DISKUZE K ČLÁNKU "Špatný týden pro komisaře," hodnotí naštvaně Wolff rozhodnutí netrestat Verstappena

Incident z poslední části kvalifikace mezi Maxem Verstappenem a Valtteri Bottasem zaměstnal sportovní komisaře a jejich rozhodnutí mohlo změnit podobu startovního roštu. Nestalo se tak a tím pádem se opět mohly rozhořet debaty o jejich činnosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Špatný týden pro komisaře," hodnotí naštvaně Wolff rozhodnutí netrestat Verstappena

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 29.10.2017 19:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 29.10.2017 11:05
Ono by bylo dobré, kdyby ho nedobíhala, ale… »
» odin (Hlasovali 4 lidé) 29.10.2017 07:39
Souhlasím s Bottasem. Max ovlivnil jeho rychlé… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 29.10.2017 10:42
S Wolfem se nedá než souhlasit, před týdnem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    89.203.220.XXX
    Tak jestli tomuhle se říká incident, tak to ať radši tu F1 zabalej a jezdí to na PS 20
    https://www.youtube.com/watch?v=-M_IT3OTMRM

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Vidím tam jasné zdržení Bottase, protože Max měl jet po vnitřní straně pravotočivé zatáčky a hned za ní přibrzdit aby jej Bottas mohl minout.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Jasně , že rychlé kolo Bottase Verstapen ovlivnil - Bottasovi zkazil. Jestli má být potrestán nevím , ale těším se až bude situace opačná a Verstappenovi někdo takhle jeho rychlé kolo pokazí, co pak bude říkat.
    A k dodržování tratě. No jestli je správné jezdit dvěmi koly po obrubíku a druhými dvěmi mimo trat, tak to také není správné a není fér. Rychlejší má být ten kdo nejlépe zvolí brzdný bod , kdo má citlivější noho , komu sedí auto lépe v zatáčce , a ne ten kdo zatáčku nejvíc řízne.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Já pořád nechápu, proč se vytyčuje trať, když piloti jezdí mimo. Přitom recept na dodržování trati je tak jednoduchý - vyjedeš na obrubník trochu, začne Ti to drncat, vyjedeš více, bude Ti to drncat více a vyjedeš moc, očešeš si spodek vozu a máš po rychlém ježdění. Myslím si že by si piloti hodně rozmysleli to ježdění mimo trať.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • badys

        badys

        46.13.68.XXX
        a místo toho oni přemýšlejí o nějakých elektronických systémech na základě kterých chtějí pak penalizovat ? Proč jednoduše , když to jde složitě?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Když on dneska ten trend je přesně opačný a není to tak dávno, co se na jedné trati upravoval obrubník protože to pilotům moc drncalo, když přes něj jezdili. Přitom stačilo říct, aby přes něj nejezdili, že ten obrubník je proto, že vytyčuje trať.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    10.151.145.XXX
    S Wolfem se nedá než souhlasit, před týdnem komisaři z Maxe udělali exemplární příklad, teď naopak při jasném přestupku zavřeli obě oči. 02

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      Wolff si akorát přihřívá polívčičku. Když Maxovo řádění odnese někdo z jeho týmu, je pan Wolff ve střehu a tvrdě vyžaduje zadostiučunění. Když se to, ale jeho týmu netýká, spořádaně mlčí, nebo to svede na "závodění". Pravidla jsou jasná a musí být vynucováno jejich dodržování. U šéfů týmů to začíná... Jenomže ti politikaří. Tak se nedivme, že to v F1 s dodržováním prvidel vypadá tak, jak to vypadá.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        10.151.145.XXX
        Od vyžadování dodržování pravidel jsou zde komisaři, až budou vždy dodržování pravidel vyžadovat, nezbude šéfům prostor na politikaření. Bohužel komisaři rozhodují dle toho jak se zrovna vyspí, a tak je prostor na politikaření.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Souhlas.
          Ale přesto si myslím, že kdyby se šéfové všech týmů spojili a tvrdě vyžadovali trestání KAŽDÉHO porušení pravidel, měli by velikou šanci uspět. Ale mně připadá, že tato situace šéfům vyhovuje, protože politikařením získají více. Nebo si to alespoň myslí. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            To šéfové nikdy neudělají, protože by se to mohlo v budoucnu obrátit proti nim. Tvrdé potrestání by měla vyžadovat FIA, ale co chceme po těch senilních stařících.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002919

    uzivatel002919

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Souhlasím s Bottasem. Max ovlivnil jeho rychlé kolo a mohl klidně jet na vnitřku dráhy, aby nepřekážel. U něho je těch kontroverzí jaksi příliš.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jiras

      jiras

      188.75.128.XXX
      Zajímavé bude, až bude Verstappen jezdit o titul a někdo ho sem tam zablokuje,ťukne, nebo rovnou pošle ven. To už se na to nebude dívat tak jednoduše. Pak mu stačí připomenout jeho historii.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      89.203.220.XXX
      kdyby jel na vnitřku, tak by Bottas zas brečel, že ovlivnil jeho nájezd do další zatáčky. Podle videa z Bottasova vozu ho vůbec neovlivnil, probrzdil před zatáčkou a svádí to na MV

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Mám "rád" lidi, kteří přesně vědí, co by kdo řekl, udělal, KDYBY... Rozumbrady, jako ty .
        Podle videa z Bottasova vozu ho jednoznačně ovlivnil. Jel pomalu v "ideální stopě" a Bottas se mu musel vyhýbat na vnitřek. Což způsobilo Bottasův špatný nájezd a probrždění do další zatáčky. Kdyby jel MV po vnitřku, Bottas by ho předjel už v zatáčce 12 a jeho nájezd do další zatáčky by ovlivněn nebyl. Minimálně by to nemohl svádět na Maxe, kterého by už měl za zády.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr Hloušek

          Petr Hloušek

          89.203.220.XXX
          pokud je podle tebe před levotočivou ostrou zatáčkou ideální stopa nalevo, tak je jakýkoliv pokud o diskuzi jen zbytečným plýtváním času, ty rozumbrado. Peace

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Pleteš si dojmy s pojmy. Dvanáctá zatáčka byla pravotočivá a třináctka levotočivá. Takže max mohl jet pomalu do zatáčky 12 vpravo a Bottas by ho lehce předjel v ideální stopě vlevo, aniž by musel měnit směr své jízdy. A do třináctky by najížděl už před Maxem vpravo. To jen pro upřesnění. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama