DISKUZE K ČLÁNKU Vandoorne píše o rozchodu s Hondou a nejlepším víkendu kariéry, mrzí ho prohra s Palmerem

Mladý pilot McLarenu Stoffel Vandoorne ve svém sloupku pro motorsport.com přibližuje, jak prožíval závodní víkend v Singapuru, kde zaznamenal svůj nejlepší výsledek v dosavadní F1 kariéře. Vyjadřuje také svůj názor na rozchod s Hondou a nové partnerství s Renaultem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vandoorne píše o rozchodu s Hondou a nejlepším víkendu kariéry, mrzí ho prohra s Palmerem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 22.09.2017 19:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasoval 1 člověk) 22.09.2017 15:12
No nepocitam pristi rok, ale co az treba v roce… »
» Kelner (Hlasoval 1 člověk) 22.09.2017 16:00
Palmer si body zasloužil. »
» uzivatel001810 (Hlasoval 1 člověk) 22.09.2017 19:19
Vloni měli problém s ICE, letos také. Trápí je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Palmer si body zasloužil.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000820

    uzivatel000820

    80.250.30.XXX
    Jsem na to spojení McLaren-Renault zvědavý. Na papíře to vypadá na jasné zlepšení, McLaren by ta změna na Renault mohla katapultovat někam na úroveň Force India? Když to zvládnou dobře, mohl by Alonso v závodě občas bojovat i s RedBullem, snad. Na druhou stranu není vše jen o samotné pohonné jednotce, ale i o její integraci do celého auta, chlazení, elektronika... Vzpomínám si jasně na roky 2003-2005 kdy tehdy Mclaren-Mercedes projeli dva tituly z velké části kvůli nespolehlivosti. Výkon měl Mercedes špičkový, možná ne jako dnes, ale byl srovnatelný s Ferrari. Tehdá se říkalo kvůli motoru, ale dost viny bylo i na straně špatného chlazení, snažili se být hodně agresivní, aby pomohli aero účinnosti. Podobný případ jako teď s Hondou, kdy původní zadání do Japonska bylo miniatuní motor a size-zero koncept. Jak to dopadlo víme. Aero efektivita se moc nezlepšila a Honda nejen díky tomu vyrobila opravdu špatný motor. Mercedes na to šel z úplně opačného konce, vyrobili co nejvýkonnější pohonnou jednotku, včetně rekuperačních systémů a pak si řekli "nějak to do auta narveme". A funguje to, záď je malinko větší, ale evidentně to nevadí.
    Tak tedy nechám se překvapit, nejsem nějaký fanoušek McLarenu, ale jejich pozice, hlavně Alonsa, by měla být jinde, než na konci pole s poznámkou "RET".

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Ma McL nejakou klouzuli ve smlouve s Renaultem, ze muze v pripade neuspokojivych vysledku odstoupit od smlouvy drive nez za 3 roky?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Nemyslím si, proč by to dělal, je to jen na 3 roky, Renault není zajíc v pytli, Ferrari nepřipadá co by konkurent ve výrobě aut v úvahu, Mercedes jim motory neposkytne a od Hondy utíkaj. Jiná varianta není.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      A kam by šel? Mercedes ani Ferrari jim motory nedají a Honda asi bude mít problémy i v dalších letech. Sice se kasají, jak budou v příštím roce skvělí, ale i Petr napsal že jsou hodně ve skluzu. A těch silných slov jsme už z jejich strany za poslední tři roky slyšeli dost.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        To už není náhoda 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          No nepocitam pristi rok, ale co az treba v roce 2019 Mercedes prodá tým a v roce 2020 bude dodavatel motorů? Co až si to u Hondy sedne a bude v roce 2019 nebo 2020 hdoně konkurenceschopná někde na úropvni Ferrari?
          Honda je/byla oproti renaultu rok ve výkonovém skluzu, takže 2019, 2020 může být klidně hodně konkurenceschopná. Rok se dá za půl roku stáhnout, jen to zase nechce měnit výrazně koncepci, což se příští rok stát nemá. Je velká škoda, že McL nesehnal oproti Hondě opravdu konkurenceschopný motor ala Mercedes a místo pokroku vpřed udělal jen krůček stranou 03
          To ž e je Honda ve skluzu, je možné, ale pořád z ničeho dokázala udělat koncepčně nový motor za rok a Ala s ním měl teď v Singapuru dle svých slov útočit na bednu 03 Všichni víme jak je hlavně MGU-H složité a náročné na finance, že to spoustu výrobců odrazuje. Takže bych to zase tak špatně s Hondou neviděl, kor ne v roce 2019, 2020 03
          Rad bych totiž na bedně viděl spojení McL-Honda do pár let ještě s těmito hybridy 11

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama