DISKUZE K ČLÁNKU Deficit Hondy? "Úžasný," hodnotí Alonso. "Toro Rosso se má čeho obávat!"

Fernando Alonso se ve Velké ceně Brazílie nedokázal Felipemu Massovi přiblížit ani pomocí systému pro snížení odporu (DRS). Není divu, že kvůli velkému výkonnostnímu deficitu Hondy Toro Rosso před změnou dodavatele motorů příští rok varuje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Deficit Hondy? "Úžasný," hodnotí Alonso. "Toro Rosso se má čeho obávat!"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 69, poslední 18.11.2017 21:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jindrich K. (Hlasovalo 7 lidí) 13.11.2017 13:23
Nevím na čem frčíš, ale Honda na tom evidentně… »
» Jindrich K. (Hlasovalo 6 lidí) 13.11.2017 18:33
To je panečku logika. To by se dalo říct, že… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 13.11.2017 14:40
Teď nevím na co narážíš. Na cílové čáře Alonso na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    37.48.56.XXX
    Četl jsem, že uznávaný novinář má informaci přímo z McLarenu, kde by rádi pro 2021 a dále začali stavět vlastní motor, pokud se schválí podoba, která je teď navržená, upřímně, asi by to bylo nejlepší pro McLaren, pokud Mercedes se nestáhne a nebude dělat znovu jen dodavatele pro týmy, což nejspíše zatím nehrozí, Honda ani Renault nejsou motory, co by dokázali v F1 vládnout - v moderní éře prostě ne, a jestli McLaren dokáže ty motory potom aplikovat pro své supersporty, bude to mít pro ně několik výhod, kžadopádně nechápu, jak si někdo může myslet, že RB dobrovolně chce jít k Hondě 2019? Horner měsíc zpět sám prohlásil, že chtěli v léte s Renaultem prodloužit do 2021, ale Renault odmítl, tady není žádné: počkejte si, Honda všem ukáže .. neukáže, podívejte se na její působení 2000-2008 .. vlastní motory a to nebyly tak komplikované jako teď a kde byly? za Renaultem, Mercedesem a Ferrari, kde jsou teď? prostě 80 léta 20 století jso usice fajn pro chlubení, ale nezaručuje to úspěch i teď, Renault je přechodné řešení, nebýt Prosta ten tým je pod Aboušem totálně zdevastovaný

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    212.96.178.XXX
    Už se nemůžu dočkat roku 2019 a přechodu RB na Hondu... Uvidíme, kdo se pak bude smát ;)

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002630

    uzivatel002630

    194.228.79.XXX
    Já pořád přemýšlím, kam se ztratili ti lidé od Mugenu, kteří v roce 1999 pro Jordana postavili stejně silný motor jako měli Ferrari a Mercedes? A to tehdy rozhodně nebyla náhoda. Vím, je to 18 let, ale pochybuju, že už jsou mrtví. 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      No jenže tehdy byli pravidla o motorech dlouho stejné, to za prvé a za druhé v té době šlo zrychlit monopost mnohem lépe třeba pneumatikami a byli tam další věci.No a za třetí....motor měl vydržet pouze jeden závod.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      95.82.135.XXX
      Třeba už jsou v důchodu, je to už skoro 20 let... Nemluvě o tom, že to byly úplně jiné motory a éra F1...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    213.226.251.XXX
    Když se sečte - že Renault ztrácel (před Brazílií) na ToroRoso 5 bodů,
    Ty poruchy
    "konzervativní mód"
    To přetažení toho technika od FIA
    .... No nejsou to tipičtí Francouští "zmetci"?
    to že nastavěji na okruhu jako je v Brazílii "konzervativní mód" Je v podstatě ošizení zákazníků a snaha vyhnout se dodávkám dílů ... jako by za tím byla snaha aby pokud možno všechny šumky dojeli na start Abú Dhabí ... a pak ať kleknou klidně všchny kromě jejich vlastních
    Toro Roso samozřejmě muselo kleknout už teď protože po jednom bodě se to špatně stahuje ...
    Já to jen tak hádám ale myslet si, že Renault sleduje jiné než svoje zájmy se mi zdá dost naivní a jsou zcela bezohlední ...
    Kardinál Richelieu by byl na dnešní Francii hrdý 01

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      212.96.178.XXX
      Myslet si, že někdo někoho záměrně poškozuje je úplná hovadina! TR si PJ ničí do velké míry samo.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001836

        uzivatel001836

        109.105.39.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          212.96.178.XXX
          Musíš víc číst ;) Změna v chlazení v létě je myslím hlavní příčina. Renault má interní data a věř, že smirliva Markova reakce je jasný důkaz! Protože, kdyby to bylo opačně, už dávno je Renault z úst doktora na odstranění ze světa! Na dodávání rozdílných motorů je specialista jiný výrobce. Renault vždy dodával stejné PJ všem.

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Změna v létě se projevila až v posledních závodech? Zajímavá dedukce. 03
            Hlavně by měli poladit to chlazení u samotného Renaultu, Hulkovy 2 dojezdy z posledních 6-ti závodů není žádná hitparáda. Jestli tohle potká příští rok Alíka, tak mu z toho hrábne. 12

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001836

            uzivatel001836

            109.105.39.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              212.96.178.XXX
              Stejně jako ty věříš Tostovi já věřím Prostovi a Abiteulovi. Jak jsem již psal předtím, je to kombinace důvodu...

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              212.96.178.XXX
              Btw podívej se na využití komponent PJ u Renaultu, RB a TR. Není pravda, že se TR sype až teď, sype se již od začátku sezóny. A teď mi to vysvetli.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mac_

              Mac_

              89.176.74.XXX
              Měl jsi na základní škole fyziku? Ty na počátku zimy probudivší se odborníku 18

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama