DISKUZE K ČLÁNKU

"Koncept se už měnit nebude." Šéfovi Haasu se návrh nových motorů zamlouvá

Šéf Haasu Günther Steiner je pro zjednodušení pohonných jednotek tak, jak to při posledním zasedání navrhla Mezinárodní automobilová federace (FIA).

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Koncept se už měnit nebude." Šéfovi Haasu se návrh nových motorů zamlouvá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 07.11.2017 22:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 07.11.2017 15:13
V tom případě nechápu, proč šli do F1. Měli si… »
» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 07.11.2017 15:29
Beru, ale i oni by si měli uvědomit že s… »
» jon (Hlasovali 2 lidé) 07.11.2017 15:34
Podle mě čekali, že jim Ferrari snad dá i… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Čo majú furt s tým hlukom. Z hľadiska TV diváka sa nič nezmení, lebo pomer s hlukom od komentátorov zostane zachovaný. Bez zmeny počtu valcov zostane rovnaká aj frekvencia hluku. Prosté fyzikálne zákony.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    178.209.132.XXX
    Co mají výrobci motorů vyvíjet už nyní? Vždyť konkrétní specifikace ještě nejsou na světě a FIA nechce nic zveřejňovat do konce příští sezóny, aby se motoráři nevybodli na současný produkt. Steiner je mimo mísu a jeho vyjádření na mě působí dojmem, že má strach o hezký flek.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Psal jsem to o článek vedle a je to tady! 02 Haas je prostě banda komoušů, je to venku. 12

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hixaxon

      hixaxon

      62.141.0.XXX
      Haas je soukromý tým co chce být konkurenceschopný a nechce vyhazovat peníze oknem. Jejich pohled chápu.
      Stejně tak chápu pohled všech automobilek co nalily neskutečné peníze do stávajících motorů.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        V tom případě nechápu, proč šli do F1. Měli si před vstupem udělat analýzu, kolik dávají ročně do týmu nejlepší týmy a muselo jim být jasné, že s mnohem menším rozpočtem díru do světa neudělají.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • hixaxon

          hixaxon

          62.141.0.XXX
          Což nepochybně udělali a teď se chovají tak jak jim to vyhovuje. Což z mé strany je konstatování, nikoli jejich omluva.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Beru, ale i oni by si měli uvědomit že s exkrementu bič nepleteš, pokud upleteš, tak nezapráskáš a pokud zapráskáš, tak akorát sebe potřísníš.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Podle mě čekali, že jim Ferrari snad dá i kompletní knowhow kolem nastavení a jiných detailů. Což za ten bakšiš fakt čekat nemohli. Mě se od začátku líbilo, že to zkusili trochu jinak na hraně únosnosti pravidel. A šlo jim to, což bylo fajn. Pak se trochu potrápili a chovají se jak ufňukané puberťačky. A většina sympatií je pak ta tam.
              Takových jako oni bylo v F1 hromada a pokaždé to dopadlo stejně. Taková Force India nebrečí, maká a za léta dřiny je zaslouženě 4. nejrychlejší tým. A došli si tam sami bez breku, keců a s rozumnými náklady.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Obdivuji všechny, co to zkusili jinak. I McLaren, byť kvůli špionážní aféře jsem je neměl rád. Možná to byl výstřel do tmy a v budoucnu to zkusí jako "Indiáni".

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Jirka_1

                Jirka_1

                217.30.64.XXX
                Zapomínáš na jednu věc - FI byl koupený tým se zkušenostmi a zázemím, Haas byl postaven tak nějak na zelené louce. Sami nevěděli, jestli se jim vůbec podaří postavit konkurenceschopné auto a následný pokles je zákonitý - ostatní ví, jak vyvíjet, oni se chodili ptát k rudochům, jak se to v F1 vlastně dělá - když jsou omezeny testy atd.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.128.XXX
        A ony jim snad současné PU brání být konkurenceschopný? V letošní sezoně je jasně vidět, že jak s motorem Mercedesu tak i Ferrari či Renaultu se dá vyhrávat.

        A pokud jde o cenu PU, tak i pokud se pojede podle nových pravidel, cena nijak zásadně dolů nepůjde, spíše naopak.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso s Toyotou TS050 Hybrid při testech v Bahrajnu

VIDEO: Alonsův debut s vozem LMP1 při testech s Toyotou v Bahrajnu

Pierre Gasly a Brendon Hartley - nová sestava Toro Rosso pro rok 2018

Toro Rosso oznamuje své jezdce pro rok 2018

Ferrari má na svém kontě další rekord, tentokrát v oblasti sběratelství

Nevíte co s penězi? Kupte si třeba vůz, ve kterém Schumacher vyhrál GP Monaka

Lance Strolla v Brazílii zradila technika

"Strollovi by pomohl pomalejší týmový kolega," domnívá se Villeneuve. Williams jej brání

Felipe Massa se šel rozloučit s fanoušky na pódium po závodě v Brazílii

Felipe Massa by mohl reprezentovat Brazílii ve Světové radě motorsportu

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

reklama