DISKUZE K ČLÁNKU "Od Monzy je výkonnost motoru téměř na slušné úrovni," myslí si Honda
Honda po povzbudivé výkonnosti McLarenu v Mexiku a v Brazílii tvrdí, že se u své pohonné jednotky blíží "téměř slušné úrovni."
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Od Monzy je výkonnost motoru téměř na slušné úrovni," myslí si Honda
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Jindrich K.
16:30 20.11.2017 89.103.114.XXX
Renault mi v žaludku neleží. V novodobé historii nikdy neměli nějaký extra motor. I v letech 2005/2006 kdy na tom byl asi nejlíp neměl nejsilnější motor. U Hondy je podle mě problém v jejich nesoudnosti. Prostě se tři roky plácají kde se plácají a ještě u toho pouštějí hlášky co jsou fakt mimo. A je to škoda. Kdyby to tolik nepo*rali, tak celkově měli vše pro to, aby uspěli, tým co dokáže postavit auto, dva mistry světa za volantem ... škoda nevyužitého potenciálu.
Situs
16:27 20.11.2017 85.70.164.XXX
Sorry, ale Honda by ráda své motory i prodávala, ale sotva si sežene tovární tým. RedBull klidně Renaultu za motory již příští rok nemusel platit a mohl se sám domluvit s Hondou, no nevšiml jsem si že by se té "drzosti" od Renaultu chtěli pro ten "šmejd" od Hondy zbavit.
Jindrich K.
16:03 20.11.2017 89.103.114.XXX
Otázka je co znamená "slušná úrověň" ? Pro výrobce je myslím cíl mís skvělý nebo špičkový motor. Ne slušný. Slušný by neměl být cíl. Pravděpodobně tím "slušný" je myšleno jakože je motor sice slabý, ale nerozpadne se po sto metrech. A to sami přiznávají - že laťka "slušný výkon" nebyla přeskočena. Blíží se téměř slušné úrovni. To je tak blbá slovní hříčka, že by to snad ani neměli ani vypouštět z úst. Měli by mlčet, zavřít se do továrny 24/7 a pak vytáhnout motor, který by měl mít alespoň spolehlivost nebo výkon. Alespoň jedno z toho. A pak můžou říkat, že se někam blíží. A další rok mít spolehlivost i výkon. Pak si můžou říkat co chtějí.
uzivatel001639
15:03 20.11.2017 89.111.73.XXX
Je otazka co Honda dela a proc neni ta jejich slibovana 4.0.
To same se da rici o Renaultu u ktereho nikdo nevi co predvede pristi rok. My si tu nalhavame, ze pristi rok predvede neco jineho a ze bude konkurenceschopny s novym motorem.
Pritom loni v teto dobe se psalo, ze prace na novem motoru pro rok 2017 jdou prace dobre a letos dozenou spicku. Ted si to nikdo nepamatuje a vsichni tu tvrdi, jak letosni rok odepsali. Protoze delali na motoru pro rok 2018.
No kdyz se to pristi rok nepovede, tak se bude psat, ze rok 2018 odepsali z duvodu praci na motoru pro rok 2019 a Kdyz se to povede, tak se bude psat, ze to objetovani roku 2017 bylo spravnou volbou.
Je to jen dobry alibismus, podobne jako reci o mladem tymu
Jinak souhlasim, ze pristi rok Honda tezko dozene vykonove Renault, uvidime co do toho vrazi za penize, ale na konci roku bych teprve videl sanci na vyrovnani. Ale zima je dlouha, takze se nechme prekvapit
To same se da rici o Renaultu u ktereho nikdo nevi co predvede pristi rok. My si tu nalhavame, ze pristi rok predvede neco jineho a ze bude konkurenceschopny s novym motorem.
Pritom loni v teto dobe se psalo, ze prace na novem motoru pro rok 2017 jdou prace dobre a letos dozenou spicku. Ted si to nikdo nepamatuje a vsichni tu tvrdi, jak letosni rok odepsali. Protoze delali na motoru pro rok 2018.
No kdyz se to pristi rok nepovede, tak se bude psat, ze rok 2018 odepsali z duvodu praci na motoru pro rok 2019 a Kdyz se to povede, tak se bude psat, ze to objetovani roku 2017 bylo spravnou volbou.
Je to jen dobry alibismus, podobne jako reci o mladem tymu
Jinak souhlasim, ze pristi rok Honda tezko dozene vykonove Renault, uvidime co do toho vrazi za penize, ale na konci roku bych teprve videl sanci na vyrovnani. Ale zima je dlouha, takze se nechme prekvapit
uzivatel001639
14:57 20.11.2017 89.111.73.XXX
Renaultu je nevyspitatelny, muze predvest cokoli. Jedine co lze zatim hodnotit je minulost a ta slavna za posledni leta neni. Posledni 4 roky je to nevykona a nespolehliva jednotka, a roky predtim to byla aspon jen nevykonna jednotka. Takze jak se to zmeni tezko rici. Nakecali toho stejne jako u Hondy
uzivatel001639
14:51 20.11.2017 89.111.77.XXX
Neresim vykon, ale uz prvni rok to mohlo mit vychytane vice much z hlediska spolehlivosti.
jon
14:38 20.11.2017 194.228.59.XXX
U toho TR se to může rychle změnit. Jestli se Hondě povede menší zázrak a dotáhnou se na dostřel Renaultu, tak by mě nepřekvapilo, kdyby Honda poslala do TR menší raneček do budgetu pro vývoj a v tu chvíli se může TR pohybovat úplně jinde. A když se to nepovede, tak to prostě nechají jet vzadu a budou testovat. Respektive pokud se Renault přes zimu bude snažit vyšpičkovat výkon tak, jak předvedl teď ke konci sezóny, bude stačit dojíždět a poslední určitě nebudou.
Jirka_1
13:51 20.11.2017 217.30.64.XXX
Asi by s Mercedes titul nevyhrál, ale určitě by neskončil v PK na tak potupných místech. Jenže vyvstává otázka, jestli by Honda bez auta dokázala vyvinout jen na stolici PJ takové kvality, že by se za ni nikdo nemusel stydět. Ale to je opět to slavné kdyby.
uzivatel001639
13:03 20.11.2017 89.111.73.XXX
Denise je skoda. Mcl do budoucna zacne ztracet, protoze tovarni tymy sjou tovarni tymy. Verim, ze se ukaze, ze mel pravdu, akorat to bylo asi s Hondou trochu unahlene a mel ji dat rok, dva na vyvoj a chvilku jezdit s Mercedesem. Ikdyz vysledky z 2014 ukazuji, ze klidne mohly prejit na Hondu, protoze na spicku stejne nemeli
uzivatel001639
12:57 20.11.2017 89.111.73.XXX
No nevim jak na tom u Hondy zapracovali, ale uz nekdy v srpnu tvrdili ze MGU-H je vyresene a problemy nebudou. pritom jak vime se opet vratili. To je trochu zklamani. To me pred pristim rokem ne uplne uklidnuje. Je ale jasen, ze pokrok z hlediska spolehlivosti Honda od zacatku sezony predvedla, ale zacatek sezony byl hodne smutny, takze se dal cekat pokrok. No doufam, ze se povede spojeni RB-Honda, aby bylo mozne opravdu hodnotit vykonost motoru, protoze v tymech jako je Williams, FI, TR, Sauber se opravdu hodnotit nic neda. Sasi techto tymu na spicku dost ztraci. pristi rok je tedy treba brat jako prechodny k dobremu sasi.
GRAHAM
12:51 20.11.2017 77.236.218.XXX
Ten Hasegava řekl tolik vět a poměrně dlouhých, ale vlastně jsem se nedozvěděli nic, ostatně jako vždy. Už jsem blízko, tak blízko jsme ještě nikdy nebyli....a pořád to bude 50 koní ba Renault a to už měli být před ním, nebo na jeho úrovni. Jako politici, když jde o imigraci, Rómy a další "lechtivé" věci. Dle mého názoru, Honda nebude na úrovni Renaultu ani za rok.Nemají a to i díky pravidlům šanci.Skloubit výkon se spolehlivostí do roka a do dne prostě nejde.To nestihnou. Vždyť se podívejte, avizovaná jednotka 4,0 stále není hotova a to máme listopad.Konkurence už má vyvinuto a vylepšeno na příští rok..... ono to jen tak dohnat nejde.
Mike17
12:11 20.11.2017 185.149.130.XXX
Já si myslím, že motivace, udělat s tím něco už letos, je teď nulová. I kdyby zvedli výkon, Mclaren stejně bude tvrdit, že něco úžasného vymysleli na šasi. Tak se zaměřili na spolehlivost. Tam je jasně vidět, v čem je problém.
Ale jo, nemyslím si, že je příští rok dotáhnou úplně. Je se určitě trochu přiblíží. A STR to může být víceméně jedno. Pro RB je důležité, aby příští rok na tom pracovali a pro rok 2019 vytvořili aspoň něco na úrovni Renaultu.
Ale jo, nemyslím si, že je příští rok dotáhnou úplně. Je se určitě trochu přiblíží. A STR to může být víceméně jedno. Pro RB je důležité, aby příští rok na tom pracovali a pro rok 2019 vytvořili aspoň něco na úrovni Renaultu.
uzivatel001890
12:03 20.11.2017 213.226.251.XXX
Prostě Denis chtěl Tovární podporu (dokonce bránil Hondě v dodávkách jiným týmům - tak si exklusivity cenil). Ale asi měl domluvit nějakého velkého sponzora i za méně peněz ještě včas...
Alonso tak rozvyklal tým... a rozložil vztah s Hondou že...
Následně hodili Hondu přes palubu i zmatení šéfové, kteří se nechali zblbnout jak malé děti (Mclaren tu není proto, aby v něm Alonso honem získal titul- nemá cíle na 3 sezóny a konec)
Strategicky velká chyba ty tři sezóny jim to stejně nevrátí a až se Honda chytne... bude z toho těžit někdo jiný .... zachovali se jako naivní amatéři
Renault sice dodával Redbullu motory které stačili na titul - ale to neměl vlastní tým... Nyní už se chová jinak a například updaty na motoru dělá podle harmonogramu s ohledem na to, aby se dostali kam potřebují v jeden moment s továrnim týmem ...
No nic Denis už je pryč a Mclaren asi bude ještě dlouho tápat, než ho možná celý někdo koupí Zak Brown se nechal řídit Alonsem a je to nevhodný člověk pro tradiční Mclaren ... Ale prostě odchodem Denise ztratili asi historickou continuitu ... a identitu už nenese nikdo - je to jako Lotus bez Chapmana ... konečná
(Ojjehto nezachrání ani omylem - až mu dojde chuť topit v tom miliardy tak to asi prodá)
PS: Alonso je hlavní pohřebník Mclarenu - načal ho svou účastí v spygate - tam mu nalomil kolena a teď ho rozsekl jak umí jedině on tím, že neni týmový hráč a neměl trpělivost s Hondou
Paradox je akorát v tom, že tím nic nezíská stejně už jsou 3 sezóny fuč a nikdo soudný ho vlastně nechce - jen rozložený McReren
Alonso tak rozvyklal tým... a rozložil vztah s Hondou že...
Následně hodili Hondu přes palubu i zmatení šéfové, kteří se nechali zblbnout jak malé děti (Mclaren tu není proto, aby v něm Alonso honem získal titul- nemá cíle na 3 sezóny a konec)
Strategicky velká chyba ty tři sezóny jim to stejně nevrátí a až se Honda chytne... bude z toho těžit někdo jiný .... zachovali se jako naivní amatéři
Renault sice dodával Redbullu motory které stačili na titul - ale to neměl vlastní tým... Nyní už se chová jinak a například updaty na motoru dělá podle harmonogramu s ohledem na to, aby se dostali kam potřebují v jeden moment s továrnim týmem ...
No nic Denis už je pryč a Mclaren asi bude ještě dlouho tápat, než ho možná celý někdo koupí Zak Brown se nechal řídit Alonsem a je to nevhodný člověk pro tradiční Mclaren ... Ale prostě odchodem Denise ztratili asi historickou continuitu ... a identitu už nenese nikdo - je to jako Lotus bez Chapmana ... konečná
(Ojjehto nezachrání ani omylem - až mu dojde chuť topit v tom miliardy tak to asi prodá)
PS: Alonso je hlavní pohřebník Mclarenu - načal ho svou účastí v spygate - tam mu nalomil kolena a teď ho rozsekl jak umí jedině on tím, že neni týmový hráč a neměl trpělivost s Hondou
Paradox je akorát v tom, že tím nic nezíská stejně už jsou 3 sezóny fuč a nikdo soudný ho vlastně nechce - jen rozložený McReren
uzivatel001639
11:55 20.11.2017 89.111.73.XXX
Verim Honde ve spolehlivosti, ale s konkurenceschopnym vykonem si nejsem jeste pristi rok jist ani na konci sezony. Letos slibovali na konci vyrazny posun a nic. Cekam tedy pristi rok spise podobnou vykonovou bidu, ale do roku 2019 uz by meli neco predvest
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek