Haas v Malajsii bude opět měnit dodavatele brzd. Carbone Industrie přiveze novou specifikaci

Albert Hadáček, 28. září 2017, 13:56 Google+

Haas v Malajsii bude opět zkoušet novou specifikaci brzdových kotoučů. Přechází z Bremba na Carbon Industrie.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 28.09. 23:48) Napište svůj názor
Antonio Giovinazzi při tréninku v Singapuru

Antonio Giovinazzi při tréninku v Singapuru | foto: Haas F1 Team

Sdílejte článek

Haas je ve Formuli 1 druhým rokem a zatím se nedokázal vypořádat s brzdami. Americká stáj letos střídá dva dodavatele,  a to Carbone Indrustrie a Brembo. První zmíněný dodavatel do Malajsie přiveze nové kotouče, a tak je piloti Haasu, respektive Grosjean a Giovinazzi, budou v prvním pátečním tréninku testovat. Následně se tým rozhodne, zda využije CI nebo Brembo.

"Od Malajsie budeme mít nové kotouče, s lepším chlazením. To by nám mělo pomoci," řekl francouzský pilot novinářům v Malajsii. "Doufáme, že následně budeme moci pokračovat s těmito disky, pokud se něco nepokazí. Tým navrhl jiný brzodvý systém. Všichni pracují tvrdě, pořád se posouváme," pokračoval Grosjean.

img-responsive

Kevin Magnussen v závodě v Itálii | foto: Haas F1 Team

Paradoxem celé situace je, že Kevin Magnussen potíže s brzděním nemá. Šéf stáje Steiner již v minulosti řekl, že dle dat problémy vyvolává atypický způsob, jakým Grosjean brzdí.

"Lépe jsem se cítil s Carbone Indrustrie, ale Brembo se v poslední době hodně posunulo. Pokud se k nim budeme muset vrátit, tak mi to starosti nedělá. Obě jsou to dobré společnosti, jsem si jistý, že brzy dojedeme ke zdárnému konci," dodal Grosjean.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Haas v Malajsii bude opět měnit dodavatele brzd. Carbone Industrie přiveze novou specifikaci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 28.09.2017 23:48 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Model vozu F1 v aerodynamickém tunelu

Budoucnost lepší F1 se bude točit kolem tří výkonnostních faktorů

Logo Ferrari

Tvrdá jednání na obzoru - narazí? Prezident FIA chce Ferrari zbavit práva veta

Společná fotografie jezdců sezóny 2017 v Abú Zabí

F1 zavede minimální hmotnost i pro jezdce, aerodynamika bude mírně zjednodušena

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Piere Gasly při posledních sezónních testech v Silverstone, druhý den

Kvjata je mi líto, prohlásil Gasly. Sainze situace na druhé straně garáže moc…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

  2. McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

  3. Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

  4. Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

  5. Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

  6. Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

reklama

Zprávy odjinud