DISKUZE K ČLÁNKU Partnerství Renault a Red Bull se rozpadá, co na to Ricciardo a Verstappen?

Šarády a pohyby ve startovním poli ohledně dodavatelů motorů se začínají stupňovat. Avizované spojení Toro Rosso s Hondou a souběžná spolupráce McLaren - Renault přináší skutečně další důsledky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Partnerství Renault a Red Bull se rozpadá, co na to Ricciardo a Verstappen?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 17.09.2017 13:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 4 lidé) 14.09.2017 13:22
"Pokud Mercedes a Ferrari už nebudou vyvíjet… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 14.09.2017 10:59
Když tu byl nedávno článek jak Horner označil… »
» VáclavI (Hlasovali 3 lidé) 14.09.2017 11:20
Výborně. Opravdu jsem čekal, kdy konečně Renault… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Nikita19

    Nikita19

    185.19.2.XXX
    Pánové, každý máte v něčem pravdu! Co jsem ovšem od počátku odsuzoval, byl přístup
    RB k Renaultu! Takové kydy a bláboly, co vedení RB vedlo se nehodí do motosportu a hlavně nadávat veřejně někomu, s kým jste získali čtyři tituly!! Také jsem chtěl, ať se na ně Renault vyprdne a žádné motory jim nedodává! Hoši od limonády si moc zvykli vyhrávat. Jen vyhrávat se ale nedá a ani jednomu týmu nedaří. Nejdéle asi Ferrari se Schumim. Žádný motor bych RB nedal, ať si tam dají hodinky TAG HEUER, nebo Porsche nebo Hondu nebo Aston Martin!!! Ono jim sklapne!!! Toliko k RB. Já od 1971 fandím McLarenu a tak trochu jsem zvědav na tu zvláštní kombinaci McLaren-Renault. Vždy a všechno je risk, stačí si projít historii F1 od roku 1950! Nic netrvá věčně ani láska k jedný slečně! Formuli zdar a F1 obzvlášť!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    85.239.64.XXX
    Pokud a v to doufám Honda vydrží, tak se to otočí. Redbull jí pomůže více a tahle varianta je pro ně dobrá (s Renaultem to také není dokonalé a navíc ten už se dívá hlavně na svůj tým a podle toho jak oni potřebují časují vývojové práce... možná, že ani nechtějí nyní mít nej motor a spíše dělí zdroje s výhledem továrního týmu a cílejí na příští specifikaci
    Honda postupně udělá totéž - ale pokud Redbull nebude hned panikařit ... tak je tahle výměna pro ně perfektní Budou mít Tovární podporu, motory zdarma, nebo výhodně a s podporou...
    Mclaren chyboval, že čekal výsledky ihned, a pak už na to šli chybně - Výsledek je že budou škemrat u nezůčastněných automoobilek a nic nevyhrají - Redbull si tímhle otevřel nadějnější perspektivu a je si asi vědomý že to nemusí jít rychle, ale Japonci jim zase sníží náklady ...
    tj Super pro Redbull
    pochybné pro Mclaren ... možná že i fiasko a sestup směrem k Williamsu - až šejky omrzí do toho sypat peníze ... No snad neomrzí, ale jsou v chaosu

    Příští rok akorát zjistí, že to, že maji skvělé šasi bylo nadhodnocené, protože šasi Mercedesu, Ferrari a Redbullu jsou lepší a Renault je časem předežene

    (Bernide měl pravdu samozřejmě = ve zkratce to řekl celkem jak to je a bylo)

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      82.142.123.XXX
      Milanku, to jsi myslím dost mimo.
      Red Bull a trpělivý? 18
      A McLaren očekával výsledky ihned? .... sledoval jsi poslední roky F1?
      McL sestup na úroveň Williamsu myslím nečeká, jsou to ještě pořád dost rozdílné týmy. McL se za poslední roky pár monopostů nepodařilo, naopak Williamsu se za poslední roky pár monopostů podařili ... asi tak.
      Pro McL je očividně Renault přechodná záležitost do roku 2020. pak buď vsadí na vlastní motory nebo nově příchozí motoráře, ... a kdyby se mercedes stáhnul jako tým F1, ale jako motoráři zůstali .... ? 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • VáclavI

    VáclavI

    213.175.51.XXX
    Vůbec bych se nedivil, pokud by se RB a Renault dohodli, že rok 2017 bude tím posledním, nikoliv rok 2018.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Tak hlavně je asi těžký, když si někdo váš výrobek přejmenuje podle sebe TAG Heuer, takže jako by řekl prdím na vás, já jsem king.
    Zajímalo by mě, co si Red Bull na tom motoru dělal sám - jestli ty zásahy nemohou souviset s některými odpadnutími...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • VáclavI

      VáclavI

      213.175.51.XXX
      No na to by nám mohl odpovědět Petr, jestli to byla podmínka RB nebo Renaultu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Tam musely být asi silné zákulisní tlaky, že Renault na to přejmenování kývl.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Red Bull si na motoru nedělal sám vůbec nic, pouze s Viry intenzívně spolupracoval. Nemá své motorové oddělení. Nevím, jestli to tak zvenčí vypadá, ale současné pohonné jednotky nejsou zdaleka tak triviální že by stačilo někde "poštelovat karburátor" či přečipovat a hurá. Jediné, v čem se motor Red Bullu od Renaultu liší, je ten název. Ale je pravda, že upgrady dostaval občas přednostně - před továrním týmem. To se však brzy změní, Renault chce do roku 2020 vyhrávat.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Radon

        Radon

        84.242.97.XXX
        Péťo zase tak blbej nejsem, ale vím, že se psalo o tom, že na těch jednotkách budou ve spolupráci s Ilienem něco vyvíjet. Takže toho asi moc nevyvinuli...
        Ale tím hůř - motor stejný, ale jméno výrobce přepíšeme...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Já to nemyslel vůči tobě nijak zle 03 Nápady Illiena nakonec Renault hrdě zavrhl a šel si svou vlastní cestou. Ano, Red Bull jim ve své době poskytl určité zdroje, ale na motoru sám neudělal nic. Hardwarově jsou stejné.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001836

            uzivatel001836

            109.105.39.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              94.112.17.XXX
              A za co by měli být v Renaultu vděční? Za hulvácké chování RB? Podívej se,jak se k nim RB od 2014 chová a i předtím, kdy měli špičkový motor,tak na ně uměli pěkně nadávat. RB je jen banda nevdecniku a jsem velmi rád, že je Renault posílá k čertu. A Ilien? Toho hrdě vykopli prostě proto, že jim nic nepřinesl.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001836

                uzivatel001836

                109.105.39.XXX
                Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Adi

                  Adi

                  37.48.62.XXX
                  Ty mi něco píšeš o přemýšlení?! Jak úsměvné ;) *** Podívej se,jaký šasi postavil RB v r. 2015 a letos! Ti nemají Renaultu co vyčítat!
                  Příspěvek byl redakčně upraven.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • Libor P.

        Libor P.

        89.190.61.XXX
        Nedavno se tady psalo, ze jim Renault prideli skupinu inzenyru primo k ruce.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    No ted bude jen zajimave, kdo na teto letosni rosade a rosade, ktera nas ceka vydela od roku 2019. Pokud Honda vstup s McL podcenila chybeli ji znalosti a zazemi, tak ma pred sebou pravdepodobne velmi slibny reparat. Ted jen doufat ze se poucili, vyvoj pujde tak jak tvrdi a s RB muzou dokazat to, co se ted nepovedlo s McL. Tyto informace, me naplnuji dalsim ocekavanim a vyvojem v F1 v budoucich letech. Stavajici rozlozeni by neznamenalo, zedne zmeny v boji o titul a bednu. Maximalne pristi riok prijde boj o treti pricku mezi McL a RB, ktery by se asi tahnul az do roku 2020. Mame se na co tesit. Uz aby tu byla sezona 2019 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Radon

      Radon

      84.242.97.XXX
      Budu jen špekulovat, ALE pokud Honda příští sezonu dodá 50 koní, další zase 50, tak pokud Mercedes a Ferrari už nebudou vyvíjet ty své motory, tak by v r. 2020 mohli bojovat o titul. Nejspíše v roce, kdy ostatní už dají k ledu ty současné a zaměří se na ty nové jednotky. A pak?
      Bude se to Red B. líbit? Jeho jezdcům? Trpělivostí moc neoplývají...
      Celý letošek Honda ladí spolehlivost. Zatím se ale, podle mého názoru, daleko nedostala. Odejde jedna součástka, pak zase jiná... Prostě zatím to nadějně nevypadá. Ani ten McL pokud by viděli světýlko na konci tunelu, tak by od ní neodešli. 17

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        "Pokud Mercedes a Ferrari už nebudou vyvíjet ty své motory" 04
        Tak oni si teď určitě na tři roky dají kafíčko + dželato, lidem dovolenou, a počkají, až je Honda dožene. Vždyť v F1 zas až tak o nic nejde, důležité je hlavně se zůčastnit..
        Nezaměňuj pojem spekulace s vtipem. 03

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Radon

          Radon

          84.242.97.XXX
          Asi prostě špatně píšu! Jen jsem chtěl ukázat, že Honda na vítězství nebude mít ani ke konci éry těchhle p.j. Že by je dohnala jen za zmrazení vývoje jejich motorů a navíc pokud se bude zaměřovat na tyto motory, tak může být zase ve skluzu s těmi novými. Uf omluva!

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama