Red Bull musí dosahovat větších pokroků, pokud si mě chce udržet, varuje Ricciardo

Petr Hlawiczka, 13. září 2017, 06:30 Google+

Red Bull bude muset dělat příští rok větší pokroky, pokud chce, aby Daniel Ricciardo u něj zůstal. Jezdec chce mít šanci na vítězství a zároveň si také užívat zábavu.

Počet komentářů:  5 komentářů (Poslední 13.09. 21:45) Napište svůj názor
Daniel Ricciardo při tréninku v Itálii

Daniel Ricciardo při tréninku v Itálii | foto: Red Bull Content Pool

Sdílejte článek

Australan má s týmem smlouvu až do konce příští sezóny, ale co bude dál, to je zatím ve hvězdách. Jeho budoucnost je občas spojována s Mercedesem či s Ferrari, zájem o něj projevilo i pár dalších týmů. Ideální by pro něj bylo vyhrát titul se svým současným zaměstnavatelem, jenže ten letos nestíhá na Mercedes ani na Ferrari.)

"Určitě jsem si prošel tou fází netrpělivosti a stále jsem na jejím pokraji, protože nechci F1 opustit, aniž bych vyhrál šampionát. Alespoň nyní stále věřím, že na to rozhodně mám. Vyhlížím to - snad to přijde dříve než později," říká Ricciardo.

"Už tady pár let působím a myslím, že příští rok musíme udělat větší pokroky než letos, aby mě fakt přesvědčili, že s nimi můžu vyhrávat. Chci vyhrávat s nimi? Absolutně. Myslím, že by to také naplnilo ten příběh. Sebovi [Vettelovi] se to podařilo - je jediný. Mé srdce by moc rádo. Ale uvidíme. Chci mít možnost vyhrávat každý týden, dokud věřím, že jsem stále na vrcholu," pokračuje pro Autosport pilot Red Bullu.

img-responsive

Usměvavý Australan se chce v F1 bavit, ale i vyhrávat | foto: Red Bull Content Pool

Po roce 2018 se mu naskytnou nové obzory: "Budu se muset rozhodnout, ať už to bude pro jakoukoliv možnost, až má smlouva s Red Bullem vyprší. Poprvé v mé kariéře budu volným jezdcem - tohle jsem nikdy dříve nezažil. U Red Bullu působím od počátku, a bylo to skvělé. Ale je to také na nich, jestli budou chtít pokračovat, a pak půjde o rozhodnutí, které podle mě bude nejlepší."

"U dalšího kontraktu, který podepíšu - ať už půjde o prodloužení nebo o nový kontrakt, je nepravděpodobné, že by zněl jen na rok. Zřejmě půjde o tři roky. Proto bude představovat velkou část v dalším kroku mé kariéry.

Určitě to je něco, co si dobře promyslím. Ale nakonec budu chtít být někde, kde budu mít dobrou šanci uspět a vyhrávat, chci si však užívat i prostředí. Velkou část mého úspěchu tvoří to, že provozování tohoto sportu je pro mě zábavou. Cítím, že ne každý si užívá tolik legrace, kolik by měl. Pro mě to je důležité," dodává Ricciardo.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Red Bull musí dosahovat větších pokroků, pokud si mě chce udržet, varuje Ricciardo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 13.09.2017 21:45 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 5 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Pohonná jednotka Mercedesu

O kolik Mercedes zvýšil výkon svého F1 motoru od roku 2014 a jaký milník nyní…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

  2. Newey o tom, proč odmítl pohádkové nabídky Ferrari i Mercedesu

  3. McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

  4. "Pohonné jednotky v F1 nejsou drahé," argumentuje Prost. A hned sklízí kritiku

  5. Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

  6. Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

reklama

Zprávy odjinud