DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari kvůli novým motorům hrozí odchodem z F1: Nechceme žádný globální NASCAR!

Po Mercedesu a Renaultu se k návrhům FIA na změny v oblasti motorů vyjádřilo i Ferrari. Se změnami také nesouhlasí a hrozí odchodem z Formule 1!

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari kvůli novým motorům hrozí odchodem z F1: Nechceme žádný globální NASCAR!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 08.11.2017 13:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovali 5 lidé) 03.11.2017 18:52
A očekával někdo, že by si kapři vypustili rybník… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 03.11.2017 15:43
kdyby si do toho nasypal tolik co ferrari,… »
» dannak (Hlasovali 3 lidé) 03.11.2017 12:55
Places ale, Fantomasi, trochu na spatnem hrobe :)… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Ano. Stejný motor přenes asi jen Mercedes. Podobné systémy Porsche, Mclaren, Ferrari... Je to jen otázka času.
      Dřív bylo turbo jen u supersportovních aut, dnes to má i sekačka na trávu. 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Ti, kteří volají po změně, by si měli uvědomit, že čím častěji se mění pravidla, tím větší náklady a tím hůř pro F1. POkud se pravidla budou měnit co pár let, zamená to pro investory nejistotu a rozhodně to nové investory do F1 nepřitáhne. A co se týče Ferrari - F1 by asi odchod Ferrari přežila. Je ale otázka, jak by byla potom sledovaná. Stačí se podívat do tribun při závodě, kolik diváků má na sobě oblečení s emblémem F1? Pokud by Ferrari z F1 odešlo, zřejmě by i část těchto lidí na F1 přestala sledovat. Je otázka, jak by potom F1 vypadala.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      37.48.24.XXX
      Ale kolik lidi ma emblem Mercedesu a kolik jich bylo pred deseti lety? Kdyz skonci Ferrari a zavody budou atraktivni, tak ti lidi budou nosit emblemy jinych tymu ... zrovna tak jako zacli nosit Mercedes nebo tricka RedBull

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Jenže ty silné automobilky se zrovna do F1 nehrnou. A je třeba taky zauvažovat nad tím, jak dlouho bude v F1 Mercedes. Může se stát, že akcionáři za rok rozhodnou, že se má Mercedes z F stáhnout a bude vymalováno. Navíc, Ferrari je jeden ze silných soupeřů. Pokud odejde a nebude se příliš dařit Renaultu a Red Bullu, bude Mercedesu stačit lehce vítězit nad druhojakostními týmy? Nebo to akcionáři odpískají, protože takováto vítězství se z reklamního hlediska míjí účinkem?A Red Bull taky není zrovna stálice, i oni už odchodem vyhrožovali. Pokud by odešlo celé tohle trio, kdo by tam zůstal? A kdo by se na to díval? A kdo by těm zbylým týmům dodával motory. V F1 je, díky tomu, že je to velmi malý trh, vše hodně propojeno a odchod jediného týmu by ji hodně poškodil.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • huhukoktejl

          huhukoktejl

          37.48.24.XXX
          Jenomze ty delis tymy na "prvojakostni" a "druhojakostni". Soucasny stav je diky prerozdelovani financi do znacne miry zakonzervovan. Kdyz odejde Mercedes a Ferrari z F1, ver, ze to na trati ani nepoznas. O celo budou zavodit jine tymy a stanou se z nich ty "prvojakostni". Pokud bude F1 levnejsi a kazdy tym bude moci svou vlastni snahou vyhrat zavod (ne jako je tomu nyni), ver, ze pole ucastniku bude siroke. Prijdou novi hraci a jednou z nich treba budou legendy.

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Zapomínáš na to, že třeba Ferrari je ikona. Je to historie F1, protože s výjimkou pár závodů absolvovali všechny ročníky. proto mají výsadní postavení. A spousta jezdců by chtěla za Ferrari jezdit. Pokud by tato ikona z D1 odešla, určitě bys to poznal na trati, kde by chyběla jejich typická červená barva a určitě bys to poznal i okolo trati, protože by zmizely davy lidí navlečených do jeich triček a čepic. A řekněme si na rovinu - spousta lidí nejde na závod ani tak kvůli samotnému klání na trati, jako spíše strávit hezký den a podívat se na Mercedes neb Ferrari. Kdyby tam místo nich jezdily pouze vozy takových týmů jako Manor, Caterham a podobně, všechny trati by se díky velkému nezájmu diváků ocitly v platební neschopnosti a vedení F1 by nezbylo nic jiného, než celý ten cirkus odtroubit. A věř mi, že ztrátu ikony zvané Ferrari ničím nenahradíš, protože tam nebude ta kontinuita historie desítek předcházejících ročníků. Tohle prostě nahradit nejde.

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            evidentně nechápeš, o čem F1 vlastně je. Pokud jí sebereš historii, je to jen další nudná serie... Eklák tohle pochopil, bohužel až v okamžiku, kdy přišel o Lotus. Navíc F1 nikdy nebyla nějaká komunistická organizace, aby měl každý zaručené právo vyhrát. Během historie slabé týmy byly rády vůbec za nějaký bod, když silné odpadly a bylo to tak celou dobu. Nevím kde kdo přišel na to, že jim to musí být zaručeno pravidly

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              89.24.157.XXX
              01 Jinými slovy totéž. A ještě dodatek. Lidé se na F1 nejdou dívat jako na sport, ale na show. V nižších sériích je leckdy mnohem více sportu než v tom nejdražším závodě.

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • huhukoktejl

              huhukoktejl

              37.48.41.XXX
              Odesel Lotus a casem se objevil Red Bull. Nyni jiz tym, ktery se da povazovat za tradicni. Pepan tu zminil Caterham, Manor a pod. Ano, byli na chvostu, ale co cekat, kdyz dostali oproti prednim tymum drobne. A proc by se treba Haas jednoho dne nemohl stat legendarnim tymem? A jestli skonci Mercedes a nedej boze i Ferrari a prijde Porsche a Aston Martin, tak bohuzel, to je zivot ...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                A proč by další výrobci přišli, když se tady co pár let mění pravidla? Není tady žádná jistota, jedině ta, že týmy neví, co bude třeba za pět let. No a protože F1 je vlastně o dlouhodobých investicích, ti, co v ní už fungují, se brání zbytečnému vyhazování peněz kvůli častým změnám pravidel a jiné investory ta neustálá změna pravidel odrazuje.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Cooper

            Cooper

            188.120.212.XXX
            takže je uplně jedno že honda je naprosto neschopná(druhá jakost) protože když odejde Ferrari s Merglem a Renultem bude rázem nejlepší :-D :-D pak stačí aby se do F1 vrhly značky jako Škoda nebo Lada , , a rázem bude F1 špičkou motorsportu a technologie....

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001890

              uzivatel001890

              85.239.64.XXX
              Udělaji z toho prostě Indicar všichni stejné šasi, stejný motor (případně vdě volby) ... A Ferrari si na to své pak může nastříkat červenou :))))
              Tentokrát fakt začali špatně "Amíci" ... Ross) ... Koncert ok, představení cokoli - ale veteránské motory ke všemu standardizované 11
              - Honda ale v Indi motory dodává, tak už se těší, že ty stejné možná dodá i sem a bude pohoda - proto nekomentuje asi ... 18
              PS2: A Ála nakonec bude s Hondou spokojený a vše bude zapomenuto, jako v Mclarenu 01

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • FantomasMan

    FantomasMan

    87.197.124.XXX
    Ferrari je silná značka o tom žiadna pochybnosť. Ale vidieť na trati 22 monopostov Ferrari asi tiež nebude terno.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Je to o tom že tyto komplexní PU stály velké peníze a poskytujou současným výrobcům velkou výhodu jak z pohledu proběhlých investic, tak z pohledu výkonu a velkého množství času vývoje. Čím méně se bude měnit tím pro ně lépe. Vyhrožovat kvůli tomu odchodem když nedávno tu byly zmražený atmosféry a s tím Ferrari nemělo problém? Jen lobujou za to svoje, a ještě půjde o jejich 100 mega, nebo už možná jde teď, že 03

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      tady nejde ani o motory, ani o jejich "bakšiš" ale budoucí F1. Ferrari se evidentně nechce nechat natlačit do něčeho, co by mohlo poškodit jejich jméno... Otázkou je, jak moc vážně je to míněno

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Ale no tak....jde pravě o ten bakšiš. 12

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          ten bakšiš dostanou zpátky prodejem pár aut, když nebudou mít prachy, tak ty auta prostě zdraží, ale pokud se z F1 stane další nudná sérka, proč by tam měli riskovat jméno?

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama