DISKUZE K ČLÁNKU Hülkenberg může v Singapuru dosáhnout na rekord, který je noční můrou každého pilota
Stane se Nico Hülkenberg největším smolařem v historii Formule 1? Na svém kontě má již 128 startů a zatím nedosáhl na jediné pódium.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hülkenberg může v Singapuru dosáhnout na rekord, který je noční můrou každého pilota
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jake HorseRadisher
(Hlasoval 1 člověk)
10.09.2017 17:32
Ericssona bych neoznačoval za smolaře, ale za… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
rock
14:51 11.09.2017 37.188.178.XXX
Nico mně až tak úplně nevadí v F1, ale jeho umístění v celkovým pořadí už stojí za zamyšlení:
debutová 2010: 14.
2012: 11.
2013: 10.
2014: 9.
2015: 10.
2016: 9.
2017: 10. (zatím. Líp než 9. to zase nebude a hůř než 11. asi snad taky ne)
Jeho výkony jsou možná dobrý, ale jeho výsledky jsou definicí pojmu stagnace.
debutová 2010: 14.
2012: 11.
2013: 10.
2014: 9.
2015: 10.
2016: 9.
2017: 10. (zatím. Líp než 9. to zase nebude a hůř než 11. asi snad taky ne)
Jeho výkony jsou možná dobrý, ale jeho výsledky jsou definicí pojmu stagnace.
rock
14:44 11.09.2017 37.188.178.XXX
Můrovatější noční můra pilotů je vypadnout z F1 po první sezóně nebo se do ní vůbec nedostat.
V dobých níž zmíněnýho de Cesarise do kategorie nočních můr ještě spadaly zpřelámaný nohy, ale to už je dneska odbouraný. A nejsem si tak úplně jistý, jestli je to krok k atraktivitě závodů...
V dobých níž zmíněnýho de Cesarise do kategorie nočních můr ještě spadaly zpřelámaný nohy, ale to už je dneska odbouraný. A nejsem si tak úplně jistý, jestli je to krok k atraktivitě závodů...
rock
14:42 11.09.2017 37.188.178.XXX
Mně teda Wehrlein i v Manoru moc nenadchl. Přišlo mi, že nemá dostatečný přehled o dění okolo sebe (i před sebou) a byly z toho nějaký zbytečný kolize. A na to, že Ocon naskočil do rozjetýho vlaku v půlce sezóny, tak se Wehreinovi po pár závodech vyrovnal.
Čekal jsem obecně od Wehrleina víc po tom hypu, který ho provázel.
Čekal jsem obecně od Wehrleina víc po tom hypu, který ho provázel.
Pepan
14:34 11.09.2017 89.24.157.XXX
Ano, většinou jezdí Ericsson s Wehrleinem spolu. Je to proto, že jejich vůz je teď nejhorší v celém startovním poli a s výjimkou chvil, kdy za nimi startují penalizovaní jezdci, zametají konec startovního pole. Ale přes to asi ve Wehrleinovi něco je. Jinak by asi nebyl v juniorce Mercedesu.
RoBertino
11:26 11.09.2017 83.208.82.XXX
Tohle je opravdu těžké posuzovat. Nezapomínejme, co dokázal Wehrlein se zoufalým Manorem. Takže zda by byl lepší než Ocon, to je otázka, třeba by se ukázal v ještě lepším světle. U Sauberu byly známy jeho finanční těžkosti, takže stejně jako některé stáje v minulosti šel cestou jistého příjmu. A ten měl nejspíš v této situaci kvalitnější Ericsson. Co se týče odchodu Petera Saubera, je to sice smutné, ale nehrajeme si na zásluhy, Teddy Mayer musel také opustit McLaren, aby tým přežil - a to je jen jeden náhodný příklad.
Kaša
09:41 11.09.2017 82.142.123.XXX
Tak já jsem taky z Wehrleina taky trochu zklamaný, ... ale možná Ericsson fakt není tak špatný a nebo je tam trochu nadržování pro švéda jak to před časem prosáklo. Proč by jinak byl Nasr pryč ikdyž ze začátku Ericssona válcoval, a přestože byli nakonec vyrovnání, tak brazilec získal pro sauber ty rozhodující body? Proto taky už je mi tým Sauber pár roků nesympatický ... zacházení s jezdci, odchod Petera Saubera,atd.
Nevím co si o Wehrleinovi myslet, i kvůli tomu že si třeba FI zvolila Ocona místo něj ... a očividně oprávněně ohledem na výsledky francouze
Nevím co si o Wehrleinovi myslet, i kvůli tomu že si třeba FI zvolila Ocona místo něj ... a očividně oprávněně ohledem na výsledky francouze
Jindrich K.
08:53 11.09.2017 89.103.114.XXX
No jako na body tam rozdíl je, ale povětšinou jezdí dost pospolu. Sem tam se Wehrlein "utrhne", ale taky se dá říct, že má i celkem štěstí. Jo jde tomu naproti víc než Ericsson, ale na to jak by měl být Ericsson extra špatný a Wehrlein extra dobrý, tak by ten rozdíl měl vypadat malinko jinak. Osobně si nemyslím, že by Ericsson jezdil tak bídně jako na začátku. Přece jen už nějakou dobu jezdí, tak se to "naučil". Wehrleinovi možná v pomalém Sauberu chybí motivace, ale stejně by měl Ericssona zadupat do prachu a to se podle mě nestalo.
Duncan66
08:49 11.09.2017 89.29.32.XXX
Mozna, ze je lepsi, ja jen, ze kdyz je ukazou v zaberech, tak prakticky vzdy jedou spolu a meli nekolik souboju a doslo i na kontakt. I ted v Monze prakticky cely zavod jeli tesne za sebou a videl jsem to na vlastni oci kazde kolo. Az jezdci o kolo je malicko roztrhali.
Pepan
08:18 11.09.2017 89.24.157.XXX
Trošku štěstí člověk musí mít, ale myslím si že mu musí jít vstříc. Musí umět využít situace a ne jenom odkroužit závod. Je fakt že vyhrál Le Mans, ale to je vytrvalostní závod, kde spíše záleží na výdrži než na vybušné reakci na aktuální stav na trati.
Duncan66
06:59 11.09.2017 89.29.32.XXX
Wehrlein byl povazovany za talent, dokonce se uvazovalo, ze by sel k Mercedesu a pritom tuhle sezonu jezdi s Ericssonem vyrovnane. Prohral i nekolik kvalifikaci a v zavode v naproste vetsine jezdi oba v jedne sekunde a bojuji spolu. Takze bud sel Ericsson nahoru, nebo Wehrlein ztratil motivaci a rychlost.
Duncan66
06:51 11.09.2017 89.29.32.XXX
Jak neverim na osud a podobne veci, tak kdyz vidim F1, tak mi prijde, ze nekteri lide proste nejsou nositeli stesti pro sebe a pro tym. Spravne zminili, ze Perez ve stejnem aute udelal 4 podia. Stejne tak umi ze zavahani nejsilnejsich tezit Riciardo, ktery urval prakticky vsechna vitezstvi pri zavahani silnejsich tymu, zatimco Williams se smolarem Massou to v sezone 2014 vzdycky nejak podelali, nebo pech v kvalde a strategii, nebo jen ve spatnou dobu na spatnem miste a neurvali ani jedno vitezstvi, ikdyz meli druhy nejsilnejsi vuz.
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek