Alonso o své budoucnosti: Nebudu jezdit nikde, kde bych bojoval o účast v Top 10

Petr Hlawiczka, 14. září 2017, 06:50 Google+

Fernando Alonso na dnešní tiskové konferenci v Singapuru čelil otázkám týkající se jeho budoucnosti. Jak se s nimi vypořádal a co prozradil?

Počet komentářů:  12 komentářů (Poslední 17.09. 08:36) Napište svůj názor
Fernando Alonso v dobré náladě při testech

Fernando Alonso v dobré náladě při testech | foto: McLaren

Sdílejte článek

Všechny přirozeně zajímá, jestli zůstane u McLarenu, který přejde na motory Renault, nebo zda odejde do Indy či jinam. "Možnosti jsou všude a jsou všechny velmi dobré, jen musíte být trpěliví a pár týdnů si počkat," odpovídá Alonso vyhýbavě.

"Cokoliv budu příští rok dělat, tak to budu dělat kvůli vítězství. F1 je mou první a jedinou prioritou, proto s rozhodnutím počkám před tím, než se začnu rozhodovat o jiných sériích. Zároveň chci svému týmu nechat čas na rozhodnutí týkající se jejich budoucnosti a příštího vozu. Pak se rozhodnu já. Chci jim zůstat loajální a nedělat žádná rozhodnutí, aniž by se oni nerozhodli dříve. Jsem uvolněný, spokojený. Uvidíme, co se v příštích týdnech přihodí," pokračuje Alonso.

img-responsive

Fernando Alonso přemítá o své budoucnosti | foto: McLaren

Přiznává, že jej lákají i jiné série: "Trojkoruna je pro mě v budoucnosti jasným cílem. Čítá tři závody, nejen Indy, takže existuje mnoho příležitostí pro fantastickou sezónu 2018. Pokud v F1 zůstanu, tak to bude kvůli tomu, že budu moci vyhrát - proto bych nastoupil v Monaku místo v Indy. Nebudu ale v žádné sérii, kde bych bojoval o místo v top 10 či v top 15. Existuje spousta možností."

Vedle něj sedící Lewis Hamilton situaci svého soupeře komentuje slovy: "F1 je jako šachy - je to o výběru vašeho tahu v ten správný okamžik. Doufáte, že uděláte správný tah... Ať už Fernando zůstane příští rok u McLarenu nebo bude kdekoliv jinde, tak doufám, že bude bojovat s námi. Je to škoda, že McLaren není vpředu."

img-responsive

Fernando Alonso a Lewis Hamilton - budou příští rok spolu bojovat kolo na kolo? | foto: Daimler AG

Alonso pak ještě komentoval svůj incident s Jolyonem Palmerem, který jej v Monze předjel mimo trať poté, co si zkrátil zatáčku. Zlobu vůči jezdci Renaultu necítí: "Nebyl jsem v Monze zklamaný Palmerem, zklamali mě komisaři."

V závěru k obdivu nad jeho odpověďmi, v nichž i přes to všechno, co ví, téměř nic neprozradil, jen suše dodal: "Jsem tady fyzicky, ne duševně." I při odchodu dělal, jako by o své budoucnosti měl rozhodovat až za několik týdnů.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Alonso o své budoucnosti: Nebudu jezdit nikde, kde bych bojoval o účast v Top 10

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 17.09.2017 08:36 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 12 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Stoffel Vandoorne s McLarenem MCL32 poháněným Hondou

Vandoorne se penalizaci v Singapuru vyhne, Honda jeho MGU-K opravila

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

  2. McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

  3. "Pohonné jednotky v F1 nejsou drahé," argumentuje Prost. A hned sklízí kritiku

  4. Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

  5. Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

  6. Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

reklama

Zprávy odjinud