DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso mělo opět problémy s motory, Gaslymu vypověděl službu 200 metrů před cílem

Po ostré veřejné výměně názoru mezi Toro Rosso a Renaultem kvůli spolehlivosti jeho pohonných jednotek přišla pro italskou stáj ve Velké ceně Brazílie další hořká pilulka - před cílem vypověděly službu v obou jeho monopostech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso mělo opět problémy s motory, Gaslymu vypověděl službu 200 metrů před cílem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 13.11.2017 21:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» achmed-cz (Hlasovali 4 lidé) 13.11.2017 14:45
jak se do lesa volá ... RBR celou dobu… »
» uzivatel001890 (Hlasovali 3 lidé) 13.11.2017 13:14
Nestíhá vyrábět = nechce už vyrábět letošní díly-… »
» uzivatel001639 (Hlasoval 1 člověk) 13.11.2017 20:16
Hele a tu politiku takto predvadel RB nebo TR?… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Adi

Adi

212.96.178.XXX
Nemusí nic předělávat, výkon již ukázali. Nyní musí zamakat nad spolehlivosti. Jestli si myslíš, že za tu poruchovost u TR může jen Renault, tak proč se jim to sype víc než ostatním týmům s Renaultem? Mimochodem Maxovi na vítězství v Mexiku stačil méně agresivní mód. A to je cesta. Nejet na 100%, ale na 98%. Toto má zmaknuty Mercedes bravurně... To je cesta ke spolehlivosti. Dále mě fascinuje to tvoje se věčný sypani PJ Renault a kromě TR jsou piloti RB a Renaultu o cca jeden komponent hůře než Vettel nebo Hamilton. Netvrdím, že spolehlivost je dobrá, vím že není. Ale proč se TR ve využití komponent PJ blíží Honde a zbylé dva týmy jsou "pouze" +0-2 nad limitem?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

178.255.168.XXX
Ono to spise bude o nahradnich dilech. Jestli TR pitlikuje ty motory z dilu ktere jsou uz hodne jete, tak je jasne, ze se kazdou chvilku muze neco vysypata. Renault ma problem s kde cim, takze se proste kazdou chvili podela neco jineho.
Jsem zvedav na motor pro pristi rok, protoze u stavajiciho je videt, ze prostor pro zvyseni vykonu neni a pomalu se 100% pravdepodobnosti se rozsype. Renault musi prijit pro pristi rok s necim novym, vyrazne novym, prepracovanym motorem, jinak se boj o titul nekona.
TOP4 pro Renault se pristi rok nekona, o tom snad neni pochyb. Jedine snad, ze by se Renault choval k McL jako ted k TR, nechal by ho jezdit se srotem. Ala ale Renaultu veri, takze se muzes se 4. mistem rozloucit 12
Jinak renault musi doufat, ze se Williams nechytne, chteji predelavat auto, to bude take zajimave. Preci jen Williams bude jezdit s Mercdesem a to je jina liga nez Renault 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

178.255.168.XXX
Hele a tu politiku takto predvadel RB nebo TR? Renault se vlastne k TR chova trochu podivne ne, kdyz se TR do nej nenavazelo. Je proste otazka co tim Renault sleduje, ze se k TR takto chova. Neprijde mi to jak rikas jako chovani k partnerovi.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Hmm, copak mi ta politika připomíná... Vzpomínám, vzpomínám, že by Mclaren? 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Není normální, aby jeden zákazník měl 2x vyšší poruchovost než ostatní týmy využívající jejich komponenty. Určitě bude chyba ve stylu používání PJ ze strany TR. Dále si však myslím, že Renault si velmi hlídá, aby nedostalo TR díly poslední specifikace. Není náhoda, že spolehlivost šla rapidně dolů po změně chlazení v létě. Myslet si, že Renault schválně ničí TR kvůli PK je jen hnusná špína, nic víc! Doufám, že je nakonec porazime, protože rychlost má Renault úplně někde jinde než TR, Haas a i Williams je horší... Pozice Renaultu v PK není vypovídající z pohledu rychlosti. Je to obraz mizerné spolehlivosti továrního týmu.. Měli plno různých problémů, ne jen s PJ, ale i mnoho zbytečných odstoupení, to je stalo jisté místo v TOP 5. Příští rok neberu nic horšího než TOP 4 a to nebude možné bez rapidní zlepšení spolehlivosti!

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

212.24.138.XXX
jak se do lesa volá ...
RBR celou dobu partnerství aplikuje politiku :
za všechny úspěchy stojí naše úžasné šasi. Za všechny neúspěchy může Renault.
Takhle se prostě nechová k partnerovi, s jehož pomocí jste získali 4 tituly v řadě. Se divím, že je Renault neposlal do háje už dřív.

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
TR ziska tovarni podporu, o tom zadna. Tady si jasne McL pohorsi. Pokud se TR povede auto, coz je velka sance, protoze auto udelat umi, tak by teoreticky meli zustat kde jsou. Ale maji pred sebou 3 roky vyvoje a tovarni podporu. TR na tomto spojeni jen vydela. Kdyz vidi TR konec teto sezony, nemyslim si ze by zatim litovalo. Uvidime co prinese pristi rok za prekvapeni 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001890

uzivatel001890

213.226.251.XXX
Nestíhá vyrábět = nechce už vyrábět letošní díly- chce vysmejčit sklad a zavést ho posléze novou specifikací na další rok ... řekl bych no a odnáší to ToroRoso ..."Tady jsme vyštrachali ještě jedno (sice plesnivý a ze zbytků smontovaný) Turbo, ale jiné nemáme ... tak si ho tam dejte a třeba to strávíte ...."
(nové díly se zatím vyrábějí jako zkušební kousky)
Takže ToroRoso Hondou každopádně jen získá a Álova péče o ně je nadbytečná 03

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Ja bych se toho nebal. Ala se na spolupraci tesi a rika, ze Renault je nejlepší firma přes motory za posledních 15, 20 let, takže nemá obavy. Kdyz to rika Ala, tak tomu proste ver, protoze je to proste pravda.

Renault "nestiha" vyrabet dily a asi je pak nuceno TR kombinovat dily z jednotlivych motoru a muzou vznikat problemy s poruchovosti. Standardni poruchovost jednotky Renault neni zadna slava a pokud pak jeste musi TR zkombinovat vetsinu dilu pred koncem zivotnosti je velmi pravdepodobne, ze jednotka nevydrzi.
Je jen otazka, co je to "nestihani vyrabet dily", klidne to muze byt tak, ze motor je pro TR zprovoznen s tim, ze vymenili jsme jen to nutne a jine dily nemame, ikdyz vime, ze ostatni by chteli take vymenu. Vezmi si, ze mezi TR a Renaultem jsou 4 body nebo kolik a pozice v poharu konstrukteru a nejaky ten milionek.

TR ted doplaci na to, ze nema tovarni podporu, protoze jinak by mohlo nasazovat komplet nove jednotky tak jak to delal McL, ikdyz stacilo menit jen neco.

Jen doufejme, ze nas Renault pristi rok prekvapi s novym motorem, ktery bude uplne jinde ve vsech smerech a McL bude spokojen. Kdyby dopadl McL tak je na tom dneska TR bylo by to smutne.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Jako fanouška McLarenu mě tato situace trochu děsí ... jak nespolehlivost pohonné jednotky tak přístup Renaultu k jeho zákazníkům.
On se Red Bull nikdy nechoval k Renaultu moc hezky, ale přístup Renaultu speciálně poslední dobou je taky dost špatný. Snad to s McLarenem bude lepší i po stránce vztahů.
... a mimojiné Cyril se mi zdá jako pěkně arogantní hovado, ... ale to i odporný poradce Helmut. 18
Máte někdo zákulisní informace co je na tom že renault dodává špatné díly TR (možná i RB), a na druhou stranu jestli v monopostu TR je něco špatně a proto se jim ty motory se*ou víc než ostatním?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama