Honda měla po nehodě v Singapuru obavy o Alonsův motor

Robert RoBertino Pavelka, 25. září 2017, 15:30 Google+

McLaren a potažmo Alonso s Vandoornem si letos užili penalizací až až. Právě pro Singapur se tým připravil, aby mu žádný postih nehrozil, nakonec si při závodě bez vlastní viny málem zadělal na další problém.

Počet komentářů:  8 komentářů (Poslední 26.09. 09:18) Napište svůj názor
Prověrka Alonsova vozu dopadla dobře, k poškození nedošlo

Prověrka Alonsova vozu dopadla dobře, k poškození nedošlo | foto: McLaren

Sdílejte článek

Kolize s Räikkönenem a následná vzdušná pirueta Alonsa vedla nemohla zůstat bez následků, i když Španěl ještě zkoušel na trati setrvat - naděje trvala pouhých osm kol a pak byl konec. Poškozený výfukový systém a selhání elektroniky byly příčinou už devátého Fernandova odstoupení v letošní sezóně, i když tentokrát se na něm nepodepsal tým ani pilot.

Honda se po závodě oprávněně obávala, že po kontaktu, následném "skoku" a další jízdě mohlo dojít k přílišnému namáhání poškozené pohonné jednotky. Japonský dodavatel motorů se obával, že bude nutné vyměnit určité komponenty a to se neobejde bez velmi nepopulárních trestu v podobě posunu na startovním roštu. Před Grand Prix Malajsie ale Jusuke Hasegawa přinesl na základě prověrky motoru pro fanoušky McLarenu dobré zprávy.

"Obávali jsme se, že některé části pohonné jednotky budou poškozeny neopravitelným způsobem, ale po důkladné prohlídce v továrním komplexu Sakura můžeme potvrdit, že agregát je v takovém stavu, že ho budeme moci znovu použít," uvedl Hasegawa.

img-responsive

Penalizace se netřeba obávat, vzkazuje ze Sakury Hasegawa | foto: Honda Racing F1

Tým si je vědom, že nešťastná událost v Singapuru připravila přinejmenším Alonsa o velmi slušné umístění. V Malajsii už nemůže čekat, že bude mít výhodnou pozici, protože trať v Sepangu má dlouhé rovinky, což není pro McLaren správný šálek kávy.

"Konfigurace okruhu bude hrát v náš neprospěch, ale samozřejmě nesložíme ruce do klína. Zbývá ještě šest závodů a pořád vydáváme maximální energii, abychom každý závod dokončili na co nejlepší pozici. Sepang pro nás bude obtížnější v oblasti nastavení, protože rovinky vyžadují dobrou rychlost a výkon, ale tato trať je směsí různých charakteristik, takže uvidíme, co dokážeme vytěžit v pomalejších zatáčkách. Těším se už na rok 2018, kdy budou auta rychlejší, což bude určitě zábavné a doufám, že se nám budou dramata vyhýbat a dočkáme se solidních závodů," dodává Fernando Alonso.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Honda měla po nehodě v Singapuru obavy o Alonsův motor

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 26.09.2017 09:18 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 8 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen před závodem v Japonsku

Verstappen prodlužuje smlouvu s Red Bullem

Daniil Kvjat v Maďarsku

Smráká se nad Kvjatem? Doufám, že mi tým situaci objasní, prohlásil ruský pilot

Red Bull rukavice zkoušel už v GP Maďarska

Ve Formuli 1 se budou opět testovat biometrické rukavice

Hamilton podřizuje vše svému cíli

Hamilton v USA nehodlá protestovat po vzoru fotbalistů, Vettel zlehčil pokárání

Fernando Alonso v tréninku v Malajsii

Alonsův kontrakt je dlouhodobý. Indy 500 v příštím roce padá

Pierre Gasly v závodě v Japonsku

Hartleyho kariéra nezačíná zrovna šťastně. V USA ho čeká penalizace kvůli výměně motoru

Felipe Massa v Malajsii

"Uvidíme se i příští rok." Alonso potvrdil své setrvání u McLarenu netradiční formou

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (17:00 - 18:30)
    • 2. Trénink (21:00 - 22:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (23:00 - 00:00)
  • Neděle

    • Závod (21:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

U Haasu nevládne spokojenost, ale odhodlání ano

Haas registruje vzestup Renaultu. Neodpovídá jeho možnostem, říká Steiner

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Haas odmítl požadavek Ferrari. Do jedné věci si Američané zkrátka mluvit nenechají

  2. Proč je Räikkönen nejlepším týmovým kolegou, kterého kdy Vettel měl?

  3. Ferrari na vratké lodi, Mercedes pod plnými plachtami a Nový Zéland znovu na scéně

  4. Renault podcenil varování. Vysoké sebevědomí si pak vyčítal dlouhých 22 let

  5. Jak vnímá Button IndyCar a Formuli E? Nebere si servítky

  6. Renault se u motoru pro rok 2018 zaměřuje na kvalifikační mód. Abiteboul vyčíslil ztrátu

reklama

Zprávy odjinud