DISKUZE K ČLÁNKU

Red Bull přeci nemůže dávat talentované piloty soupeřům, hněvá se šéf Toro Rosso

Jak vidí současnou situaci ohledně Carlose Sainze vedení Toro Rosso? Co na to říká sám Španěl?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull přeci nemůže dávat talentované piloty soupeřům, hněvá se šéf Toro Rosso

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 13.09.2017 10:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jurgenb (Hlasovali 4 lidé) 12.09.2017 06:45
Zkuste odhlédnout od této jedné akce a vzít to… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 11.09.2017 18:31
TR bez Matese vlastně není nic. Dokud bude… »
» Kaša (Hlasovali 2 lidé) 12.09.2017 08:12
Souhlasím s tebou. 01 Navíc myslím že přestup… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Ono někteří "luďa už rozprávajů" teď, ale nesmí se o tom psát - viz naznačované informace co má Petr, ale nemůže napsat/říct.
    Snad někdy padne embargo a bude to moct otevřeně napsat co se dělo hlavně mezi Hondou a McL ... a nebo ho vezmeme do hospody a on nám to nakonec prozradí. 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak Vám nevím , ale pokud někoho Torro Rosso pustí jinam, tak snad ten dotyčný jezdí F1, takže z pozice F1 je to jedno. A když to nevadí RB, tak není co řešit...dotyčný byl vychován pro F1 a v F1 jezdí a TR má zadarmo motory. 11 Kdyby ten obchod nebyl výhodný, RB by to nepovolil...apropo, já tam v podtextu čtu, že Hondu TR moc vlastně nechtělo, logicky, jen se to neřekne nahlas, když vlastník to nařídil. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jurgenb

    jurgenb

    109.105.39.XXX
    Zkuste odhlédnout od této jedné akce a vzít to komplexně.
    Mateschnitz řekl, že ho TR stojí dost peněz a že už de facto není líhní talentů. TR navíc už mnoho věcí vyvíjí samo, takže ani už neodebírá od RBR tolik dílů, jako kdysi.
    Marko řekl, že kromě Gaslyho, LeClerka a ještě jednoho mladíka nevidí nikde talent, který by měl na to prorazit v současné F1.
    RB a letos i TR jsou nespokojeni s výkonem (nižší než konkurence), rychlostí vývoje a nasazování inovací a hlavně spolehlivostí motorů Renault.
    Spojte tyto tři základní premisy a vyjde vám to, co nyní dělají.
    TR nevychovává talenty pro RB, protože talentů je už velmi málo => obětují TR, aby spolupracovala s Hondou.
    TR je stojí více než jim přináší (užitek) => obětují TR ke spolupráci s Hondou, která jim bude ještě přispívat do rozpočtu.
    A pokud se Honda chytí, tak k nim přejde i RB. Dva ze tří na tom vydělají, TR jediné asi ztratí. To je matematika prohry - pokud nemáte šanci na výhry (což s motory Renault v současnosti prostě není), musíte hrát tak, abyste minimalizovali prohry.
    Dle mého tato rošáda smysl dává, ale s výhledem do budoucna.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Mateschitz ale sám dělá hodně pro to, aby Torro Rosso nebylo líhní. Red Bull má v současné době naplněno a nevypadá to, že by v dohledné době pár měsíců některý z pilotů uvolnil sedačku. Takže vývoj pilotů v TR je teď skoro zbytečný, protože Sainze nechtěli dlouhodobě nikam pustit a Kvjat blokuje místo, na kterém se mohl učit další nadějný talent. Nemyslím si, že talentů je minimum, ale spíše je to o to, že jednak není žádný posun na místa normálních pilotů a jednak RB není jediný, kdo má svoji školu. Ferrari i Mercedes si své talenty vychovávají taky. Takže talenti by byli, ale současný systém hodně blokuje možnost postupu.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      82.142.123.XXX
      Souhlasím s tebou. 01
      Navíc myslím že přestup bude dobrý pro Sainze, taky asi dobrý pro Gaslyho.
      Taky si myslím že Kvjat už v F1 nemá co dělat, ... to bych tam raději viděl nějakého dalšíhi mladíka. Ale zase je pravda, že mít příští sezonu dva nováčky by bylo naprd. ikdyž s Kvjatem podepsali na další rok. 07

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Možná lepší dva nováčci, což ostatně Torro Rosso dříve dělalo, než Kvjat, kterého Sainz zajezdil do země. Vždyť i Wehrlein v nejhorším voze ze startovního pole má víc bodů. To hovoří samo za sebe.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          a upřímně řečeno, pokud by sainze kvjat několikrát nevyprovodil z trati, tak to skóre bylo mnohem vyšší...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      přesně tak. ten smysl to dává v dlouhodobějším horizontu. navíc možná i díky tomu přestupu dostane RB nějakou slevičku na motory Renault. myslím, že celkově na této dosti komplikované transakci nebudou RB a TR škodní. je otázkou, jak bude v příštím roce fungovat Honda. to je podle mého alfa a omega celého toho kolotoče.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Tu slevu určitě dostane, navíc Mateschitz teď bude mít želízka ve dvou ohních. Pokud se nepovede Hondě, může časem u TR přejí zase k motorům Renault, pokud se Honda vyšvihne a bude mít kvalitní motory, není důvod je nedat do Red Bullu.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Nějak nevidím důvod proč by měl mít RedBull nějakou slevu za motory Renault. Sainze získali jako kompenzaci za to že nechaj TR odejít a a bude se moci domluvit s Hondou, a RedBull získá peníze od Hondy na financování TR Hondou. Proč myslíte že by RedBull měl mít ještě nějakou slevu za motory?

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Renault odchodem TR nic neztrácí, protože mu přibude McLaren. Takže bude mít stejný počet odběratelů. Určitě tam kompenzace za Sainze bude, jinak by Mateschitz na tuhle rošádu nekývl. Na to je příliš mazaný obchodník.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Mateschitz získá od Hondy, Reanault za to že to umožnil získal Sainze. Já to vidím spíše tak že Renault jednoznačně využil situace a za to že TR nechá odejít aby se mohl domluvit s Hondou profitoval získáním Sainze. On totiž nemusel dělat nic, 2 týmy má tak jako tak, ale McLaren bude silnější soupeř, čili to že z toho vytluče alespoň Sainze mi přijde docela správné, že by ještě platil RedBullu se mi nezdá. Uvidíme až se to vše oficiálně oznámí, pak se informací objeví asi více o tom jak to bylo a co přesně z toho vzešlo.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Renault získá tím, že bude mít ve svém portfóliu odběratelů kvalitnější tým. I když to tak podle letošních tabulek nevypadá, McLaren má jedno z nejlepších šasi a Renault bude mít perfektní zpětnou vazbu, jak jejich motor funguje ve špičkovém voze. To se do budoucna může hodně vyplatit. O té kompenzaci si myslím, že za Sainze tam byla, akorát těžko to dokážeme teď. Možná se to časem někde vykecá, ale teď se tím asi žádná ze zúčastněných stran chlubit nebude.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Teď jsem četl že Sainz nejspíše bude Renaultu na rok 2018 "jen" zapůjčen, to by také bylo o dost něčem jiném.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • tom11

                    tom11

                    77.48.94.XXX
                    řekl bych to asi takto: vítěze této transakce budeme znát až příští rok. jednak podle toho, jak se komu bude dařit a jednak až prosáknou některé další podrobnosti. viz třeba právě tato 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Pepan

                    Pepan

                    89.24.157.XXX
                    Ty seš jako Herlock Sholmes. Kam na ty informace chodíš?

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jurgenb

                      jurgenb

                      109.105.39.XXX
                      Tuto informaci jsem taky četl, že by Sainz měl být jen zapůjčen s tím, že o dalším jeho osudu bude jednáno později v čase.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
    • Smokie

      Smokie

      193.134.161.XXX
      Mne nejde do hlavy to preco prave Sainz je ten na kom tento deal stoji.

      Chapem, ze Renault chce niekoho namiesto Palmera.
      Chapem, ze McLaren sa potrebuje zbavit Hondy.
      Chapem, ze pre STR nie je Honda lepsi dodavatel ako Renault.

      V tejto rovnici mi chyba to preco by mal mat Renault tak silnu poziciu, ze si vydupe prestup Sainza k sebe, pricom nestrati nic - pocet dodavatelov ostava a ziska jeden z top timov ako zakaznika.

      Tu z kazdeho uhlu pohladu straca STR, ktore pride o lepsi motor a aj o dobreho jazdca. A straca aj Honda, ktora nechce o McLaren prist a ktorej vrcholny manazment nie je nadseny tym, ze bude spolupracovat "len" so STR. Nezabudajme na to, ze aj prvotne rokovania STR s Hondou stroskotali.

      V tomto bode musela prist financna kompenzacia od McLarenu, ktora pristala na ucte STR a toto cele dala do pohybu. Viem, ze sa hovori o prispevkoch Hondy, ale nemyslim, ze prave Honda je ta, ktora plati.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Honda do motoru nastrkala spoustu peněz a už proto má zájem, aby v F1 zůstala. Takže určitě od ní Torro Rosso dostane dost velký balík peněz.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Smokie

          Smokie

          193.134.161.XXX
          Vychadzam z toho, ze Honda platila McLarenu pretoze to bolo lukrativne partnerstvo, ktore cakali roky vyvoja a cakania na ocakavane uspechy. STR je ine kafe. Od STR sa uspechy necakaju.
          A ak je pravda, ze vedenie Hondy nebolo nadsene z partnerstva so STR, tak je tiez mozne, ze Honda privrie kohutik a bude radsej viac investovat do vyvoja.

          Mozno nieco kvaplo aj od vedenia F1, ktore ma tiez velky zaujem na tom, aby Honda ostala. Ako sa pise dnes v analyze a ako sa hovorilo uz parkrat, odchod Hondy by pre F1 v tejto faze bola tazka rana (ako sa pise v analyze), pretoze by mohla odradit inych vyrobcov (to sa uz v analyze nepise).

          Tesim sa, az o takych 10 - 20 rokov, zacnu zapojeni ludia rozpravat co a ako stalo za tymito dohodami a prestupmi.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergej Sirotkin při posledních sezónních testech v Silverstone, první den

Na scénu vstupuje Sirotkin. Ruský pilot by měl v Abú Zabí testovat s Kubicou pro Williams

Kevin Magnussen se o názory okolí příliš nestará

Zlý muž? Tomu se v našem týmu smějeme, říká Magnussen

Zaměstnanci, pohonné jednotky a monopost Mercedesu na parkovišti před továrnou

FOTO: Mistrovské oslavy Mercedesu v továrnách v Brackley a v Brixworthu + VIDEO

FIA

Gesto dobré vůle: FIA odlehčí od dluhů Manoru

Kubica a jeho soupeři stále čekají na rozhodnutí Williamsu

Williams stále vyčkává a popírá, že by Kubica měl jistou smlouvu

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (10:00 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:00 - 12:00)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

reklama