Nejrychleji jel v Austinu Massa - překonal 341 km/h, podstatně více než Honda

Petr Hlawiczka, 23. října 2017, 06:00 Google+

Felipe Massa s Williamsem poháněným motorem Mercedes dosáhl během Velké ceny Spojených států 2017 nejvyšší rychlosti - 341,2 km/h. Stoffel Vandoorne vybavený novou specifikací Hondy ztrácel přes 17 km/h.

Počet komentářů:  6 komentářů (Poslední 23.10. 20:05) Napište svůj názor
Felipe Massa s Williamsem na Okruhu Amerik

Felipe Massa s Williamsem na Okruhu Amerik | foto: Williams F1 Team

Sdílejte článek

Nejvyšší rychlosti závodu v Austinu (v km/h)

Nejvyšší rychlosti závodu v Austinu (v km/h) | zdroj: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

Google+ Vytisknout

Diskuze: Nejrychleji jel v Austinu Massa - překonal 341 km/h, podstatně více než Honda

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 23.10.2017 20:05 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 6 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Carlos Sainz mladší

Sainz si s Renaultem o víkendu vyzkouší Rallye Monte Carlo

Jeden z neoficiálních grafických návrhů nového Toro Rosso STR13

Ochrana kokpitu nového Toro Rosso vypadá o něco lépe, tvrdí Key

Model vozu F1 v aerodynamickém tunelu

Budoucnost lepší F1 se bude točit kolem tří výkonnostních faktorů

Logo Ferrari

Tvrdá jednání na obzoru - narazí? Prezident FIA chce Ferrari zbavit práva veta

Společná fotografie jezdců sezóny 2017 v Abú Zabí

F1 zavede minimální hmotnost i pro jezdce, aerodynamika bude mírně zjednodušena

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Sebastian Vettel v kvalifikaci v Malajsii

Rozhodla tisícina! Nejrychlejší kolo si v Austinu připsal pilot Ferrari

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

  2. Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

  3. Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

  4. Budoucnost lepší F1 se bude točit kolem tří výkonnostních faktorů

  5. Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

  6. Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

reklama

Zprávy odjinud