DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari mělo podepsat Verstappena, s Räikkönenem nikdy titul nevyhrají, tvrdí Briatore

Podle bývalého týmového šéfa Flavia Briatoreho Ferrari udělalo chybu, když si nezajistilo budoucí služby Maxe Verstappena. S Kimim Räikkönenem podle něj můžou na vítězství v šampionátu konstruktérů zapomenout.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari mělo podepsat Verstappena, s Räikkönenem nikdy titul nevyhrají, tvrdí Briatore

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 15.11.2017 21:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 7 lidí) 15.11.2017 00:19
Já vím že teď vzbudím u některých vlnu emocí, ale… »
» vojtano (Hlasovalo 6 lidí) 15.11.2017 04:51
Neměl by ten děda raději přemýšlet, kam upíchnout… »
» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 15.11.2017 01:24
Ta druhá věta je nesmysl. PK je pro tým mnohem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • vojtano

    vojtano

    85.161.163.XXX
    Neměl by ten děda raději přemýšlet, kam upíchnout Alonsa? Nebo ho FA vyhodil? Závěr kariéry mu podělal způsobem, jakému může konkurovat jen Emerson v Copersucaru svého bratra... Tak co nám ten podvodníček chtěl sdělit. No Kimi asi na požádání zeď nenapálí...

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Já vím že teď vzbudím u některých vlnu emocí, ale Verstappena bych v současné době do týmu nechtěl, spíše bych si počkal na Ricciarda. Stačí se podívat do aktuální tabulky, kde Ricci Verstappena celkem jasně válcuje. A jako další argument bych použil i poslední závod. Navzdory tomu, že Ricci měl penalizaci deseti míst, v závodě dojel o pozici za Verstappenem. S ohledem na to, že na rozdíl od Lewise neměl poskládané fungl nové auto, je jeho výkon víc než obdivuhodný.

    + 7 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • johnny83

      johnny83

      193.86.226.XXX
      tak poslední závod pouze ukázal propastné rozdíly mezi nejlepší trojkou a zbytkem pole, v Brazílii to navíc byla spíš jen dvojka, i RB na čelo citelně ztrácel, ale pořád s obrovskym náskokem na zbytek, takže podobně by to u RB dopadlo, i kdyby zezadu útočil Max. U Merglu už si nejsem tak jistej, Bottas by to dotáhl max někam za Redbully si myslim, přestože Ham ostatní "objížděl" rozdílem třídy. Víc mě bavil Ricci, kterej v první zatáčce na brzdách ukazoval obrovský srdce a brzdil snad o 50m později než soupeři :-)

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001890

        uzivatel001890

        85.239.64.XXX
        Jste mě ukecali - já pod dojmem Maxovi síly trošku zakolísal ohledně kvalit Riciho ... Jo třeba to fakt dá ... je Dobrej 01 01
        Akorát by potřeboval super tým za sebou ... a není jasné, který je nejlepší Redbull patrně víc ovládne Verstapen a Ferrari může kdykoli spadnout do chaosu ... a u Mercedesu neni jisté, zda zůstane a když, tak motivovaný
        Francouzi nejsou asi pro něj a Mclaren je nejasný ... s tím Renaultem
        Ale snad se rozhodne dobře 11 ... je to osvěžující borec - snad by mohl i maličko zdrsnět ... né moc a jen někdy ... Aby si Marko nemyslel, že mu bude stačit druhé místo...

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Podle mě je Ricciardo komplexní pilot. Verstappen může být třeba rychlejší v kvalifikacích, ale v závodě dokáže zazmatkovat a v klubku vozů i někoho sestřelit. Ricciardo tyhle situace řeší s daleko větším přehledem a proto méně bourá. Teď je otázka, zda Max dokáže vyzrát nebo ustrne na současné úrovni a bude "bourák" třeba i za pět let. To je důvod, proč bych do týmu vzal Ricciarda a ne Vertappena.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Já bych taky vzal Ricciho 04 Jeho hlavní silnou stránku vidím v tom že v týmu je dobrou konkurencí a je konzistentní, k lídrovi zcela ideální, a tím nemyslím vyloženě jako "dvojka". On může porazit lídra a prokazuje to vlastně pořád.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • johnny83

          johnny83

          193.86.226.XXX
          taky jsem Ricciho fanda, ale bude muset máknout, v poslední době je Max rychlejší, možná byl už dřív, ale měl smůlu na technický problémy. Teď ale dokázal poprvé od dob Vettela s RB regulérně vyhrát, Ricci zatim pokaždý jen při smůle lídrů

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Petr Hloušek

        Petr Hloušek

        194.79.55.XXX
        kdyby RB nerozhodli o bezpečnostní 2. zastávce pár kol před koncem, tak by rozdíl mezi vítězem a lepším z RB byl jen okolo 15 vteřin.
        Ricci není lepší, dostal letos pěkně nadělíno v kvalifikacích, na to kolik kdo má bodů už má vliv mnohem více faktorů než jen um pilota

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • jiras

    jiras

    188.75.128.XXX
    Spíš měli Verstappena podepsat místo Vettela, sehnat slušnou dvojku už není takovej problém. Titul v PK je v porovnání s jezdci druhá liga.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Ta druhá věta je nesmysl. PK je pro tým mnohem cennější, protože se za něj berou nemalé peníze. Proto si týmy tohoto titulu cení mnohem více.

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Je to jednoduché, má pravdu přeceda. 11 To není nic proti KR, ale jedno je jasné. "Dvojka" a nebo ten bodově horší, musí občas obrat konkurenci o body. To povětšinou KR nedělá a je otázka zda je toho schopen. V tomto se láme chleba. Kimi 193 bodů a Bottas 280.
    Prostě Kimi zaostavá za Vettelem v bodech světelná léta.A tam je ten problém.To nejde okecat.Už po 3 roky.
    Dodnes (nic proti němu nemám) nechápu, z jakých důvodů je tak populární. Mistr světa je vlastně tak kapku náhodou, ale jasný měl nejvíce bodů, respektuji, ale jinak jezdecky mě vlastně zaujal jen párkrát a to jeden ročník v Mclarenu a pak paradoxně v Renaultu. Jinak na Top jezdce žádná sláva, myslím v módu že by měl být vždy TOP a to není.

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      194.79.55.XXX
      Kimimu jsem doist fandil, dřív byl fakt výbornej, ale co se vrátil z rally, není už to ten Kimi. Občas se zablýskne, ale opravdu jen občas 07

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    147.229.208.XXX
    Forza Kimi! 21

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama