DISKUZE K ČLÁNKU Nezávislí výrobci návrh nových pravidel pro motory vítají, objevují se však otazníky

Nezávislí výrobci motorů - společnosti Ilmor a Cosworth - vítají nedávno prezentované návrhy na změnu pohonných jednotek v F1 od sezóny 2021.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nezávislí výrobci návrh nových pravidel pro motory vítají, objevují se však otazníky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 09.11.2017 07:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 07.11.2017 09:59
Takže návrh pravidel PU pro sezony 2021… »
» uzivatel001890 (Hlasovali 2 lidé) 07.11.2017 10:51
A kdybych to chtěl vyvíjet já - tak mi nebude… »
» jiras (Hlasovali 2 lidé) 07.11.2017 11:27
Ono se už před zavedením hybridů argumentovalo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    85.239.64.XXX
    Ještě ale vážně - pokud by nechali co je - samozřejmě ti co jsou ve sportu dlouho budou mít výhodu ... Ale kdyby odešli vznikne prostor pro někoho jiného - nebo kýžený jeden motor pro všechny - dokud se někdo neodhodlá vrátit se ...

    Pokud je ideál, aby šance na úspěch měl každý, snadno v dosahu a levně - ... Tak tomu se říká Motokára a je to skvělá věc 01
    Samozřejmě možná je i luxusní motokára - a to bude patrně příští F1 podle ideálu Liberty ... good 18

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Myslíš, že závodění v motokárách je levné? 04 Na evropské a světové úrovni je to podobná věda jako ve formulích. Navíc v kárách není zákaz testování, takže dokud jsou finance, dá se jezdit pořád. 03
      A šance na úspěch pro každého mimo tovární stáje je také minimální. Myslíš, že Schumi, Lewis nebo Max diktovali svěťáku jen díky talentu? Každý z nich jel na osobní homologaci rámu.
      Určitě je to dostupnější sport, než F1, ale náklady za sezónu motokár (národní mistrák + Evropa nebo svět nebo Italský mistrák nebo DKM) a zónový mistrák F4 jsou velice podobné. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    Takže návrh pravidel PU pro sezony 2021 nevyhovuje současným dodavatelům, protože budou muset vyvíjet nové PU vpodstatě od nuly a bude je to stát hodně peněz. A nevyhovuje ani případným dalším dodavatelům mimo F1, protože ti na to vyvinout nové PU stejně nebudou mít peníze ani zázemí.

    Tak hlavně že chce FIA šetřit. 02

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001890

      uzivatel001890

      85.239.64.XXX
      A kdybych to chtěl vyvíjet já - tak mi nebude vyhovovat ani Atmosferický 4 válec bez turba s karburátorem ... Proto, že bych ho musel vyvíjet od nuly ...

      Navrhuji tedy!: Koňský potah! (který se navíc! bude určitě muset líbit i Ferrari - bude hned ve výhodě, protože bude mít jednoho koně navíc!) a nebude se muset vyvíjet nic (vývoj obstarala a obstará matka příroda a (šejkové)) - bude stačit na koňském trhu koupit dobrého koně :)
      Tím se F1 vrátí ke svým základům a "Motor" - potah bude opět vepředu ... Sláva 01

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jiras

      jiras

      37.48.16.XXX
      Ono se už před zavedením hybridů argumentovalo vstupem automobilek. Kromě Hondy nevstoupil nikdo. Je to stejné jako ta slavná přenositelnost technologií do sériových aut.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.128.XXX
        Tak ono se spíše argumentovalo tím, že se musí změnit pravidla, aby neodešli Renault a Mercedes.

        Problém Formule 1 je to že je to vrchol autosportu, a konstruktéři se v ní pohybují na hraně svých možností a schopností. Díky tomu je vývoj jakékoli komponenty strašně drahý.

        Pokud člověk srovná PU Formule 1 s jakoukoli jinou PU, tak zjistí že v ostatních sériích se výkony motorů stěží pohybují na 50-60% možného maxima pro dané PU. Vše je svázáno cenou, životností atd.

        Formule 1 má dvě možnosti, buďto postavit jeden levný motor pro všechny týmy, který si automobilky "polepí" svým názvem... ale to je bavit nebude a z F1 odejdou. A nebo jim nechají to hřiště na soupeření, a pak jedinou šancí na lepší cenu je to, že automobilka bude dodávat motory alespoň do třech týmů. Při počtu 10 týmů v poli je počet dodavatelů PU značně limitován. Prostě víc než tři dodavatelé se neuživý.

        Příchod nového dodavatele do PU F1 je roven zázraku. Nový potencionální dodavatel na to nemá lidi, zázemí, znalosti, nebude mít důvěru týmů atd.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama