DISKUZE K ČLÁNKU Rozpočtový strop by se ve Formuli 1 mohl objevit již za dva roky
Příští týden by se měla sejít strategická skupina, aby probrala téma motorů po roce 2020. Na pořadu dne by měl být i rozpočtový strop, který by se dle německých médií mohl v F1 objevit již v roce 2019.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rozpočtový strop by se ve Formuli 1 mohl objevit již za dva roky
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
rock
08:14 05.11.2017 89.24.50.XXX150 mega (euro nebo dolarů, to je fuk) + motory (dalších 20) + pneu by pořád byl několikanásobek toho, co je v jakékoliv jiné formulové sérii.
IndyCar se ještě nedávno pohybovala okolo 10 mil. dolarů na auto se vším všudy - ale jen u nejbohatších týmů. To nejchudší to zvládli za třetinu.-
-
rock
18:26 06.11.2017 82.142.102.XXXJsem si toho vědom. Ale i těch 150 mil. by byl desetinásobek toho, co je jinde. Ať mi nikdo netvrdí, že by s takovým stropem nešlo za vhodných pravidel mít formule o těch požadovaných 10 % rychlejší než F2 nebo Indy, a to i se stavbou vlastního šasi.
-
-
-
GRAHAM
09:43 04.11.2017 77.236.218.XXXTak tohle u Ferrari neprojde, to se vsadím.Ty budou kvičet jak podsvinče.Peníze jsou poslední výhoda, kterou mají.Vzhledem k tomu, že ani tu povětšinou nejsou schopni využít k titulům, tak lze jen konstatovat, že těch více peněz jsou schopni využít k tomu, aby byli konkurenceschopní, ne však nejlepší.Pokud by totiž měli stejně peněz jako ostatní, měli by problémy. Bude to hodně tuhý boj o to, co je pro F1 spravné a co ne.Srovnat ale možnosti, by do budoucna bylo logické.Prostě rozumný strop, vyjmout z toho motory a bude.Je ale jasné, že strop nemůže být nastaven tak, že ho každý dosáhne, to by nefungovalo.-
rock
08:06 05.11.2017 89.24.50.XXXObrovský potíže by měly všechny bohatý týmy. Naposledy si tím prošel Williams, když přišel o BMW a z polotovárního týmu byli najednou sokromníci s polovičním rozpočtem. Počet zaměstnanců a vůbec struktura týmu jim ale zůstala nastavená na větší budget a trvalo několik let, než se s tím vyrovnali.-
jumpman
09:04 05.11.2017 178.255.168.XXXrozpočtový strop je nesmysl. Proč by měli trestat někoho, kdo je schopný v marketingovém směru? Je to opět pouze komunistický manifest, který má vytlačit ty méně schopné nahoru. Místo takovýchto nesmyslů by se spíš měli starat o to, aby i ty týmy spodku pole byly schopné přežít, tzn postavit požadované auto s menšími náklady a toho je nejednodušší dosáhnout stabilitou pravidel...
pokud totiž budou stabilní pravidla, tak se i ty silné týmy dostanou na strop, sice rychleji než ty chudé, ale potom už nebudeou mít náskok 1s na druhého a pole bude vyrovnanější i bez umělých trestů-
rock
18:32 06.11.2017 82.142.102.XXXPokud dokážou lepší schopností v marketingovém směru zajistit rozhodující výhodu -a to v dlouhodobém výhledu dokážou- tak to nejsou závody konstruktérů a už vůbec ne pilotů, ale je to souboj kur**. Vyhraje ten, kdo se dokáže nejlíp prodat.
btw Myslel jsem si taky, že existuje nějaký výkonnostní strop, o který se bohaté týmy zarazí, ale už tomu nevěřím. Možná po sto letech se zakonzervovanými pravidly, ale ani tím si nejsem jistý. Do té doby najdou bohatší vždycky nějaký způsob, jak svoje peníze přetavit ve výhodu. -
Pepan
12:12 07.11.2017 89.24.157.XXXTaky si myslím že rozpočtové stropy jsou pitomost. Každý tým, který se snaží dostat do F1, by si měl udělat analýzu, kolik potřebuje na to, aby začal vítězit. Problém je v tom, že oni si spočtou minimální náklady postačitelné na udržení v seriálu a pak se čilí, že nevyhrávají. Že je to úplně jiný level financí, by jim mělo dojít hned na začátku a na až po více sezónách, kdy vymetají chvost pelotonu. Je zajímavé,že strop financí se prosazuje jen v nejsledovanější motoristické disciplíně. Proč se finanční stropy nezavedou třeba ve fotbale, tenise, golfu nebo cyklistice? Protože je to komunistická pitomost. Proč třeba týmy na Tour de France neprosazují finanční strop? Přitom je jasné že ty nejbohatší týmy si koupí nejlepší jezdce a nechají postavit nejlepší kola. Nebo ve fotbale, kde se za špičkového fotbalistu vyfičí doslova miliardy. Proč tam týmy z konce tabulky neprosazují tu pitomost? Přitom je jasné, že s malým rozpočtem neseženou kvalitní hráče a na pohár pro vítěze se můžou koukat akorát z povzdálí.-
rock
12:58 08.11.2017 37.188.171.XXXTřeba v NHL docela dobře funguje rozpočtový strop na platy hráčů a když jsi zmínil silniční cyklistiku, tak tam se uvažuje o stejným principu jak v tom NHL.
Pokud se chceš bavit o sportu -jakémkoliv druhu- tak bys měl hledat způsob, jak zajistit rovné podmínky na startu. Jednotný vybavení by po sportovní stránce bylo zdaleka nejlepší, ale OK, k F1 patří i ta konstruktérská část. Pak vidím jako nejlepší způsob vyrovnat zdroje. Jinak je to to, co jsem napsal dřív: souboj bankovních kont, který by zúčastnění mohli efektivněji vyřešit v kanceláři s doutníkem a 18y koňakem.
-
-
-
-
-
uzivatel001890
18:41 03.11.2017 85.239.64.XXXKoukám, že se válčí na všech frontách - že už ani neni poznat co je jen pohrůžka a licitace a co reálná představa
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek