DISKUZE K ČLÁNKU Nejvyšší rychlosti: Bottas za zatáčkou 130R přes 313 km/h, Ferrari s minimálním odstupem

SUZUKA - NEJVYŠŠÍ RYCHLOSTI ZÁVODU; Nejrychleji jel za zatáčkou 130R Valtteri Bottas s Mercedesem - 312,2 km/h. Kimi Räikkönen s Ferrari na něj na tzv. "speed trapu" ztrácel jen 0,4 km/h.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nejvyšší rychlosti: Bottas za zatáčkou 130R přes 313 km/h, Ferrari s minimálním odstupem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 11.10.2017 11:47 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Mel bych dotaz jeste k Malajsii
    [odkaz na stránku]
    Co naznacuje rychlost, kterou meli oba McL v zatacce c.10? To se v 2. sektoru na rovince mezi 8.a 9. zatackou nejelo rychleji, ze se bere jak max. rychlost v zatacce 10?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Jede se tam rychleji, ale FIA takto rozdělila okruh na sektory a maximální rychlosti měří kromě speed trapu jen na jejich pomezí, nikoliv na všech rovinkách.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        178.255.168.XXX
        Diky za info.
        Jeste bych se vratil k prvni casti dotazu, co naznacuje ta vysoka rychlost McL v zatacce 10?
        A druhy dotaz, co zase zmastili ty Hondaci na tom motoru, ze ho zase museli menit pred zavodem 20

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Rychlost v zatáčce č. 10 - mají dobré šasi - mechanicky i aerodynamicky.
          Honda dlouhodobě mastí spolehlivost, stále nešlo o specifikaci 4, ale jen 3.7. Po pátečních trénincích zjistili únik hydrauliky, porušili večerku (druhou z letošních dvou možných).

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.77.XXX
            Tak ten unik neni tak hrozny, sice vysledek stejne spatny, ale z hlediska spolehlivosti jednotky OK.
            Jinak kdyz se porovnaji hodnoty rychlosti McL s ostatnimi spickovymi stajemi, tak nevim co si myslet treba o casech RB, u ktereho se mluvi dlouhodobe o spickovem sasi na konci sezony. Ten v teto zatacce jede o neco nize, ale na rovinkach zase o neco rachleji. To si lze vylozit rovnez tak, ze McL jede s vetsim pritlakem, coz ho pak limituje na rovinkach.
            No jsem zvedav na porovnani v pristim roce, kdy jsem zvedav na tyto hodnoty z tohoto okruhu, kam se budou hybat.
            Loni jeli McL v Malajsii, coz ukazuje na JINE, jinak nastavene auto:
            Ala rychlosti sektor 1,2,3 - 298,147,282
            Button rychlosti sektor 1,2,3 - 301, 149, 285
            VER rychlosti sektor 1,2,3 - 299, 151, 287
            Rici rychlosti sektor 1,2,3 - 298, 150, 288
            McL oproti treba RB v sectoru 1 cca 2x zpomalily a v sektoru 2 cca 2x zrychlily. Ja tam proste vidim vetsi pritlak, coz pak znamena na rovince vetsi odpor a nizsi rychlosti. Je otazka , jestli to nastveni ktere el McL v Malajsii, tzn. vetsi pritlak, je vyhodny na vysledny cas. obava, se ze ne.

            To mereni v teto zatacce c.10 je tam kazdou sezonu, nebo je pokazde jinde?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama