Brawn má s Ferrari soucit. I když titul nezíská, tak má být na co hrdé

Petr Hlawiczka, 10. října 2017, 06:20 Google+

Sportovní šéf Formule 1 Ross Brawn soucítí s Ferrari, které kvůli kolizím svých jezdců a vlastním chybám v posledních třech závodech prohospodařilo náskok v šampionátu jezdců. Pokud by letos titul nezískalo, i tak má podle něj nač být hrdé.

Počet komentářů:  5 komentářů (Poslední 10.10. 19:26) Napište svůj názor
Kimi Räikkönen s Ferrari

Kimi Räikkönen s Ferrari | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

V Singapuru Sebastian Vettel zavinil úvodní kolizi, v níž Scuderia přišla o obě auta, v Malajsii doplatil na problém s motorem a naposledy v Japonsku n vadnou svíčku. Za svého největšího rivala Lewise Hamiltona se propadl o 59 bodů a k titulu má letos k velkému zklamání svého týmu a italských fanoušků hodně daleko.

Podle Brawna, jenž stál u dominance Ferrari během éry Michaela Schumachera, by ale měli v Maranellu zachovat klid, soustředit se a nehledat zbytečně obětní beránky.

"Zejména proto, že jsem zažil podobnou mizérii se spolehlivostí s různými týmy, tak vím, jak to je bolestivé, když vidíte přicházet vniveč práci tolika lidí," uvádí Brawn.

img-responsive

Mercedes našel poprvé v hybridní éře vyrovnaného soupeře | foto: Scuderia Ferrari

"Soucítím s Ferrari v těchto těžkých chvílích. Tým se dostává pod neuvěřitelný tlak, obzvlášť doma, a je to velmi jednoduché, aby padaly hlavy. Klíčem však je zachovat klid a soustředit se na bezprostřední cíle," upozorňuje šéf F1.

I když letos titul zřejmě nezíská, stále má být na co hrdé: "Když sezóna skončí, tak by Ferrari mělo být potěšeno tím, co v roce 2017 dosáhlo. Mercedes čelil poprvé v hybridní éře soupeři schopnému bojovat s ním o titul. Ferrari už dlouho nebylo tak konkurenceschopné a ty problémy posledních týdnů tento fakt nesmazaly."

Google+ Vytisknout

Diskuze: Brawn má s Ferrari soucit. I když titul nezíská, tak má být na co hrdé

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 10.10.2017 19:26 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 5 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Motor Mercedesu

Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní

McLareny budou mít od příštího roku za zády motory Renault

Prost o smlouvě Renaultu s McLarenem, pozitivním tlaku, spolehlivosti a velké ztrátě na špici

Daniil Kvjat v závodě v Belgii

Kvjat byl talentovanější než Gasly nebo Hartley, míní Marko

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zákaz přímých soubojů dle Szafnauera ještě potrvá

Omezení nadále platí. Kdy Force India povolí svým pilotům zase navzájem bojovat?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Rozhovor se šéfem McLarenu o vývoji vozu pro rok 2018 a světlých zítřcích s Renaultem

  2. Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

  3. FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H

  4. Red Bull nebude na Ricciarda čekat věčně. "Máme velmi dobré možnosti," varuje Horner

  5. Konec partnerství s McLarenem je pro Hondu úlevou, problém dle Hasegawy nebyl v lidech

  6. Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

reklama