DISKUZE K ČLÁNKU V posledních závodech jsme měli nejrychlejší vůz, můžeme vyhrát i zbylé dva, tvrdí Horner
Max Verstappen dokázal v podzimní části sezóny vyhrát závod v Malajsii a Mexiku. Horner věří, že by rakouská stáj mohla ovládnout i dva poslední závody.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: V posledních závodech jsme měli nejrychlejší vůz, můžeme vyhrát i zbylé dva, tvrdí Horner
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Mike17
16:48 07.11.2017 185.149.130.XXXJá nevím, kdo z vás fetoval víc. V Malajsii ztratil Vettel 37s a je otázka, jestli ten start zezadu ho tolik stál a jak moc to Max na konci šetřil, když měl takový náskok. V Mexiku Vettel ztratil 70s (Kimi 54s bez výměny křídla)!!! To byl i přes výměnu křídla jako rychlejší???
V USA dojel Max 16s za LH po startu z konce roštu (tedy ne 37s jako Vettel). V Japonsku dojel 1s za Hamiltonem a odkud startoval se dá také lehce dohledat (5-tý).
Tedy bych byl v otázce konzumace drog opatrný.-
shazec
23:33 07.11.2017 89.203.142.XXXKlidně to vezmu taky závod po závodu: USA - Max start ze 16., pochopitelně lepší než z 20. a Lewis jel prakticky celý závod údržbu, jelikož na něj evidentně nikdo nestačil. Japonsko - Max byl hned po startu druhý a tak i s Lewisem dojeli, takže není moc co řešit. Mexiko - výměna křídla a následné probíjení polem pochopitelně sebere spoustu času, pokud jsi se díval na live timing, tak na čistém vzduchu byl Seb krapet rychlejší. Malajsie pokud jsi viděl závod, tak víš že Seb byl půl sekundy za Ricciardem a když ho nemohl předjet, tak před koncem zvolnil, tj rozdíl v cíli mohl být cca 23 sekund a i podle live timingu byl o dost rychlejší jak Max.
Každopádně bavit se co by kdyby je trochu zbytečné, jen si stojím za tím, že nejrychlejší auto neměli.-
Mike17
10:25 08.11.2017 185.149.130.XXXNeříkám, že to bylo vždy jednoznačné. Ale rozhodně to není tak jasné, abych někoho označil za zfetovaného. Na jedné straně bereš jako jasně rychlejší Ferrari, které dojelo 37s za RB, protože startovalo z 20-tého místa. Na druhé je jasně rychlejší ten první co dojel o 16s dřív a start ze 16-tého místa na tom nic nemění. Na jedné straně jezdí první jen údržbu, takže ten vzadu nebyl rychlejší (ani když dojel 1s za prvním, třeba že ho neměl jak předjet?), na druhé straně RB údržbu na čele s obrovským náskokem určitě nejezdil, ani když veřejně prohlásil, že musel stáhnout výkon motor z obav o dojezd.
Určitě najdeš kola na livetimingu, které ti tvůj pohled dosvědčí, ale určitě by se daly najít i na druhé straně. A nikdo k tomu nemusí být sjetej.
Ještě bych dodal, že Vettel si gumy s Riccim zničil, ale byly už dost načnutý riskatní jízdou. Max jezdil pomalejší časy taky proto, že si gumy víc hlídal. Ona je to bohužel součást té rychlosti, jak se gumy hlídají. Nehledě na to, že na tvém livetimingu bys našel i to, ža kždý v tu dobu jezdil na jiné směsi. Což porovnávat je trochu mimo. On výsledek závodu má víc vypovídající hodnotu, než pár kol vytržených z celého závodu. To, okdud kdo startoval a s kým případně kolidoval se zohlednit dá.
-
-
-
-