DISKUZE K ČLÁNKU Už to začíná: Honda po rozchodu obviňuje McLaren

Honda si ve včerejším prohlášení rýpla do McLarenu. Ten je podle ní sice systematickou organizací, která však nedokáže patřičně reagovat na změny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Už to začíná: Honda po rozchodu obviňuje McLaren

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 65, poslední 22.09.2017 21:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 19.09.2017 09:57
Konečně se Honda ukázala v pravém světle. Tak… »
» airwar1939 (Hlasovali 5 lidé) 19.09.2017 08:18
Já s názorem Hondy plně souhlasím, chyba je na… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 19.09.2017 09:09
Dává to velký smysl, McLaren na tom vydělá dost.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    185.137.144.XXX
    Já to vidím tak:
    Fanoušci Mclarenu a Alonsa nyní dělají vtipy na Hondu.
    A my fanoušci Hondy (nebo fanoušci slabšího - já třeba nemám nic proti Mclarenu, ale v dané chvíli jsem na straně Hondy, protože je v pozice "otloukánka" a to se mi nelíbí - pamatujete Brown? Honda zpanikařila a odešla ve chvíli, kdy rok na to měla de fakto vítězství na dosah)
    Takže doufám, že nezpanikaří a Tororosso - lepší volba než Sauber! Strategicky je to výborné - a já věřím, že se Honda chytí ...
    Pak nevím co si budou myslet fanoušci Mclarenu ... ti se toho trošku bojí a tak se Hnondě smějí...
    Ale proč by se Honda nemohl nyní trošku obhájit? Nakydalo se na ní hodně!
    A já jí přeju úspěch a o to to pak bude lepší
    Takže Vamos Honda 01
    A těšte se posměváčci Mclarení a Alonsí - ale mír 21

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Fanoušek Alonsa nejsem, ale oceňuji jeho jezdecké kvality. A i když teď do Hondy trochu rejpu, spíše mi je smutno z toho, že Honda svět F1 zahltila spoustou velkých slov, ale skutek utek. Je mi z toho fakt smutno, protože startovní pole je hodně chudé a současný neúspěch asi odradí další potenciální motoráře. Aspoň do té doby, než se změní pravidla a i pak to bude sázka do loterie.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      taky jim přeju úspěch. přál jsem jim ho s McL, přeji i s TR. ale to nic nemění na tom, že jejich produkt je prostě nekonkurenceschopný. zároveň fandit někomu protože je slabší, mi není cizí. vždycky jsem měl rád ty staré klasické "garážisty". jenže to Honda není. svými výsledky tedy vlastně ano, ale Honda prostě není Shadow, Penske, Arrows, Andrea Moda či Ensign ( to jen namátkou ).

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.240.XXX
      Pamatuju na Brawn. Taky pamatuju, že vyhrál sice se šasi Honda, ale s motory Mercedes. Nikde není psaný, že by tehdy se svými motory Honda -zase- nepohořela.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      77.104.216.XXX
      A já se přidám. Navíc Brawn vlastně podváděl. Před sezonou zakázali dvojitý difusor, ale Brawn vyjel s obdobou v trochu jiném provedení, ale se stejnou funkcí. Proto udělali titul, jenom díky náskoku v první půlce sezony, když se FIA uskřinula a po 5 závodech to odsouhlasila jako regulérní a nasadila to i konkurence byl Brawn v druhé půlce tuším s těží na 3 místě a stejně tak JB. To lze ale přesně dohledat i na těchto stránkách.
      ----
      Ps : navíc se říkalo, že mistrovské auto zůstalo v podobě Toyoty stát v garáži a nikdy nevyjelo, ale podle toho co jsem k tomu viděl to byl hodně podobný projekt jako právě Brawn.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.240.XXX
        Nemůžeš říct, coby kdyby a že to bylo jenom díky první půlce sezóny. Samozřejmě bylo znát, že Brawn nevyvíjí (protože na to neměl) a i Button začal jezdit s vidinou titulu extrémně opatrně, ale přesto Vettel stáhl za celou druhou půlku sezóny všehovšudy 10 bodů (12, když započtu polovinu bodovýho zisku z Německa přesně v polovině sezóny) - to je zkrátka málo. Kdyby byl Button přinucenej jezdit opravdu naplno, tak by Vettel dost možná ostrouhal, i kdyby Button náskok neměl.

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Ligier

        Ligier

        176.74.136.XXX
        Hloupost. Bran se na tuhle věc upozoznil FIA před sezónou a bylo shledano legální. Navíc stejně byl vybaven jak Williams tak Toyota... A nestačilo to.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      77.104.216.XXX
      Tak jsem na to rychle juknul. JB celkem 95 bodů ze 17 závodů. Z toho v prvních sedmi 66 bodů. Docela nepoměr, že ????
      ----
      Takže s tím útěkem bych to viděl jako dobré rozhodnutí, protože to, že ten podvod kousla bylo jenom kvůli tomu, že to vzal pod své křídlo RB. Kdyby to byla pořád Honda, výsledky by jim vzali a museli by předělat auto oni samy a ne celé startovní pole. Ale to už je jenom můj konstrukt.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ligier

        Ligier

        176.74.136.XXX
        No a? Ligier měl po dvou závodech 100% bodů a na konci roku sotva čtvrtý, to není nic zvláštního...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Nevím proč všichni tvrdí že Torro Rosso může být příští rok nejhůře na 9. místě.
    Vzhledem k tomu, že Sauber začne používat aktuální motory Ferrari a i jiné díly, dál budou mít větší rozpočet, tak i TR s tragickou hondou můžou lehce smáznout.
    Vemte si že McL je se skvělým šasi a hondou sotva předposlední.
    Je pravda že TR umí postavit výborné auto, ale se slabým motorem stejně zázrak neuděláte, ... a jestli k marnému Kvjatovy ještě šoupnou nějakého slabého Macušitu místo nadějného Gaslyho, tak je to úplně v pérdéli pane hráábě. 17

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Ono to možná bude jako tři fáze budouvání socialismu v kontextu s kapitalismem
      1) Dohnat a předehnat
      2) Udržet krok
      3) Neztratit stopu.
      12

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.128.XXX
      Vždycky se mi líbí ty pohledy: na jedné straně všecko vyjde a na druhé se všechno podělá. Takový "objektivní" pohled na věc. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    No Honda pořad tvrdí jak se bude posouvat a zlepšovat.Kdy ale dožene aspoň Renault či Ferrari to už neřekne, protože to neví.Pravda, říkali že na konci roku budou na výkonu Renaultu, tak si počkám.Osobně tipuji že nezprovozní ani tu 4 specifikaci, mám na mysli pro Mclaren.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Otázkou je, jestli s tím přechodem na Renault nepřišli příliš pozdě. Také se může stát, že se Honda splete a do další sezóny dodá výrazně výkonnější jednotku a nakonec bude TR rychlejší McLarenu... :-) A když to tak vezmu, celé je to padlé na hlavu, jelikož za tři roky budou nová pravidla a jiné PJ, má cenu vyvíjet současnou jednotku s tím, že se třeba dostanou na vrchol v poslední sezóně? Platí to i pro Renault.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      194.228.76.XXX
      Asi jejich risk management vyhodnotil, ze Renault predstavuje pripadny uspech s vetsi pravedpodobnosti. 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Konečně se Honda ukázala v pravém světle. Tak jsem zvědavý na ten ping-pong, až za rok přejde k Hondě i Red Bull. To teprve budou ty pravé slovní přestřelky. Já sice na bulvár moc nejsem, ale na tohle se fakt těším. 12

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama