DISKUZE K ČLÁNKU

Renault se u motoru pro rok 2018 zaměřuje na kvalifikační mód. Abiteboul vyčíslil ztrátu

Renault se snaží změnit svůj přístup ke konstrukci motoru, aby mohl v kvalifikaci dočasně navyšovat jeho výkon, podobně jako to dělá Ferrari či Mercedes, který díky tomu získává až půl sekundy na kolo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault se u motoru pro rok 2018 zaměřuje na kvalifikační mód. Abiteboul vyčíslil ztrátu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 18.10.2017 20:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Marek (Hlasovali 3 lidé) 17.10.2017 14:02
Zakázat, zrušit 12. Ale je fakt , že tvrzeni… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 17.10.2017 13:33
Tady je jen potvrzení toho že Renault kvůli… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 17.10.2017 14:02
Olej se spotřebovává. To je prostě fakt. A jak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Libor P.

    Libor P.

    89.190.61.XXX
    Otacky ted nejsou zrovna vysoky, tak by se spotreba dala urcite ohlidat, takze tam olej cpou umyslne.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    147.229.9.XXX
    Bylo by fajn, kdyby se RB přidal do boje o titul, k čemuž by kvalifikační mód dost pomohl. Snad se to povede!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Bylo by fajn kdyby to RedBullu uteklo nakonec jen o kousek, a radoval by se McLaren 13 A vůbec nejlepší by bylo kdyby se na prvních třech místech seřadil McLaren, RedBull a Renault 12 A teď zpátky do reality, i když, myslím že RedBull tam bude určitě, na druhou stranu to jsem si myslel i o letošku, takže prostě uvidíme.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Marek

    Marek

    90.178.137.XXX
    Zakázat, zrušit 12. Ale je fakt , že tvrzeni Christiana mi prijde logické. Spalovaní oleje jde proti duchu tomu proč se zavedly tyto nesmyslné hybridní motory. Proč si FIA hraje na ekologickou F1, když pak povolí spalovat olej. To tam můžem nacpat staré TDi a hulit mastný dým " o sto šest "

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • El_Senor

    El_Senor

    89.111.77.XXX
    "Jde o něco, co jde zcela proti lidem od motorů - akceptovat tvorbu výkonnosti na úkor spolehlivosti. Něco takového nikdy nebylo filozofií Renaultu. V motorové historii Renaultu v F1 jsme vždy při vývoji výkonnosti stáli na konzervativní straně," vysvětluje šéf Renaultu Cyril Abiteboul.
    Jestli stal reanult vzdy na konzervativni strane, tak to bude asi pristi rok hodne divoke se tremi motory. Do ted to vypadalo, ze na konzervativni strane stal a stoji Mercedes 12

    No je otazka jak velky udelali pokrok u Renaultu, ac je o tom skoro cele vyjadreni Renaultu nebo jen Mercedes a Ferrari jedou konzervativne na nizsi vykon a spolehlivost je pak proste uzasna u techto dvou vyrobcu.

    "Momentálně jsme stále hendikepováni tím, zda si můžeme dovolit vytvářet výkonnost na úkor spolehlivosti, což podle mě budeme potřebovat, abychom se mohli dotáhnout o sobotách...."
    No vykonost na ukor spolehlivosti zrovna u Renaultu necekam. Tady cekam narust vykonu a pritom i spolehlivosti. Jinak to nemuze fungovat, kor ne pri 3 motorech na sezonu a pri stavajici spolehlivosti Renaultu.

    "Na dynamometru máme spoustu výkonnosti, ale jak už jsem řekl, jde o výkonnost, která bude dostupná kdykoliv, včetně neděle. Je to skvělá zpráva, protože to znamená, že by nás měla dostat do velmi, velmi slušné pozice přinejmenším proti Mercedesu v neděli.
    To znam, o tom uz Renault mluvi dlouho jak dotahuje a stale je tam kde je a kde byl dlouha leta, tzn. porad pozadu. Jejich udavana ztrata, je tedy kolik 0,2-0,4s, coz dela tedy tech 20-40 koni? Pochybuji, ze by si Abiteboul prihorsoval.
    To s tim vykonem na dynamometru mi pripomina Hondu, ta ho tam jiste ma a mela take.

    Zatim bych to shrul jako prazdna a ocekavana slova Renaultu. Pockejme na vysledky na zacatku pristi sezony, ty jsou vice nez 1000 slov 12 Samozrejme plati pro kazdeho vyrobce sasi a motoru 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tady je jen potvrzení toho že Renault kvůli navýšení výkonu olej nespaluje, tudíž je logické proč McLaren a RedBull tlačí na FIA ať je v tomto přísnější. Za mě zrovna v této oblasti nechápu zdrženlivost FIA, protože pravidla o tom že se olej nesmí používat jako palivo jsou jasná a proto vydávání dodatečných směrnic nic nebrání. Takhle tomu alespoň bylo v nedávném případě závěsů a nátlaku Ferrari, teď se stále dovolují nějaké 4 kg oleje na závod a v kvalifikaci to snad není hlídané vůbec nebo co 17

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Olej se spotřebovává. To je prostě fakt. A jak dokážeš, že to je kvůli mazání a ne jako palivo? Proto dodatečná směrnice a zpřísnění. 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Podle mě je to jako s těma aktivníma závěsama. RedBull se zlobil že FIA na ně vpadla s tím že musej dokázat že závěsy aktivní nejsou a předem jsou brány za aktivní. No mám strach že s olejem by se z toho někdo vykecal. Vše se jde když se chce, no u závěsů se chtělo očividně více 03

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jurgenb

          jurgenb

          109.105.39.XXX
          To je prostě problém celé FIA. Jednou uplatní presumpci viny, podruhé neviny. FIA má dokazovat, že to je nelegální. Nikoliv tým, že to legální je.
          Vždy žalobce má tíži břemena dokazování. A pokud tuto důkazní tíži neunese, tak obžalovaný musí být prohlášen za nevinného.
          Tady totiž je problém i v tom, že často je žalobcem FIA, obžalovaným některý z týmů a rozhodcem je ... chvíle napětí ... opět FIA. Takže žalobce a soudce jsou jedna a tatáž osoba/organizace. Není to "zvláštní"?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • El_Senor

        El_Senor

        89.111.77.XXX
        Proste bych dal nejake rozumne minimum a nazdar. Komu to zere olej vice, musi na motoru zamakat at mu ho to nezere. Je to o umeni udelat spalovak, stejne jako udelat MGU-H, MGU-K, ...
        Mame 4 vyrobce motoru, zprumeruji jejich spotreby oleju a na pristi sezonu mam hned cislo, dalsi sezonu to same a mam hned nizsi cislo,... kdyz to jde jednomu, proc by to nemelo jit i ostatnim 12

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • El_Senor

      El_Senor

      89.111.77.XXX
      u Hondy o tom take mluvili, ze se na to musi podivat, ze je to znevyhodnuje. No nejsem si jist, jestli to ma smysl, protoze se po tom pujde a cas tiom straveny neprinese nakonec zadny uzitek. Pravda je, ze v kvalde, to muze hodne pomoci, tech 0,5s je docela dost znat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kevin Magnussen se o názory okolí příliš nestará

Zlý muž? Tomu se v našem týmu smějeme, říká Magnussen

Zaměstnanci, pohonné jednotky a monopost Mercedesu na parkovišti před továrnou

FOTO: Mistrovské oslavy Mercedesu v továrnách v Brackley a v Brixworthu + VIDEO

FIA

Gesto dobré vůle: FIA odlehčí od dluhů Manoru

Kubica a jeho soupeři stále čekají na rozhodnutí Williamsu

Williams stále vyčkává a popírá, že by Kubica měl jistou smlouvu

Felipe Massa s Fernandem Alonsem, kdy spolu jezdili za Ferrari

Nejlepší týmový kolega Massy? Alonso, "o titul ale příští rok bojovat nebude"

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (10:00 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:00 - 12:00)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

reklama