexika a Malajsie ste byli kde, abyste mohli nakydat slabému Mercedesu?!


+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Graham je fajn. Rozhodně není demagog jako ty. Jestli tvrdís, že Bottas a Hamilton měli v závodě na chlup stejný výkon, tak lzes. Prostě i Mercedes a Ferrari musí v race módu šetřit, aby splnili životnost. Každopádně nikde nerozporuji, že má Renault problém se spolehlivosti, píšu to všude stále dokola. Výkon Renault má, musí zapracovat na spolehlivosti a věřím, že zapracují a budou opět nejspolehlivější PJ v poli.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Takhle to nebylo, on byl vybízen že může jet naplno (motorově) ,ale on ne vždy chtěl....odmítal to přehánět.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Ty si prosím tě nic nenalivej a raději mi vysvetli, jak je možné, že Max pohodlně vyhrál v Malajsii a hlavně v Mexiku, kde je opravdu dlouhá rovinka navíc v konzervativním módu. A teď mudruj Jone. Tovární tým je v F1 2. Sezónu. Chceš vědět, kde byl 2. Sezónu Mercedes? V race módu je Mercedes kapku napřed a za ním velmi blízko Ferrari a za ním opravdu velmi blízko Renault. Rozdíl mezi Mercedesem a Renaultem je do 25 PS v race módu. Honda na Renault ztrácí dalších min 50 ps. Já znám fakta, mě tvá přání moc nerozhodi.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Docela by mne zajímalo, s čím jezdí Verstapen.Dělá to na mne dojem, že má uvnitř už nějaké nové dily na přiští rok a že to není standartní specifikace Renault motoru.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Netuším. Ale bude na tom asi podobně jako Vettel. Mimochodem z dalšího závodu odstoupil kvůli brzdam, z dalšího kvůli převodovce. Netřeba automaticky papouškovat Richterovu idiotskou rovnici: odstoupení auta s motorem Renault = chyba motoru. ;)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Na každý závod je jiný mód a samozřejmě ho každý přizpůsobuje dle toho, jak na tom motor je, kolik má najeto atd. Takže zcela jistě využíval LH jiný motorové módy, než ti co měli najeto mazec.Renault použil těžce konzervativní, neměl jinou možnost....bylo to v módu zučastnit se a dojet.
Třeba Honda , ta mohla jet naplno, když má skoro pořad neojeté motory.Jasně v rámci svých možností....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Takže k motorů Renault.Je potřeba se na to kouknout obšírněji. Vzhledem k tomu, že motory už jsou teď ke konci opotřebované a Renault nemá ND díly, šli s výkonem níže než by museli. Situace kdy jim motory hořely, byla o něčem jiném, tam to přehnali s agresivním módem a projevilo se tam, opotřebení motorů.Ty dvě věci nejsou úplně spojené nádoby, protože v tom hrála roli nadmořská výška a tu nezohlednily.V dalším závodě to zase bylo naopak, tam šli hodně pod svoje možnosti a to kvůli ND dílům....prostě je nemají.Kdyby to nepřehnali před tím, bylo by to v Brazilii cajk.Protože jim ale "schořelo", tak teď museli být extrémně opatrní, protože mohla nastat situace, že by v posledním závodě někdo nevyjel a to by byla ostuda.
Motor Renault je už výkonově na tom velice slušně, jen dotáhnout tu spolehlivost a sám jsem zvědav, jak na tom bude nový motor ohledně spolehlivosti.Pokud to bude ok, bude RB a Mclaren určitě vpředu, protože jsou ve výkonovém okně, kdy to lze dohnat jinak.RB určitě a Mclaren myslím taky, ten to ale přiští rok bude muset potvrdit.Velký otazník je možnost kvalda módu a také zda Mercedes a Ferrari tenhle mód nebude moci používat v mnohém širším speketru i v závodě.To by byl problém.Tajně ale doufám v jiný scenář, že to spíše konkurenci zpomalí.Uvidíme.
Myslím že Renault ale opravdu celkově dožene tyto dva až v dalším roce.Možná bude vždycky lehce slabší, nebude to ale pro závodění žádný problém. Honda nemá dle mého názoru prozatím šanci, ty se přiblíží nejdříve po další sezóně a budou rádi, když budou ztrácet, to co teď Renault.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01 Ale snažím se. 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Prosím ještě detail. Proč ostatní museli nastavit konztevativní mód? On někdo další měl problémy se spolehlivostí? Povídej, kdo? 13

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Zase plácáš nemysly. Jediný, kdo v Brazílii něco šetřil byl Renault.
Tady máš citaci tvého kolegu, fandu Renaultu (nebo Mclarenu) Grahama:
"Když už tu F1 řešíš, tak by jsi měl vědět, ale chápu že chci po tobě moc, že Renault (motory) v Brazílii použil konzervativní mód, kdežto konkurence a hlavně LH hodně agresivní."

On si nějak bohužel nevšiml, že tvrdí to samé co já. Měli by jste se chlapci domluvit, co vlastně tvrdíte. tedy chápu, že Renault je úžasný a nejlepší. Ale aspoň se shodnout na tom, jestli mají ostatní mód konzervativní, nebo agresivní. 12

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Očividně neumíš tak dobře kličkovat v hov*ech. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Však o tom není řeč. Všichni šetří motor, ale Renault nestíhá. Pokud se chce vyšponovat na údržbový výkon Mercedesu nebo Ferrari, rozsype se. Nalijme si čistého vína, ten rozdíl je tam pořád veliký. Pokud si někdo může dovolit jet údržbu a jiný to musí dohánět šáskem, asi to nebude úplně ono. Tovární Renault nemá ani to šasí a soupeří s McLarenem, který jede s Hondou totální bídu, s odkazem na Browna a Alonsa. 04

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Výkon tam je, pokud ostatní jedou údržbu. V Brazílii měl Lewis nový motor a sám řekl, že nemusel nic šetřit a měl to puštěné naplno. Ten rozdíl tam byl pořád o parník a i když to měl puštěné naplno, tak v tom nezarachtalo a nemusel otravovat hasiče. 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
A kolik že procentuelně odjel letos kol? Když tedy vynecháme Singapur, tam za to Renault nemohl. 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
fifo

fifo

213.94.78.XXX
neschopni zabezpecit vykonny motor, neschopni zabezpecit spolahlivy motor, a k tomu vsetkemu nie su schopni zabezpecit nahradne diely.
Ziada sa mi napisat ze su neschopni, ale uz to vlastne povedali sami.
Renault to ocividne nezvlada, ale proti zmenam sa brania. Ach jaj

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a design jeho přilby při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama