DISKUZE K ČLÁNKU

Abiteboul na to hodně tlačil, objasňuje Palmer svůj náhlý odchod z francouzského týmu

Jak se praví v písni trojice Werich-Voskovec-Ježek: Nikdy nic nikdo nemá míti za definitivní neb nikdy nikdo neví, co se může státi. Kdyby Jolyon Palmer tenhle prvorepublikový song znal, asi by byl o víkendu méně překvapen.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Abiteboul na to hodně tlačil, objasňuje Palmer svůj náhlý odchod z francouzského týmu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 11.10.2017 00:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasoval 1 člověk) 09.10.2017 15:47
Po pravdě se Abiteboulovi nedivím. Palmer nic… »
» Easy (Hlasoval 1 člověk) 10.10.2017 14:41
I za to, co "předvedl" si odnáší hezké… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Po pravdě se Abiteboulovi nedivím. Palmer nic nepředvedl a pro tým měl téměř nulový přínos. Renault letos sice úplně neoslňuje, ale jsou momenty, kdy jim to funguje. Force India má vyrovnanou dvojici a jsou tam, kde jsou. Ale je to tím, že pokud se nepotlučou, dojedou u sebe. To v případě Palmera nehrozilo. Ten je schopný bodovat jen v případě, že se před ním vytluče 8 monopostů z první desítky ...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.8.XXX
      I za to, co "předvedl" si odnáší hezké peníze a i bez taťky by byl zajištěn až až...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        To je na tom ten největší paradox. 12 Těch pár bodů od něj + jeho plat + ty 3 miliony odstupneho jsou brutalni ztrata proti tomu, než kdyby jeli pouze s Hulkem. 12 I když to proběhlo takovým Napoleon stylem, tak se povedlo a mají klid. 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Motor Mercedesu

Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní

McLareny budou mít od příštího roku za zády motory Renault

Prost o smlouvě Renaultu s McLarenem, pozitivním tlaku, spolehlivosti a velké ztrátě na špici

Daniil Kvjat v závodě v Belgii

Kvjat byl talentovanější než Gasly nebo Hartley, míní Marko

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

reklama