DISKUZE K ČLÁNKU Renault přiznává "hořkost" situace, kdy musí obětovat výkonnost v zájmu spolehlivosti
Šéf Renault Cyril Abiteboul uvedl, že to je pro ně hořké, když musí v závěru sezóny obětovat výkon svých motorů kvůli tomu, aby zajistili jejich spolehlivost. Poruchy se v posledních závodech množí a francouzský výrobce bojuje s nedostatkem nových náhradních dílů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault přiznává "hořkost" situace, kdy musí obětovat výkonnost v zájmu spolehlivosti
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Adi
16:38 22.11.2017 81.19.11.XXX
Jo a k čemu bylo Mercedesu jet naplno v Mexiku? K ničemu, nedali Renault RB ani když měli konzervativní mód... Sakra, tady nějak ta tvoje teorie o výkonu nějak naráží. Kdybych byl stejný demagog, tak na základě GP Mexika musím věřit, že výkon Renaultu je o parník jinde, když vyhráli na 2 motorových tratích za poslední 2 měsíce... Ale já nemám za potřebí mlit nesmysly. Zajímavý je, jak se tady vy Renault hateri slezete vždy když je možnost kynout si... Po GP Mexika a Malajsie ste byli kde, abyste mohli nakydat slabému Mercedesu?!
Adi
16:28 22.11.2017 81.19.11.XXX
Graham je fajn. Rozhodně není demagog jako ty. Jestli tvrdís, že Bottas a Hamilton měli v závodě na chlup stejný výkon, tak lzes. Prostě i Mercedes a Ferrari musí v race módu šetřit, aby splnili životnost. Každopádně nikde nerozporuji, že má Renault problém se spolehlivosti, píšu to všude stále dokola. Výkon Renault má, musí zapracovat na spolehlivosti a věřím, že zapracují a budou opět nejspolehlivější PJ v poli.
Adi
16:24 22.11.2017 81.19.11.XXX
Ty si prosím tě nic nenalivej a raději mi vysvetli, jak je možné, že Max pohodlně vyhrál v Malajsii a hlavně v Mexiku, kde je opravdu dlouhá rovinka navíc v konzervativním módu. A teď mudruj Jone. Tovární tým je v F1 2. Sezónu. Chceš vědět, kde byl 2. Sezónu Mercedes? V race módu je Mercedes kapku napřed a za ním velmi blízko Ferrari a za ním opravdu velmi blízko Renault. Rozdíl mezi Mercedesem a Renaultem je do 25 PS v race módu. Honda na Renault ztrácí dalších min 50 ps. Já znám fakta, mě tvá přání moc nerozhodi.
Adi
16:17 22.11.2017 81.19.11.XXX
Netuším. Ale bude na tom asi podobně jako Vettel. Mimochodem z dalšího závodu odstoupil kvůli brzdam, z dalšího kvůli převodovce. Netřeba automaticky papouškovat Richterovu idiotskou rovnici: odstoupení auta s motorem Renault = chyba motoru. ;)
GRAHAM
16:17 22.11.2017 77.236.218.XXX
Na každý závod je jiný mód a samozřejmě ho každý přizpůsobuje dle toho, jak na tom motor je, kolik má najeto atd. Takže zcela jistě využíval LH jiný motorové módy, než ti co měli najeto mazec.Renault použil těžce konzervativní, neměl jinou možnost....bylo to v módu zučastnit se a dojet.
Třeba Honda , ta mohla jet naplno, když má skoro pořad neojeté motory.Jasně v rámci svých možností....
Třeba Honda , ta mohla jet naplno, když má skoro pořad neojeté motory.Jasně v rámci svých možností....
GRAHAM
16:12 22.11.2017 77.236.218.XXX
Takže k motorů Renault.Je potřeba se na to kouknout obšírněji. Vzhledem k tomu, že motory už jsou teď ke konci opotřebované a Renault nemá ND díly, šli s výkonem níže než by museli. Situace kdy jim motory hořely, byla o něčem jiném, tam to přehnali s agresivním módem a projevilo se tam, opotřebení motorů.Ty dvě věci nejsou úplně spojené nádoby, protože v tom hrála roli nadmořská výška a tu nezohlednily.V dalším závodě to zase bylo naopak, tam šli hodně pod svoje možnosti a to kvůli ND dílům....prostě je nemají.Kdyby to nepřehnali před tím, bylo by to v Brazilii cajk.Protože jim ale "schořelo", tak teď museli být extrémně opatrní, protože mohla nastat situace, že by v posledním závodě někdo nevyjel a to by byla ostuda.
Motor Renault je už výkonově na tom velice slušně, jen dotáhnout tu spolehlivost a sám jsem zvědav, jak na tom bude nový motor ohledně spolehlivosti.Pokud to bude ok, bude RB a Mclaren určitě vpředu, protože jsou ve výkonovém okně, kdy to lze dohnat jinak.RB určitě a Mclaren myslím taky, ten to ale přiští rok bude muset potvrdit.Velký otazník je možnost kvalda módu a také zda Mercedes a Ferrari tenhle mód nebude moci používat v mnohém širším speketru i v závodě.To by byl problém.Tajně ale doufám v jiný scenář, že to spíše konkurenci zpomalí.Uvidíme.
Myslím že Renault ale opravdu celkově dožene tyto dva až v dalším roce.Možná bude vždycky lehce slabší, nebude to ale pro závodění žádný problém. Honda nemá dle mého názoru prozatím šanci, ty se přiblíží nejdříve po další sezóně a budou rádi, když budou ztrácet, to co teď Renault.
Motor Renault je už výkonově na tom velice slušně, jen dotáhnout tu spolehlivost a sám jsem zvědav, jak na tom bude nový motor ohledně spolehlivosti.Pokud to bude ok, bude RB a Mclaren určitě vpředu, protože jsou ve výkonovém okně, kdy to lze dohnat jinak.RB určitě a Mclaren myslím taky, ten to ale přiští rok bude muset potvrdit.Velký otazník je možnost kvalda módu a také zda Mercedes a Ferrari tenhle mód nebude moci používat v mnohém širším speketru i v závodě.To by byl problém.Tajně ale doufám v jiný scenář, že to spíše konkurenci zpomalí.Uvidíme.
Myslím že Renault ale opravdu celkově dožene tyto dva až v dalším roce.Možná bude vždycky lehce slabší, nebude to ale pro závodění žádný problém. Honda nemá dle mého názoru prozatím šanci, ty se přiblíží nejdříve po další sezóně a budou rádi, když budou ztrácet, to co teď Renault.
Mike17
14:50 22.11.2017 185.149.130.XXX
Zase plácáš nemysly. Jediný, kdo v Brazílii něco šetřil byl Renault.
Tady máš citaci tvého kolegu, fandu Renaultu (nebo Mclarenu) Grahama:
"Když už tu F1 řešíš, tak by jsi měl vědět, ale chápu že chci po tobě moc, že Renault (motory) v Brazílii použil konzervativní mód, kdežto konkurence a hlavně LH hodně agresivní."
On si nějak bohužel nevšiml, že tvrdí to samé co já. Měli by jste se chlapci domluvit, co vlastně tvrdíte. tedy chápu, že Renault je úžasný a nejlepší. Ale aspoň se shodnout na tom, jestli mají ostatní mód konzervativní, nebo agresivní.
Tady máš citaci tvého kolegu, fandu Renaultu (nebo Mclarenu) Grahama:
"Když už tu F1 řešíš, tak by jsi měl vědět, ale chápu že chci po tobě moc, že Renault (motory) v Brazílii použil konzervativní mód, kdežto konkurence a hlavně LH hodně agresivní."
On si nějak bohužel nevšiml, že tvrdí to samé co já. Měli by jste se chlapci domluvit, co vlastně tvrdíte. tedy chápu, že Renault je úžasný a nejlepší. Ale aspoň se shodnout na tom, jestli mají ostatní mód konzervativní, nebo agresivní.
jon
14:49 22.11.2017 194.228.59.XXX
Však o tom není řeč. Všichni šetří motor, ale Renault nestíhá. Pokud se chce vyšponovat na údržbový výkon Mercedesu nebo Ferrari, rozsype se. Nalijme si čistého vína, ten rozdíl je tam pořád veliký. Pokud si někdo může dovolit jet údržbu a jiný to musí dohánět šáskem, asi to nebude úplně ono. Tovární Renault nemá ani to šasí a soupeří s McLarenem, který jede s Hondou totální bídu, s odkazem na Browna a Alonsa.
jon
14:09 22.11.2017 194.228.59.XXX
Výkon tam je, pokud ostatní jedou údržbu. V Brazílii měl Lewis nový motor a sám řekl, že nemusel nic šetřit a měl to puštěné naplno. Ten rozdíl tam byl pořád o parník a i když to měl puštěné naplno, tak v tom nezarachtalo a nemusel otravovat hasiče.
fifo
13:38 22.11.2017 213.94.78.XXX
neschopni zabezpecit vykonny motor, neschopni zabezpecit spolahlivy motor, a k tomu vsetkemu nie su schopni zabezpecit nahradne diely.
Ziada sa mi napisat ze su neschopni, ale uz to vlastne povedali sami.
Renault to ocividne nezvlada, ale proti zmenam sa brania. Ach jaj
Ziada sa mi napisat ze su neschopni, ale uz to vlastne povedali sami.
Renault to ocividne nezvlada, ale proti zmenam sa brania. Ach jaj
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek