DISKUZE K ČLÁNKU Už to začíná: Honda po rozchodu obviňuje McLaren

Honda si ve včerejším prohlášení rýpla do McLarenu. Ten je podle ní sice systematickou organizací, která však nedokáže patřičně reagovat na změny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Už to začíná: Honda po rozchodu obviňuje McLaren

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 65, poslední 22.09.2017 21:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 19.09.2017 09:57
Konečně se Honda ukázala v pravém světle. Tak… »
» airwar1939 (Hlasovali 5 lidé) 19.09.2017 08:18
Já s názorem Hondy plně souhlasím, chyba je na… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 19.09.2017 09:09
Dává to velký smysl, McLaren na tom vydělá dost.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mac_

    Mac_

    89.24.109.XXX
    Ať si Honda nechá demagogické výkřiky pro sebe a řekne konkrétně, v jaké oblasti tedy McL pochybil. Zajímavé, jak si ladí s Ecclestonem... Vypisuju soutěž, jak dlouho příští rok Toro Rosso zvládne kočírovat svojí kritiku směrem k Hondě. Ledaže by jim to Red Bull zakázal.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      46.135.93.XXX
      Jestli budou pobirat stejne vyhody jako McL, tak i kdyby to bylo stejne jako s McL, vydelaji tim daleko vice. V PK maji aktualne potencial tak na 7. misto, coz pristi rok padne na 9., ale s financni injekci od Hondy to vyjde porad lepe. Navic usetri cca 15 milionu EUR za motory samotne.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Jistě, finančně to dává smysl. Teda pro RedBull, pro Hondu nevím nevím.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mac_

        Mac_

        89.24.109.XXX
        Shodneme se na tom že nevydělají, ale ušetří. Dejme tomu, souhlas. Takže cílem TR je snížit náklady a bojovat o chvost poháru konstruktérů? Jo, po tom každý tým touží a s tím do F1 přichází. Ušetřit! 18

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.240.XXX
          Toro Rosso není klasický tým F1. Je to školka Red Bullu bez nějakých zvláštních výsledkových ambicí a nemá ani externí sponzory, kterým by se musel zodpovídat za špatné výsledky. Jo, troufnu si říct, že pokud tenhle tým dokáže ušetřit (peníze, který by jinak musel dostat od Red Bullu) a nedostávat na trati 5 s na kolo od předposledního, tak je mise splněna.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Toro Rosso má od Hondy do svého rozpočtu příští rok dostávat přibližně 50 % toho, co McLaren.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Čili přibližně to co jim přispívá RedBull, teď je otázka zda je to přilepšení, či jen náhrada aby RedBull ušetřil.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mr.B

          Mr.B

          188.92.14.XXX
          Tak to dává smysl. Honda nebude pod takovým tlakem a ještě ušetří, TR dostane finanční podporu, která je v jejich měřítku slušným balíkem.
          Akorát McLaren nevydělá nic moc. Za motory, které nejsou extra výkonné, ani extra spolehlivé, bude platit. Ale kdo chce kam....

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            rock

            37.188.240.XXX
            Úplná tragédie to nebude, když auto s tím motorem dokázalo vyhrát a být tuším 8x na pódiu. Uvědomuji sei, že na boj o titul to není, ale je to mnohem víc, než co umožňuje Honda.

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.128.XXX
              No jo, ale to by musel Mclaren vyrobit auto, co bude sahat RB aspoň po kolena. 03

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.228.59.XXX
                McLaren na to má kapacity, toho bych se nebál. :-) Pro McL a RB bude zásadní forma továrního týmu. Jestli postaví Renault střelu, tak mohou dostávat software se zpožděním několika závodů, respektive vylepšenou specifikaci motoru a budou to mít hodně ztížené. I když je dost možné, že RB to postihne v každém případě, když se s nimi Renault na konci příštího roku stejně loučí. A jak to umí srazit výkonnost bylo hezky vidět u McL v roce 2014, kdy je začal vcelku brzo předhánět Williams, který v tom roce měl sice dobrou šasí, ale pochybuji, že lepší než McL.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.128.XXX
                  Kapacity možná má, ale skoro 10 let na šasi RB nemají. Ale s tím továrním Renaultem máš pravdu. Až bude mít konkurenceschopné auto sám, nebudou mít zájem dodávat konkurenci špičkové motory. A to ještě za předpokladu, že se jim špičkový motor vůbec podaří vyrobit.
                  Myslím, že RB z toho nakonec vyjde líp. Ale to je už čistě má spekulace, ničím nepodložená. 03

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    194.228.59.XXX
                    Dokud Honda bude chtit byt pouze motorarem, tak je RB asi nejlepsi volba. Pokud tedy RB zmirni svoji retoriku.
                    U Renaultu ten motor pujde nahoru. Automobilka do toho jde i s tymem, takze si nechteji udelat ostudu. Finance do toho jsou schopni dat stejne jako Mercedes nebo Ferrari. Ted uz to chce pouze cas.
                    Kazdopadne se mi tento stav moc nelibi, protoze za chvili to bude jak v MotoGP. Automobilky, satelitni tym s tovarni technikou a sampionat "garazistu". K nim tam mohou hodit cely rost F2, at se jich tam mota vic po trati a je z toho dokonaly cirkus. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.128.XXX
                      RB ani rétoriku mírnit nemusí. Nevím co je pro Japonce lepší. Jestli naplno říct, že motor nesplňuje očekávání, nebo ostentativní chování ns trati, kdy se přímo neřekne kritika, ale všem se dá jasně pasivně najevo, že to stojí všechno za hov...
                      Motory se časem trochu srovnají všechny. Ale příští rok nějakou revoluci nečekám. Za 3,5 roku stáhli ztrátu na polovinu, čekám podobný vývoj i dál.
                      A ano, tvoji obavu sdílím taky. Budou tu trvale jen 2-3 tovární týmy (podle toho kdo skončí) a zbytek si může jezdit MS garážistů. V dnešní době asi garážník šanci na titul nemá. Pokud nebude mít špičkový motor nějaká automobilka, která nebude chtít mít vlastní tým. V tom doufám ve zlepšení Hondy. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jon

                        jon

                        46.135.94.XXX
                        Presne tak, Miku! 03 Ja ted fandim Mercedesu kvuli Lewisovi, ale ta politika me i tak dost se.e. :-( Holt to bude vetsi a vetsi fraska. :-(

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            Dává to velký smysl, McLaren na tom vydělá dost. Konečně dostane konkurenceschopnou pohonnou jednotku, kterou by s Hondou do roku 2020 neměl. Nejlepší možné řešení za současné situace, kdy by od Mercedesu ani Ferrari nic nedostali.

            Je pravda, že letos není tak spolehlivý, jako Mercedes, ale pořád mnohem (o cca 85 %) spolehlivější než Honda. Navíc se na to před příštím ročníkem hodně zaměřili a investovali (dokonce jsou proti zachování 4 ks/jezdce). Renault je sice "až" třetí, pokud jde o výkon, ale neztrácí moc. A kde berete tu jistotu, že třetí bude i příští rok?

            + 5 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Alex Albon si musel vypůjčit vůz od týmového kolegy (ilustrační foto)

Třetí trénink rozhodly poslední vteřiny, slavit může Ferrari

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama