DISKUZE K ČLÁNKU "Od Monzy je výkonnost motoru téměř na slušné úrovni," myslí si Honda

Honda po povzbudivé výkonnosti McLarenu v Mexiku a v Brazílii tvrdí, že se u své pohonné jednotky blíží "téměř slušné úrovni."

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Od Monzy je výkonnost motoru téměř na slušné úrovni," myslí si Honda

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 53, poslední 21.11.2017 20:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 4 lidé) 20.11.2017 08:54
Jako ano, v McLaren-Honda se posunuli a s… »
» uzivatel001890 (Hlasovali 4 lidé) 20.11.2017 12:03
Prostě Denis chtěl Tovární podporu (dokonce… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 20.11.2017 12:51
Ten Hasegava řekl tolik vět a poměrně dlouhých,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Jindrich K.

Jindrich K.

89.103.114.XXX
Renault mi v žaludku neleží. V novodobé historii nikdy neměli nějaký extra motor. I v letech 2005/2006 kdy na tom byl asi nejlíp neměl nejsilnější motor. U Hondy je podle mě problém v jejich nesoudnosti. Prostě se tři roky plácají kde se plácají a ještě u toho pouštějí hlášky co jsou fakt mimo. A je to škoda. Kdyby to tolik nepo*rali, tak celkově měli vše pro to, aby uspěli, tým co dokáže postavit auto, dva mistry světa za volantem ... škoda nevyužitého potenciálu.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Sorry, ale Honda by ráda své motory i prodávala, ale sotva si sežene tovární tým. RedBull klidně Renaultu za motory již příští rok nemusel platit a mohl se sám domluvit s Hondou, no nevšiml jsem si že by se té "drzosti" od Renaultu chtěli pro ten "šmejd" od Hondy zbavit.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tedy vlastně u Renaultu. Pravda ti jsou schopni se špičce výkonově aspoň přiblížit, když dají takový mód, se kterým se většina motorů během závodu rozpadne. 12

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
To máš pravdu. To jsem si říkal celé 3 roky u Renaultu. Honda nemá aspoň tu drzost, za ten šmejd chtít peníze. 04

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

89.103.114.XXX
Otázka je co znamená "slušná úrověň" ? Pro výrobce je myslím cíl mís skvělý nebo špičkový motor. Ne slušný. Slušný by neměl být cíl. Pravděpodobně tím "slušný" je myšleno jakože je motor sice slabý, ale nerozpadne se po sto metrech. A to sami přiznávají - že laťka "slušný výkon" nebyla přeskočena. Blíží se téměř slušné úrovni. To je tak blbá slovní hříčka, že by to snad ani neměli ani vypouštět z úst. Měli by mlčet, zavřít se do továrny 24/7 a pak vytáhnout motor, který by měl mít alespoň spolehlivost nebo výkon. Alespoň jedno z toho. A pak můžou říkat, že se někam blíží. A další rok mít spolehlivost i výkon. Pak si můžou říkat co chtějí.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Je otazka co Honda dela a proc neni ta jejich slibovana 4.0.
To same se da rici o Renaultu u ktereho nikdo nevi co predvede pristi rok. My si tu nalhavame, ze pristi rok predvede neco jineho a ze bude konkurenceschopny s novym motorem.
Pritom loni v teto dobe se psalo, ze prace na novem motoru pro rok 2017 jdou prace dobre a letos dozenou spicku. Ted si to nikdo nepamatuje a vsichni tu tvrdi, jak letosni rok odepsali. Protoze delali na motoru pro rok 2018.
No kdyz se to pristi rok nepovede, tak se bude psat, ze rok 2018 odepsali z duvodu praci na motoru pro rok 2019 a Kdyz se to povede, tak se bude psat, ze to objetovani roku 2017 bylo spravnou volbou.
Je to jen dobry alibismus, podobne jako reci o mladem tymu 03

Jinak souhlasim, ze pristi rok Honda tezko dozene vykonove Renault, uvidime co do toho vrazi za penize, ale na konci roku bych teprve videl sanci na vyrovnani. Ale zima je dlouha, takze se nechme prekvapit 03

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Souhlas. Psal jsem to u příspěvku výše. V podstatě stejně trapná parta, jen si to vždy vyžerou o rok dříve. Díky Hondě to teď ale není tolik vidět, páč od roku 2015 je na pískovišti nový otloukánek. 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Renaultu je nevyspitatelny, muze predvest cokoli. Jedine co lze zatim hodnotit je minulost a ta slavna za posledni leta neni. Posledni 4 roky je to nevykona a nespolehliva jednotka, a roky predtim to byla aspon jen nevykonna jednotka. Takze jak se to zmeni tezko rici. Nakecali toho stejne jako u Hondy 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Neresim vykon, ale uz prvni rok to mohlo mit vychytane vice much z hlediska spolehlivosti.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Ono by to šlo, ale Honda si dala ze začátku přehnaný cíl a tím nabrala další rok zpoždění. Mercedes byl obří sousto i pro Ferrari. Renault nezmiňuji, ten je od roku 2014 v podstatě stejně trapný, jen se to děje o rok dříve než u Hondy.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Předsedo, nesouhlasím. 12 Soudruh Hasegawa jasně řekl, že jdou hledat spolehlivost a výkon. Úroveň Renaultu tedy nepřipadá v úvahu. 12

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
U toho TR se to může rychle změnit. Jestli se Hondě povede menší zázrak a dotáhnou se na dostřel Renaultu, tak by mě nepřekvapilo, kdyby Honda poslala do TR menší raneček do budgetu pro vývoj a v tu chvíli se může TR pohybovat úplně jinde. A když se to nepovede, tak to prostě nechají jet vzadu a budou testovat. Respektive pokud se Renault přes zimu bude snažit vyšpičkovat výkon tak, jak předvedl teď ke konci sezóny, bude stačit dojíždět a poslední určitě nebudou. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Asi by s Mercedes titul nevyhrál, ale určitě by neskončil v PK na tak potupných místech. Jenže vyvstává otázka, jestli by Honda bez auta dokázala vyvinout jen na stolici PJ takové kvality, že by se za ni nikdo nemusel stydět. Ale to je opět to slavné kdyby.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Denise je skoda. Mcl do budoucna zacne ztracet, protoze tovarni tymy sjou tovarni tymy. Verim, ze se ukaze, ze mel pravdu, akorat to bylo asi s Hondou trochu unahlene a mel ji dat rok, dva na vyvoj a chvilku jezdit s Mercedesem. Ikdyz vysledky z 2014 ukazuji, ze klidne mohly prejit na Hondu, protoze na spicku stejne nemeli 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
No nevim jak na tom u Hondy zapracovali, ale uz nekdy v srpnu tvrdili ze MGU-H je vyresene a problemy nebudou. pritom jak vime se opet vratili. To je trochu zklamani. To me pred pristim rokem ne uplne uklidnuje. Je ale jasen, ze pokrok z hlediska spolehlivosti Honda od zacatku sezony predvedla, ale zacatek sezony byl hodne smutny, takze se dal cekat pokrok. No doufam, ze se povede spojeni RB-Honda, aby bylo mozne opravdu hodnotit vykonost motoru, protoze v tymech jako je Williams, FI, TR, Sauber se opravdu hodnotit nic neda. Sasi techto tymu na spicku dost ztraci. pristi rok je tedy treba brat jako prechodny k dobremu sasi.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ten Hasegava řekl tolik vět a poměrně dlouhých, ale vlastně jsem se nedozvěděli nic, ostatně jako vždy. Už jsem blízko, tak blízko jsme ještě nikdy nebyli....a pořád to bude 50 koní ba Renault a to už měli být před ním, nebo na jeho úrovni. Jako politici, když jde o imigraci, Rómy a další "lechtivé" věci. Dle mého názoru, Honda nebude na úrovni Renaultu ani za rok.Nemají a to i díky pravidlům šanci.Skloubit výkon se spolehlivostí do roka a do dne prostě nejde.To nestihnou. Vždyť se podívejte, avizovaná jednotka 4,0 stále není hotova a to máme listopad.Konkurence už má vyvinuto a vylepšeno na příští rok..... ono to jen tak dohnat nejde.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já si myslím, že motivace, udělat s tím něco už letos, je teď nulová. I kdyby zvedli výkon, Mclaren stejně bude tvrdit, že něco úžasného vymysleli na šasi. Tak se zaměřili na spolehlivost. Tam je jasně vidět, v čem je problém.
Ale jo, nemyslím si, že je příští rok dotáhnou úplně. Je se určitě trochu přiblíží. A STR to může být víceméně jedno. Pro RB je důležité, aby příští rok na tom pracovali a pro rok 2019 vytvořili aspoň něco na úrovni Renaultu. 03

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001890

uzivatel001890

213.226.251.XXX
Prostě Denis chtěl Tovární podporu (dokonce bránil Hondě v dodávkách jiným týmům - tak si exklusivity cenil). Ale asi měl domluvit nějakého velkého sponzora i za méně peněz ještě včas...
Alonso tak rozvyklal tým... a rozložil vztah s Hondou že...
Následně hodili Hondu přes palubu i zmatení šéfové, kteří se nechali zblbnout jak malé děti (Mclaren tu není proto, aby v něm Alonso honem získal titul- nemá cíle na 3 sezóny a konec)

Strategicky velká chyba ty tři sezóny jim to stejně nevrátí a až se Honda chytne... bude z toho těžit někdo jiný .... zachovali se jako naivní amatéři

Renault sice dodával Redbullu motory které stačili na titul - ale to neměl vlastní tým... Nyní už se chová jinak a například updaty na motoru dělá podle harmonogramu s ohledem na to, aby se dostali kam potřebují v jeden moment s továrnim týmem ...
No nic Denis už je pryč a Mclaren asi bude ještě dlouho tápat, než ho možná celý někdo koupí Zak Brown se nechal řídit Alonsem a je to nevhodný člověk pro tradiční Mclaren ... Ale prostě odchodem Denise ztratili asi historickou continuitu ... a identitu už nenese nikdo - je to jako Lotus bez Chapmana ... konečná

(Ojjehto nezachrání ani omylem - až mu dojde chuť topit v tom miliardy tak to asi prodá)

PS: Alonso je hlavní pohřebník Mclarenu - načal ho svou účastí v spygate - tam mu nalomil kolena a teď ho rozsekl jak umí jedině on tím, že neni týmový hráč a neměl trpělivost s Hondou
Paradox je akorát v tom, že tím nic nezíská stejně už jsou 3 sezóny fuč a nikdo soudný ho vlastně nechce - jen rozložený McReren

+ 4 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Verim Honde ve spolehlivosti, ale s konkurenceschopnym vykonem si nejsem jeste pristi rok jist ani na konci sezony. Letos slibovali na konci vyrazny posun a nic. Cekam tedy pristi rok spise podobnou vykonovou bidu, ale do roku 2019 uz by meli neco predvest 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama