DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes a Hamilton odhalili Project ONE, první silniční vůz s technikou F1 + FOTO

Mercedes včera na Mezinárodním autosalónu ve Frankfurtu odhalil své hyper auto, které využívá pohonnou jednotku odvozenou z Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes a Hamilton odhalili Project ONE, první silniční vůz s technikou F1 + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 16.09.2017 00:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 9 lidí) 12.09.2017 08:52
myslím, že jedno z aut už mají objednané technici… »
» rock (Hlasovali 2 lidé) 12.09.2017 14:59
Tý jo, 1.6 V6T. To bych určitě chtěl v… »
» Pepan (Hlasoval 1 člověk) 12.09.2017 08:43
Vůz je vhodný zejména pro české silnice, které… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Libor P.

    Libor P.

    89.190.61.XXX
    A kdyz se vybijou baterky, tak to bude sracka akorat 02

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.183.XXX
    Tý jo, 1.6 V6T. To bych určitě chtěl v hypersportu mít.
    Už aby to vyrazilo k zákazníkům a někdo to porovnal s Astonem Valkyrií a jeho 6.5 l V12 a 750 kW bez KERSu...

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hixaxon

      hixaxon

      213.220.208.XXX
      Mě se to líbí. Ne jako ultimativní stroj, ale jako technologie s možností přenosu i do nižších cenových kategorií. Např. elektrické turbo s MGU-H by v mikrohybridech klidně mohlo pěkně fungovat. A bez turbodíry.

      A pokud by se to zkombinovalo s větším kompresním poměrem motorů, jako při použití Mazdovské SPCCI, tak bych se vůbec nezlobil. Vyšší výkon, když chci výkon a nižší spotřeba, když se courám po městě, nebo "vezu babičku". Win-Win scenario.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        82.117.159.XXX
        Na jednu stranu ano - brilantní technická vychytávka, vytěžení fyzikálních zákonů, efektivita.
        Na druhou stranu - když sečtu náročnost vývoje, náročnost výroby, náročnost (životnost) provozu a náročnost likvidace - není pak nějaká relativně primitivní verze prostého spalovacího motoru vlastně efektivnější, i přes vyšší spotřebu?

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kalty

          Kalty

          165.72.200.XXX
          To je, ale o tom to přece vůbec není... nějak se musíš posouvat

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            rock

            37.188.179.XXX
            Aby byl posun žádoucí, musí být k lepšímu. Pokud jeho prostřednictvím dosáhnu +- stejnýho výsledku, je taková změna jen zbytečně vydaná energie a produkt takovýho posunu by snad ani neměl opustit prostory vývojovýho centra.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Jirka_1

        Jirka_1

        217.30.64.XXX
        Myslíš, že by babička těch 60 milionů ocenila? :-D

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Libor P.

      Libor P.

      89.190.61.XXX
      Valkyrie bude mazec, podle udavanyho vykonu to taky musi tocit pres 10 tisic rpm a V12 atmosfera bude mit super zvuk 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    myslím, že jedno z aut už mají objednané technici v Hondě........ 18

    + 9 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Vůz je vhodný zejména pro české silnice, které jsou na jedničku. 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama