DISKUZE K ČLÁNKU "Katastrofa, všechno špatně!" Italská média mohutně kritizují Ferrari a Vettela

Sebastian Vettel ani Ferrari u domácího tisku zastání po Velké ceně Singapuru nenašli. Místo toho čelí velké vlně kritiky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Katastrofa, všechno špatně!" Italská média mohutně kritizují Ferrari a Vettela

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 73, poslední 22.09.2017 07:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 8 lidí) 20.09.2017 11:32
Vím, že můj názor nebude příliš populární, ale… »
» uzivatel002008 (Hlasovalo 7 lidí) 20.09.2017 10:19
Přeji titul Ferrarri,ale pro mne bylo jasné hned,… »
» uzivatel001890 (Hlasovali 5 lidé) 20.09.2017 10:56
A jak tomu měl zabránit Kimi? že měl asi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    jestli tweety jménem Scuderie má oprávnění zveřejňovat "jen tak někdo v garáži", tak to vypovídá o italském bordelu víc, než tím asi chtěli říct.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Velmi podobný incident se stal v roce 2003 kde byl tehdy zavírající R. Schumacher, uprostřed Barik a Kimi zcela vlevo (jako teď).
    [odkaz na stránku]
    [odkaz na stránku]
    .... pro zajímavost tehdy byl uznán vinným právě "zavírající" Schumacher a dostal trest 10 míst na startovním roštu pro další GP. Odvolali se (Schumacher s Williamsem) k mezinárodnímu tribunálu a ten vinu ponechal ale snížil trest na 50 000$.
    Neberte to tak že bych chtěl Vettela ještě trestat, nechtěl, potrestán byl vlastně nejvíc.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      62.240.164.XXX
      A já bych ho v zájmu udržení nějakého smyslu trestů ještě i potrestal. Prostě zavinil nehodu, dokonce hromadnou a za to by trest prostě měl být.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Já si myslím sice že ji zavinil, ale nevím na základě čeho by měl být potrestán. Trochu si to protiřečí ale pravidla jsou na zři vozy vedle sebe celkem bezzubá. Když odmyslíš Kimiho je to v pořádku, Vettel je vpředu a určuje si stopu, má Verstappenovi nechat místo na trati, no že tam ale není místo kvůli dalšímu vozu to už podle mě pravidla neřeší.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • virtual

          virtual

          193.165.236.XXX
          Jak ji mohl SV zavinit, když se nikoho ani nedotknul? Na rozdíl od toho RSCH...

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Tím že Verstappenovi nenechal dost místa jak ho křížil, Verstappen tím už neměl kam.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • virtual

              virtual

              193.165.236.XXX
              SV byl od něj zhruba metr (možná víc), když MV naboural do KR...

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Spíš méně, ale ono kdo koho naboural je také diskutabilní, neb tam došlo k tomu že Kimi Verstappenovi vlastně přejel zadní gumou přední gumu. Pro mě ten kontakt nebyl rozhodující, pro mě byl rozhodující zmenšující se prostor. Vettel to agresivně křižuje a je logické že Verstappen reaguje, a je logické že v té rychlosti nechce jet od Vettela 2 cm.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • virtual

                  virtual

                  193.165.236.XXX
                  V okamžiku prvního kontaktu je KR za celou dobu od startu nejblíž bílé čáře. Když píšeš "pro mě byl rozhodující zmenšující se prostor", tak to samé platí pro MV, on takhle zmenšoval prostor KR a navíc do něho najel...

                  + 1 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Verstappen právo zmenšovat prostor neměl, nebyl vpředu, on musel neb mu ho zmenšoval Vettel.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.128.XXX
              Asi měl kam, když v době nárazu do Kimiho byl půl metru od Vettela. 03

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.128.XXX
      No "skoro" to samé. Až na 3 malinkaté detaily:
      1. Měl být vůbec Ralf potrestaný?
      2. Ralf s Barikem kolidovali. Vettel s Maxem ne. Tedy jo, ale až jako následek srážky s Kimim.
      3. Ralf byl potrestaný jen proto, že jediný srážku "přežil" a na rozdíl od ostatních dojel (pokud si pamatuju).

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Každého z těch Vettelových kritiků bych rád viděl v daný okamžik na jeho místě. Ono se to lehce kritizuje od stolu s rozpitým kafem.

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      No, každej incident se dá rozebrat a přemýšlet jak by se mu mohlo příště zabránit. Tady podle mě může udělat něco jen ten co zmenšuje prostor tomu druhému. Když ten prostor zmenšuje, tak by si měl být jistý že ten druhej má kam, a pokud si jistý být nemůže, tak jde do rizika a to si musí vyhodnotit jen on sám jak moc ho podstoupí. Startoval na vodě a start neměl nic moc, on to riziko přesto podstoupil a zaplatil za to. Po válce můžeme říci že to zvoral a riziko vyhodnotil špatně.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Já se s odstupem doby začínám přiklánět k Hamiltonově názoru, že Verstappen byl v mrtvém úhlu a Vettel jej neviděl. Ale v autě jsem neseděl, tak to stoprocentně tvrdit nemůžu.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Jako ok, připusťme že nemohl vidět zda tam někdo je, pak je ale jasné že nevěděl proti čemu šel a co se tam děje a pak to tam křižovat střemhlav není moc chytré. Kdyby měl dobrej start tak to může udělat, neb by si mohl být jistej že má vedle sebe maximálně Verstappena a mohl by ho vytlačit až na kraj, no s takovým startem si vybral teda naslepo velmi agresivní a riskantní manévr. A nebo si prostě myslel že neodstartoval tak špatně a Kimi se tam nemohl nikdy stihnout dostat, což by byl teda také špatnej úsudek.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • virtual

        virtual

        193.165.237.XXX
        Při tom rozebírání je dobré myslet na schopnosti lidských smyslů. Konkrétně - jak si pilot "má být jistý, že ten druhej má kam"? Mmch. co má kam, uhnout? Může brzdit... Někdo zase mluví o "agresivním křižování dráhy", dokážeme něco takového definovat (např. úhel ke směru dráhy?), dokáže to pilot při závodu jasně rozpoznat? To samé platí pro "soupeřův vůz celým objemem", je schopen pilot rozpoznat, že je soupeř před (za) ním celým objemem, z 98%, nebo jen 87%? Opravdu pikantní je to pravidlo při závodní rychlosti a pohledu do zpětného zrcátka...
        Pravidla by pak stačila dvě - pokud měním směr na trati, nesmí dojít ke kontaktu se soupeřem, který si drží stopu. Pokud jsem v souboji druhý (a je jedno, jestli je to o kolo, o půl vozu, o celou délku), nesmí dojít ke kontaktu s vozem vepředu.
        Z reálného pohledu ale myslím, že v podobné situaci by to příště dopadlo pravděpodobně úplně stejně.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.3.XXX
      Po startu i s rozlitým... 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    S odstupem to byl pro Ferrari skutečně neštastný den. Každý z těch tří tomu mohl nějak zabránit , ale pak by to nebyli závodníci. Navíc to nebyli nijak tvrdé manévry. Prostě o seby škrtly dvě kola a většinou ani z takového kontaktu nic dramatického nevznikne. Jenom doufám , že si z toho ve Ferrari nevyvodí závěr , že "dvojka" v týmu musí dělat "dvojku" na tvrdo hned od startu. Pro nás diváky by to bylo naprd.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001890

      uzivatel001890

      185.137.144.XXX
      A jak tomu měl zabránit Kimi? že měl asi odstartovat blbě? Kimi projel kolem Maxe s dostatečným odstupem a jel tam kam by jel každý! - nepatrně se tlačil do stopy, protože následovala zatáčka a bylo třeba tam zatočit! ... fakt sorry, ale tohle jsou jen řeči (pokud se ukočíruju a nepoužiju expresivní výrazy!)
      Kimi za to vůbec nemohl a ničemu ani nemohl zabránit! - Vettel mu zkřížením dráhy zkazil nejlepší start - Verstapen za to také nemohl - Ten akorát pokud mu něco vytkneš mohl najet do Vettela a tolik neuhýbat a možná mohl Kimi projet a vettel by možná drbanec ustál - ale to se lhko řekne, takže zas jen řeči!
      Celé si to uvařil Vettel, který je chtěl zavřít - což je sice normální postup - ale někdy to skončí špatně a to bylo tentokrát.

      Mohl nějak zabránit? To je holý nesmysl pokud jsou to závody jediný kdo tomu mohl zabránit je vettel, kdyby je býval tolik nezavřel - to nemusel - ale Kimi? To pak Vettel mohl zůstat úplně na druhé straně ... No nic - tipické výmluvy ve prospěch Vettela - protože ten to podělal - sic nechtě a nevědomě.
      Po boji se dá zabránit všemu! - o tom to však není, jsou to závody! - proto je to závodní incident bez trestu a správně.
      Pak by se tu lidé pošklebovali - kdby Kimi nezávodil - ale on závodil perfektně, ale byl semletý zcela nevině!

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama