DISKUZE K ČLÁNKU Horner doufá, že se Renault v Abú Zabí nebude muset prohrabávat skládkou starých dílů

Šéf Red Bullu Christian Horner doufá, že se Renault při řešení problémů se spolehlivostí nebude muset prohrabávat zásobou svých starých dílů. Na nedostatek těch nových si už v Brazílii ostře stěžovalo Toro Rosso.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner doufá, že se Renault v Abú Zabí nebude muset prohrabávat skládkou starých dílů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 25.11.2017 14:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 21.11.2017 10:34
Špičkové služby Renaultu Tak si klidně přijdu do… »
» uzivatel001890 (Hlasovali 3 lidé) 21.11.2017 10:58
Je to skoro neuvěřitelné, že tohle pustili ven ..… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 21.11.2017 12:04
A ty se kritice pořád divíš? Už přes sezonou 2013… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Adi

      Adi

      212.96.178.XXX
      Jj, přesně takhle to je a teď si představ, že toto je jen začátek. Počkej v příští sezoně se plánuje výroba PJ pro RB výhradně v Rumunsku a výhradně z dílů z let 2014 a 2015... Víš, když se někdo chová tak prasacky jako RB group, nic lepšího si ani nezaslouží. ;)

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    A už zase to špičkování. Já se vlastně Renaultu nedivím, že se chce těchhle týmů zbavit.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      "Bude to výzva, trochu jako na skládce odpadu" 18

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Mne by zajímalo, jestli bys byl blahem bez sebe, kdyby s tebou takhle vydrbali v běžném serivsu. "Nevadí, že jste mi dali staré součástky a že to asi nevydrží. Nevadí mi cena jako za nové. Jste skvělí a příště přijdu s radostí znovu." 03
      Jsi fakt úžasný. Já bych na ně zavolal ČOIku a víckrát by mne tam neviděli. Asi jsem moc cíťa na kvalitní služby. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Když jsem spolupráci Renaultu s Red Bullem sledoval, tak ze strany Red Bullu to bylo někdy jako výplach žaludku, zatímco Renault byl vždycky rezervovaný. Akorát občas pustili zprávičku že třeba Red Bull začal vyvíjet nový vůz až po skončení sezóny a tudíž nebylo dost času na odzkoušení chlazení a dalších funkcí. Pokud je Renault skutečně taková plečka, nechápu McLaren, že opouští Hondu, které tady jistí lidé předpovídají zářnou budoucnost a odchází právě k Renaultu, Já si fakt myslím že jistý podíl viny na problémech mají u Red Bullu, akorát u Renaultu nejsou takové plačky a neventilují moc problémy navenek.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          A ty se kritice pořád divíš? Už přes sezonou 2013 slibovali konkurenceschopné motory. Během první sezony slibovali, že deficit výkonu a spolehlivost brzy vyřeší. Je konec roku 2017 a výkonově jsou slušně blízko jen tehdy, pokud nastaví motor na "náhodný dojezd". 4 roky keců a tým který kdysi vybojoval 4 tituly v řadě, teď jezdí tužku jen kvůli motoru. Ty bys dělal co? Zatleskal? Poděkoval? Za co? Za tu mastnou cenu předraženého šmejdu?
          Je jasný, že Renault celou dobu držel h.bu (byl rezervovaný). Co má říkat? Mají pravdu? Vždyť je to tak evidentní, že to popírat ani nemůžou. Max korigovat: "neztrácíme 60-80k, ale jen 60k".
          Jo, já se Mclarenu divím. Chápal bych průměrný tým typu Williams, protože posun k lepšímu to je. Ale tým s ambicemi na titul? Ani omylem. Renault, pokud zvedne tým na boj o bedny, nedopustí konkurenci, jako už teď brzdí STR. Ale je fakt, že v příštím roce to dělat nebudou muset. Výkonově jsou pozadu i v tom "náhodném módu". Na boj o titul může Mclaren směle zapomenout. Ta 1,5s ztráty na kolo není jen o motoru. Tak moc, zase Honda neztrácí. 03

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Já si fakt myslím že vina není jenom na straně Renaultu a s tímto pohledem ten krok McLarenu chápu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Jo, možná že v nějakém období měl RB špatně vyřešené chlazení a mohl mít kvůli tomu nějakou poruchu. Ale pokud mají problémy všechny týmy s tímto motorem, tak to asi nebude problém RB.
              Pokud jde o výkon, tam není co řešit. RB prokazuje dlouhodobě, že šasi má na špičkové úrovni (možná, že ne vždy nejlepší, ale jedno z nejlepších ano). Důkaz je na tratích i na ostatních stájích s tímto motorem. A největším důkazem je to, že to potvrzuje i sám Renault. Co chceš víc?
              A stejně tak můžu říct, že vina není jen na Hondě. Je to prostě jak přes kopírák. Na jedné straně je pro vás viník Honda, na druhé RB. A vůbec vám ten nesoulad nevadí. 03

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            212.96.178.XXX
            Krásná snuska nesmyslů. Umístění RB v PK v r. 2014: 2 místo a 2. Nejlepší šasi v průměru, 2015: 3. Místo v PK hlavně důsledkem špatného šasi v 1. Pol sezóny. 2016 2. Místo v PK hlavně díky zlepšení motoru. 2017 3. Místo v PK hlavně díky špatnému šasi v 1. Pol sezóny. Od Monaca 2016 mají motor v okně pro pravidelné bedny a od letošní sezóny mají motor na boj o titul. Takže v hybrid éře ani Renault, ani RB neodvedli vždy super práci. Jen u RB se stále opakuje problém se šasi min v první 1/3 sezóny. Snad jen v r. 2014 měli TOP 2 šasi. Mimochodem demagogu, Ferrari v hybrid éře nemá lepší výsledky než RB. Čim to bude chytráku? Bude to tím, že motor Ferrari v celé hybrid éře byl maximálně o fous lepší než Renault, nebo na tom byli stejně. RB si svoji nejlepší šanci na titul letos zazdil svým šasi, pze motor byl v okně pro vítězství již od Austrálie. Ty nemáš rád Renault, ok. Ha zas nemusím lidi jako ty, kteří roky dokola šíří polopravdy, nepravdy a neznají sebektitiku. Helmut ať se z točení dílů třeba podělá! Pokud vím, tak za poslední 3 závody měli u obou aut 1 poruchu a např. od Asijské části mělo Ferrari s PJ více problémů než RB. Dále je zvláštní, že se při tom točení dílů vysypou defakto jen v TR...už mě nebaví číst to svinstvo, že to Renault dělá TR schválně. To může napadnout jen idiota nebo Tomyše...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Umístění RB znám. Navzdory slabému motoru (to není moje demagogie, to tvrdí sám Renault, tedy pokud nedělají demagogii sami proti sobě 12). A protože sám Renault potvrdil mnohokrát, že jejich motoru výkon chybí, tak za úspěchy asi RB těžko může vděčit motoru. Je to naprosto jednoduchá logika. Takže pokud jde o demagogii, měl by ses zamyslet nad tím, jak je možné, že RB nějaké úspěchy dosáhl a jestli jejich šasi je tak průměrné, když s evidentně slabým motorem jezdil aspoň na bednu.
              Ferrari? Každý ví, že v předchozích letech měli motor také daleko za Mercedesem. Tedy odpověď je snadná. Motor podobný, šasi horší. Výsledek je, že až na jednu sezonu byli ještě za RB. Není to záhada. 03
              Jestli nemáš rád lidi, kteří šíří polopravdy, asi nemáš rád moc sebe. Neustále tu točíš o slabém šasi RB a na trati je zřetelně vidět, že tam kde není tolik důležitý výkon, RB je výrazně lepší. Každý s elementárním smyslem pro logiku z toho dojde k výsledku, že šasi mají lepší než motor. Jinak by tomu bylo naopak. 03
              Pokud jde o idioty. Můžeš si o lidech z F1 News myslet co chceš. Tu myšlenku jsem nevytvořil já, převzal jsem ji ze zdejších článků. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama