DISKUZE K ČLÁNKU

Vettel se dle Verstappena neomluvil. Co vidí na dohře incidentu jeho otec?

Kolizi po startu VC Signapuru vidí Max a Jos Verstappen jinak než Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel se dle Verstappena neomluvil. Co vidí na dohře incidentu jeho otec?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 21.09.2017 13:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 9 lidí) 19.09.2017 16:52
Co nechceš aby jiní činili Tobě, nečiň Ty jim.… »
» Jirka_1 (Hlasovali 2 lidé) 19.09.2017 16:45
Nějak mi vytanula na myslí slavná crash série Max… »
» Petr (Hlasovali 2 lidé) 20.09.2017 09:41
Omlouváme se, napravíme. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Tomas J.

    Tomas J.

    85.237.234.XXX
    Prdlajz, vzdy sa da nieco urobit. Vymenme VET a VER a som zvedavy ako bude tatik skakat 3m vysoko, ze jeho synacek nic neurobil a VET mal dat nohu z plynu. Tym nehovorim, ze za to VET nemoze, tu je jeho vina znacna, ale ako to byva jednalo sa o suhru roznych faktorov. Tak ako uznam, ze VER vie jazdit tak mi je cim dalej nesympatickejsi. ***
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • lowdeck

    lowdeck

    80.188.94.XXX
    zaplatili byste za tištěné médium, kde by bylo tolik chyb? asi jen jednou, že?
    anebo za knihu? taky byste přivírali oči? :-)
    tohle je medium, byť na obrazovce...a kdo víceméně pracuje jako novinář (proč těmto lidem tak neříkat), nemá mít s rodným jazykem problémy. jinak je jeho prezentace skrze články spíše úsměvná. Pravopis je učivo základní školy. Asi jako kdybyste tolerovali, že 4+2 je tak nějak kolem 7...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      To je často způsobeno jinými věcmi, než "problémy s rodným jazykem," ty u redaktorů prověřujeme. Ale nechci se na nic vymlouvat.
      Jinak v tištěných médiích i v těch digitálních kolem nás nalézám chyby denně - i v těch velkých (dokonce i v nadpisech), nemyslím jen zabývajících se sportem. A přesto za ně lidé platí - opakovaně.
      Tady máte kvalitní servis zdarma (nejen články, ale např. i rozsáhlá, pravidleně aktualizovaná databáze high-res fotografií, snadno dohledatelné zpětně díky filtrům), záleží jen na vás, zda v tom budeme pokračovat. Tím nechci říct, že máte přivírat oči, jen to zkuste trochu pochopit a třeba nás na to nějak slušně upozornit. Děláme chyby, nejsme stroje, budme je dělat, ale zároveň se budeme snažit jejich počet minimalizovat. Myslím, že to tady není třeba více rozmazávat.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • lowdeck

    lowdeck

    80.188.94.XXX
    Bylo by prosím možné po p. Hadáčkovi chtít, aby psal "česky" a nesnižoval svými otřesnými gramatickými nedostatky úroveň těchto stránek? Já skutečně nevím, co to je "vettelovo perspektivy"! Copak nedokážete rozlišovat, že v češtině je mužský, ženský a střední rod???

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Omlouváme se, napravíme.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • lowdeck

        lowdeck

        80.188.94.XXX
        díky...vaše stránky mají vážně úroveň, jaká se jen tak nevidí a nehledě na ty fundované zdroje informací. škoda je takto kazit :-)

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mac_

          Mac_

          89.24.109.XXX
          No pravda, sem tam redakci nějaké to i/y ujede, 03 ale myslím že v tuzemsku je to web, který je na špici co se informací o F1 týká. Navíc jsou tady i kultivované diskuze, kterým se většinou vyhýbají pubertální manýry účastníků, kterými trpí některá jiná fóra o F1. Tak si to nezkažme, pánové, a trošku tolerance! 18

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Taky nad tím občas přivřu oko, pokud to nejde moc přes limit. Myslím si, že pořád lepší článek s hodnotným obsahem, v němž je občas nějaká hrubka, než gramaticky správný text bez jakékoliv myšlenky. 01

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            Nás to samozřejmě mrzí, budeme se snažit si na to dávat pozor. Jinak kdykoliv upozorněte (pokud možno nějak slušně, třeba tady ve fóru - po opravě smažeme). Lepší článek s hodnotným obsahem a bez hrubky, za podporu jinak děkujeme! 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • lowdeck

              lowdeck

              80.188.94.XXX
              rovněž děkuji za reakci. o F1 na webu nic jiného nečtu. blahé paměti to bývaly stránky snad na auto.cz, kam psal "Robertino"... ale to už je fakt dávno :-) pak dlouho nic kloudného a potom až váš projekt.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Co nechceš aby jiní činili Tobě, nečiň Ty jim.
    Jenom si tak vzpomínám na Maxovy crash testy a taky se nikomu neomlouval.

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Nějak mi vytanula na myslí slavná crash série Max - Seb z minulé sezóny... :-)

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

McLaren po zimě vyjede se zcela novou pohonnou jednotkou Renaultu

Rozhovor se šéfem McLarenu o vývoji vozu pro rok 2018 a světlých zítřcích s Renaultem

Ferrari se plánované změny v F1 nelíbí a hrozí odchodem

"Ferrari v F1 udržet chceme, všechno má ale své meze," říká Brawn

Esteban Ocon při testech v Abú Zabí

Force India svému vozu rozumí lépe než kdykoliv dříve. Udělá příští rok další pokrok?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

reklama