DISKUZE K ČLÁNKU Villeneuve opět nešetřil kritikou: Bottasův výkon byl trapný, je prostě jen týmovou dvojkou
Jacques Villeneuve si po závodě v Brazílii nebral servítky s Valtteri Bottasem, kterého označil za týmovou dvojku a jeho výkon počastoval adjektivem "trapný".
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Villeneuve opět nešetřil kritikou: Bottasův výkon byl trapný, je prostě jen týmovou dvojkou
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jindrich K.
(Hlasovali 2 lidé)
14.11.2017 14:39
No buďme realisti. Myslím, že kdyby Valtteri šel… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
11:12 17.11.2017 176.74.128.XXX
No pokud byl Bottasův výkon trapný, musel být stejně trapný výkon Seba, Kimiho či Maxe, jedině snad výkon Lewise či Riciho lze označit jako průměrný.
Jirka_1
20:44 15.11.2017 217.30.64.XXX
Bottas nikdy Hama neporazí, může vyhrát nějaký závod, když se to dobře všechno sejde, ale to, že na vodě byl vždycky špatný, když jezdil ve Williamsu, zcela jasně o jeho schopnostech něco říká. Pokud sedí ve stejném autě a na stejných a stejně starých gumách, Hama nikdy neporazí, dokonce ho vůbec nedojede.
V současném poli vidím 3 skutečné hvězdy (abecedně): Alonso, Hamilton, Max. Čtvtým těsně za nimi je Vettel. Lidi jako Hulk, Pérez, Ocon nedokáži přesně odhadnout, protože zatím nikdy neseděli ve špičkovém autě a tak je nebylo možné jakkoli srovnat s mistry.
V současném poli vidím 3 skutečné hvězdy (abecedně): Alonso, Hamilton, Max. Čtvtým těsně za nimi je Vettel. Lidi jako Hulk, Pérez, Ocon nedokáži přesně odhadnout, protože zatím nikdy neseděli ve špičkovém autě a tak je nebylo možné jakkoli srovnat s mistry.
mi88ki
10:23 15.11.2017 165.72.200.XXX
Taky si myslím, že je to spíš výmluva. Vždy je tu možnost změnit nastavení vozu, kde je ten prostor pro změny daleko větší. Třeba jak psali, že Mercedesu nebude sedět Monaku a Ferrari ano, přesto rozdíly v kvalifikaci byli na úrovni setin a to se srovnávají úplně jiná auta. Když pak dostává Botas v průměru půl sekundy na kolo od kolegy ve stejném voze, tak bude spíš rozdíl někde mezi volantem a sedačkou.
mi88ki
10:04 15.11.2017 165.72.200.XXX
V té době měli ale speciální motory na jeden závod všichni
A to tenkrát musel stahovat ty nejlepší hned dvakrát, protože taky startoval zezadu a pak si při jednom ze soubojů, s Fisichelou tuším, roztrhnul gumu a musel začít odzadu znovu. Přesto dojel taky čtvrtý a to bez DRS
A to tenkrát musel stahovat ty nejlepší hned dvakrát, protože taky startoval zezadu a pak si při jednom ze soubojů, s Fisichelou tuším, roztrhnul gumu a musel začít odzadu znovu. Přesto dojel taky čtvrtý a to bez DRS
uzivatel001890
22:03 14.11.2017 213.226.251.XXX
no řekl bych to tak - že ač je Ham Brit - právo na temperament případně i větší, než Španělský bych mu neupíral, navíc španělé si myslím vzato obecně nejsou žádný výkvět temperamentu ... jako Italové ... jsou to spíše takový plačtivý poeti a Jezuiti v jednom (když nepočítám Katalánské utiskované bratry:))))... Toreádor se musí tvářit s příměsí tragiky
Limbi
20:44 14.11.2017 147.228.209.XXX
Pokud vím, tak se loňskou sezonu několikrát vztekal a nechal vyplynout i teorii, že po sezoně odejde nejen z mercedesu ale možná i z F1. Jinak se stačí podívat do minulosti. Už sice nedělá ty hrubky jako za dob v McLarenu (když se scházel a rozcházel s Nicole), ale jakmile příjde něco s čím nepočítá, nepůsobí zrovna jistě a občas se to promítne i do výkonů na trati. Paradoxně myslím, že třeba Alonso (ač španěl) je v autě od okolních emocí víc odříznutý než Lewis.
Radon
19:39 14.11.2017 84.242.97.XXX
Já bych spíš asi polichotil Bottasovi, že se s autem, které patří k nejlepším, ale k němuž přišel jak slepý k houslí, dokáže vyhrát pár závodů, šlapat na paty nejlepším a pomoct svými výkony týmové jedničce v boji proti konkurenci! Nepo.ral se z toho tlaku a to je hlavní.
Na nějaké kategorické soudy je ještě čas. Uvidíme za rok.
Upřímně - kdyby to ve snaze předjet Seba rozšvihal, byl by to trapas mnohem větší...
Na nějaké kategorické soudy je ještě čas. Uvidíme za rok.
Upřímně - kdyby to ve snaze předjet Seba rozšvihal, byl by to trapas mnohem větší...
uzivatel001890
19:21 14.11.2017 213.226.251.XXX
Já Sainzovi teképřeju
Ale přeci jen Max je kapku jinde - Sainz je spíš kdž hodně takový Rosberg
(I když je fakt, že oba jsou "protekční synkové slavných otců ... ... No El Matador je pro mě víc legendární a fandím mu každý Dakar ještě teď
Ale prstě Max začíná jasně dominovat i nad Ricardem a ten se zdál moc dobrej ... Dokonce by si někdo jednu chvíli mohl myslet, že byl lepší než Vettel... což samozřejmě nebyl ani ve snu - ale to jen naokraj - že nelze vždy sledovat jen nějakou chvilkovou formu a výhra je výhra ... A Lauda tohle vidí nejlépe ... jakýpak "muž závodu"? Muž závodu je vždycky ten co vyhraje a je celkem jedno jak k tomu dojel - protože dojel a o to jde... é Basta :))))
Ale přeci jen Max je kapku jinde - Sainz je spíš kdž hodně takový Rosberg
(I když je fakt, že oba jsou "protekční synkové slavných otců ... ... No El Matador je pro mě víc legendární a fandím mu každý Dakar ještě teď
Ale prstě Max začíná jasně dominovat i nad Ricardem a ten se zdál moc dobrej ... Dokonce by si někdo jednu chvíli mohl myslet, že byl lepší než Vettel... což samozřejmě nebyl ani ve snu - ale to jen naokraj - že nelze vždy sledovat jen nějakou chvilkovou formu a výhra je výhra ... A Lauda tohle vidí nejlépe ... jakýpak "muž závodu"? Muž závodu je vždycky ten co vyhraje a je celkem jedno jak k tomu dojel - protože dojel a o to jde... é Basta :))))
Pepan
19:08 14.11.2017 89.24.157.XXX
Každý jezdec má svůj styl jízdy a u dvou jezdců téže stáje se tyto styly mohou hodně lišit. Je to poznat i v průběhu závodu, kdy některému jezdci doslova hořely pneumatiky a někdo na nich dokáže odjezdit většinu závodu. Proto Lauda říkal že příští auto se bude stavět tak, aby vyhovovalo i Bottasovi.
Jindrich K.
17:01 14.11.2017 89.103.114.XXX
Úsměvný názor ... obvykle auto vyhovuje víc jednomu pilotovi a druhému míň. To je novinka co ?
Jindrich K.
16:31 14.11.2017 89.103.114.XXX
Rád používáš otazníky, ale nic jinak jsem z toho co jsi psal nic nepochopil. Týmová režie není nic tajemného, ale co to má společného s Bottasovou rychlostí netuším. Jinak typiloty jsem jmenoval proto, že se všichni stali mistry světa což o kvalitě svědčí ne ?
Hr3bec
16:25 14.11.2017 213.155.254.XXX
Tak auto stavěli snad už někdy od půlky minulého roku na Hamiltona a Rosberga ne? Nikkoho určitě nenapadlo stavět auto podle Botase :-) Navíc ani v sezoně to určitě nefunguje tak, že to staví na někoho...podle mě každý k tomu řekne svoje, oni udělají nějaký díl co by měl zlepšit výkonnost, auto se změní a hold někomu to sedne více a někomu méně. Ale že by to šlo reálně až takhle řídit, že by záměrně uměli auto stavět na toho nebo onoho jezdce, tomu nevěřím.
Hr3bec
16:24 14.11.2017 213.155.254.XXX
Pookřeje....no ani bych neřekl. Dal pole těsně na poslední chvilku a kdyby to Ham nezbořil, tak podle toho jak jezdil do kvaldy by jim dal všem asi dost klepec. A určitě Bottase zazdili, aby pomohli Vettelovi. To jsou teorie :-D Navíc pořád nedokážu pochopit co je na týmové režii? Je to jejich tým, jejich peníze, jejich rozhodnutí. Navíc je to povoleno, tak o čem se tu bavíme. Kdyby jsi byl majitel týmu, tak bys to dělal taky jako všichni, když by ti to pomohlo vyhrát titul ať už jezdců, nebo konstruktérů.
Hr3bec
16:15 14.11.2017 213.155.254.XXX
Tak ono do teď měl Ham podstatně starší komponenty a Valteriho taky natíral, takže teď to bylo jen okatější než jindy, ale nic nového. Ale je to jeho první rok, auto bylo nové pro oba i když se stavělo určitě na Rosberga s Hamem. Uvidíme příští rok.
Limbi
15:30 14.11.2017 147.228.70.XXX
Soudit Bottase po první sezóně v novém týmu je trochu zavádějící. Každý má občas slabší sezónu. Příští rok stačí aby začal lépe než Ham, ten to psychicky nedá a bude zas dělat blbosti. Hamilton je hodně rychlý (možná v čisté rychlosti nejrychlejší vůbec), ale moc emotivní. Snadno se nechává strhnout věcmi kolem sebe a toho loni využil Rosberg, který věděl kde ho popíchnout. Osobně bych byl rád kdyby Renault dotáhl Ferrari a Mercedes, protože vidět jak proti sobě jezdí Mercedes, Ferrari, Red Bull a snad i McLaren na krev, to by byla lahoda.Otázkou je jestli za takové konstelace ještě bude mercedes natolik benevoletní, že nechá oba závodit a neurčovat jedničku.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek