DISKUZE K ČLÁNKU

Šéf Red Bullu vysvětluje, proč Verstappen na Hamiltona nezaútočil

Šéf Red Bullu Christian Horner hovoří o tom, jak puchýř na pneumatice Maxe Verstappena znemožnil útok na Lewise Hamiltona a možnost vyhrát Velkou cenu Japonska.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf Red Bullu vysvětluje, proč Verstappen na Hamiltona nezaútočil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 10.10.2017 00:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 09.10.2017 11:39
Podle mě jel Lewis údržbu, i když měl problém s… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Popon

    Popon

    194.228.11.XXX
    V první chvíli jsem četl - Šéf Red Bullu Christian Horner hovoří o tom, jak puchýř Maxe Verstappena znemožnil útok na Lewise Hamiltona a možnost vyhrát Velkou cenu Japonska.... - ale zasmál jsem se :-)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Myslím si že Horner kecá. Když Max vyjel z boxů, dostal se za Bottase a dokud Valteri nezajel do boxů pro nové gumy, Vertappen visel za ním. Na nových gumách. Prostě Red Bull na Mercedes nemá.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      89.203.220.XXX
      po boxech se Max dostal zase za Lewise, hodně se k němu přiblížil, zřejmě RB umí zahřát pneu na provozní tepotu mnohem rychleji než Mercedes, Valtteri Lewise pustil a Max by ho během jednoho kola taky předjel, rozdíl ve stavu pneu byl veliký. M\slim si ale taky, že Horner trochu kecá s tím že Maxe brzdili, ten se k Lewisovi na konci přiblížil pod vteřinu jen díky VSC a vychladnutí Lewisových gum a taky možná díky problémům s vibracema u Mercedesu v posledních kolech

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Podle mě jel Lewis údržbu, i když měl problém s těmi zadními gumami. Spěchat nebylo kam, největší soupeř vlastně ani pořádně neodstartoval a Lewis měl tak zajištěný maximální zisk bodů. Myslím si, že i kdyby se Max přiblížil na dostřel, Lewisovo ego by jej nepustilo dopředu, pokud by nehrozilo, že to skončí havárkou. A Valteri Lewise sice pustil, ale Max se před něj dostal až v okamžiku, kdy jel Valteri na výměnu gum. Jinými slovy - se starými ojetými pneumatikami dokázal Bottas za sebou držet Verstappena na nových pneuumatikách. Podle mě Horner fakt kecá a jenom si honí triko

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Máš recht. Lewis si Maxe celý závod hlídal. Však on to i potvrdil Toto po závodě. Lewis prý jel tak, aby v klidu udržoval motor a pneu. Podle mě byla dost vypovídající kvalifikace. Tam dostal Red Bull obklad a asi by nebyl problém stejným tempem ujíždět i v závodě. Navíc pochybuji, že by Red Bull nepovolil agresivní mapování na restart po SC, kdy se nabízí největší šance na předjetí. Max luxusně zachytil Lewisův restart, ale tím to vše skončilo. Mercedesům to sedlo a potvrdilo se to, že když to funguje, jsou stále nejlepší.
          Což ale neznamená, že by Red Bull nezasloužil pochvalu. Od začátku sezóny udělali největší pokrok. Situaci stájí uprostřed pole člověk nemůže brát tolik v potaz. Nejhůře se stahují ty poslední desetiny nebo přidávají, když je člověk na čele.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Jirka_1

        Jirka_1

        217.30.64.XXX
        Problém je, že nedokážeme spočítat, jak moc se SC podepsal na výkonech v závěru závodu. Každopádně si myslím, že pokud by SC nevyjel, žádná sekunda ztráty by se nekonala, odstup by zůstal konstantní okolo 5 a možná více sekund. Ale i tak se musí uznat, že Japonsko RB vyšlo dobře a rychlost měli nečekanou. A pak prý to s Renckem nejde.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Motor Mercedesu

Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní

McLareny budou mít od příštího roku za zády motory Renault

Prost o smlouvě Renaultu s McLarenem, pozitivním tlaku, spolehlivosti a velké ztrátě na špici

Daniil Kvjat v závodě v Belgii

Kvjat byl talentovanější než Gasly nebo Hartley, míní Marko

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

reklama