DISKUZE K ČLÁNKU Vettel a Alonso si vysloužili napomenutí, pilot Ferrari je v přímém ohrožení

Závod v japonské Suzuce skončil, ale na pořadu ještě bylo projednání některých prohřešků, které se mohly promítnout do dalšího závodu v Austinu. Mezi prověřovanými piloty byli Sebastian Vettel a Fernando Alonso.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel a Alonso si vysloužili napomenutí, pilot Ferrari je v přímém ohrožení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 09.10.2017 19:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovali 3 lidé) 08.10.2017 13:49
Modrý vlajky zrušit... »
» RoBertino (Hlasovali 2 lidé) 08.10.2017 13:49
S těmi prostředníčky. vulgaritami a hymnami by to… »
» Pepan (Hlasoval 1 člověk) 08.10.2017 13:36
Vzhledem k tomu, že Vettel reálně přišel o… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Nějak mi chybí, že nebyl vyšetřován i Felipe. Copak on taky neignoroval vlajky? Přišlo mi, možná se mýlím, že i déle než Fernando.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002202

    uzivatel002202

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Já si myslím že současný stav Hondy ho vytrestal už dostatečně. Nechal bych ho být. Nejlepší závodnické roky utrácí v nekonkurenceschopném projektu, to je větší darda než dva nějaké uprděné body.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    82.117.159.XXX
    Modrý vlajky zrušit...

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Větší legrace by byla ve stylu: jakmile budeš mít určitý odstup na vedoucího pilota, automaticky jsi ze závodu vyřazen. Jenže kolik pilotů by pak na trati v polovině závodu zůstalo???

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        To mě také napadlo, ale zase by se alespoň FIA snažila více zmenšovat rozdíly mezi týmy, aby jim tam v druhé polovině závodu jezdilo ještě pár aut 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        82.117.159.XXX
        V extrémním případě na konci ne dost na to, aby zaplnili stupně vítězů :-)

        Opravdu si navážno myslím, že by se modrá měla zrušit. Umíte si představit, co by to vyvolalo, až by v Monaku první dojel posledního, musel zpomalit o 5 s na kolo a začali by se na něj zezadu tlačit pronásledovatelé? Najednou bychom zjistili, že se tam dá předjíždět ledaskde, i s širokými monoposty, i bez DRS.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • mi88ki

          mi88ki

          165.72.200.XXX
          Bohužel většina lidí neumí myslet dva tahy dopředu. A to jsem si myslel, že formulím rozumí.
          V sobotu jsem koukal na závody F2 v Jerezu a tam vlastně taková situace nastala. Nevím jestli tam vypadnul nějaký informační systém ale maršálové kolem trati vůbec nefungovali. A tak se stalo, že pár kol před koncem vyjel SC a mezi první jezdce se přimotali jezdci se ztrátou kola bojující o nějaké 16. místo. Ale protože po restartu závodu nedostali modré vlajky, všechny poslední kola se neustále pletli do souboje, kde se rozhodovalo o definitivním titulu Leclerka. A dokonce i útočili na vedoucí jezdce, kteří měli už trochu gumy za zenitem a dost hrozilo, že dojde k havárii.
          Jsem přesvědčen, že pokud by k něčemu podobnému došlo, a o vítězovi závodu by měl rozhodnout třeba souboj a kontakt Hamiltona s nějakým Sauberem o dvě kola zpět, tak se jeho fanoušci po..... vzteky. Stejně to nemohl rozdýchat i komentátor závodu, kde místo boje o vítěze závodu i sezóny, jsme sledovali, jak jezdci o kolo zablokovali druhého v pořadí, k útoku na vedoucího Charlese a to podobu několika kol. Tohle už nemělo se sportem nic společného.
          A představa jízdy bez a pravidel modrých vlajek někde v Monaku? Možná jako legrace dobrý ale fakt si to dokážete vůbec představit ten totální chaos?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            rock

            78.45.146.XXX
            Samozřejmě, že si to umím představit; jednak už to v F1 bylo, a není to tak dávno, a druhak se to do značné míry děje v IndyCar. A světe div se, tam se s tím piloti i fanoušci dokážou vypořádat.
            Fakt už mne nebaví, jak ty promadony brečí, kdykoliv se jim v dohledu ocitne opozdilec o kolo zpátky a už vůbec mne nebaví, jak to ničí závod těm opozdilcům. A to i ve chvíli, kdy někteří z nich bojují o body, které jsou pro ně možná důležitější, než to, kdo z dvojky Verstappen x Hamilton vyhraje nebo bude druhej.
            Možná by to byl víc sport, než teď...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Vzhledem k tomu, že Vettel reálně přišel o možnost vybojovat titul, veškeré hrozby ohledně penalizace se dost míjí účinkem.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Jen aby nedostal to třetí napomenutí v posledním závodě. Přinést si do sezony 10 trestných bodů by bylo sakra deprimující a mělo by to nemalé negativní následky pro příští sezonu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        To už si asi ohlídá. V té době už Lewis bude delší dobu mistr, emoce vyšumí a Seb se bude soustředit na další sezónu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Stačí prostředníček, vulgarita, špatnej manévr, či nejít na hymnu. Nepodceňovat!

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • RoBertino

            RoBertino

            83.208.82.XXX
            S těmi prostředníčky. vulgaritami a hymnami by to asi taky vyšumělo, protože v článku FIA se jasně říká, že dvě ze tří napomenutí musí být za jezdecký prohřešek. Takže by si klidně mohl dovolit ještě jedno "taxi" po odpadnutí. Mimochodem - jestlipak má Wehrlein licenci na přepravu osob nebo jezdí pod UBERem? 03 03 03 03

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Já jsem pochopil že se ta podmínka vztahuje na ten odsun o 10 míst v dalším závodě. K tomu že dostane těch 10 trestných bodů na příští sezonu to platí také? Je tam jen třetí napomenutí v posledním závodě a za to trestné body.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              89.24.157.XXX
              Nemá žádnou licenci, dělá to načerno a v přímém přenosu. A úředníci EU to neřeší a spíše se zabývají křivými okurkami. 12 Je to hnus velebnosti, já bych to hlásil.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • tom11

              tom11

              193.86.205.XXX
              podle mě klasická spolujízda. Pascal jel kolem a náhodou zrovna do místa, kam Seb taky potřeboval 11

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • rock

              rock

              82.117.159.XXX
              Uzavřená trať. Když tam mohl Max ještě nedávno jezdit bez řidičáku, tak coby Pascal nemohl pracovat bez licence...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                FIA by určitě nebyla proti, kdyby měl Pascal ten dvoumístný monopost, který některé stáje mají pro předváděčky. Což by ale byla škoda, protože by tím byl na trati znevýhodněn a on, na rozdíl od svého kolegy, přece jenom občas boduje.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama