DISKUZE K ČLÁNKU Rozběhne se domino efekt? Carlos Sainz jr. podepsal smlouvu s Renaultem

Dlouhé dohady, výroky a jejich vyvracení, chození kolem horké kaše a nakonec rozhodnutí, to je hrubý nástin příběhu Carlose Sainze jr., jehož jméno se nyní stává zásadním bodem poměrně složité rovnice budoucího dění u týmu McLaren.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozběhne se domino efekt? Carlos Sainz jr. podepsal smlouvu s Renaultem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 11.09.2017 10:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Radon (Hlasovali 2 lidé) 10.09.2017 08:27
No vida, to bylo řečí, kdo že je pod smlouvou,… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 10.09.2017 09:26
Když vidím kolik bodů měl minulej rok, kolik… »
» jiras (Hlasoval 1 člověk) 10.09.2017 14:02
Kam to Honda dotáhla za ty 3 sezóny a jednu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Adi

        Adi

        212.96.178.XXX
        Tak Iliena si velmi považuji jako technického odborníka, ale pokud se nemýlím, tak Renault s ním rozvázal spolupráci pro to ,že jim nic nového nepřinesl. Je jasné, že RB hraje hru jak se dostat k motorové exkluzivitě a je jasné, že Honda jednou svůj produkt dotáhne bude mít konkurenceschopný motor, ale představa, že by RB byl ochoten tolerovat to, co toleruje Mclaren 3. sezónu, je úplná utopie! To by Marka trefil šlak a Horner by si to šel hodit a Dieter by zapálil svoji továrnu na limonády. Každopádně myslím, že jejich plán je následující: Peníze Hondy a ušetřené peníze za PJ dají Tostovi, který umí dělat šasi a kolem slabé hondy dokáže postavit podobně dobré šasi jako má např. A tým a nebo Mclaren, což by jim v případě posílení Hondy mohlo stačit na TOP 5 či 6. Otázkou zůstává, jestli to posílení Hondy je reálné... kdyby totiž bylo, nevěřím, že by od nich Mclaren odcházel...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • VáclavI

          VáclavI

          213.175.51.XXX
          No vidíš a to je přesně ono - pokud RB nemá informace o tom, že se Honda nezvedne, těžko by do rakve uložil TR. Takže dle mého, tam bude mít podmínku Iliena, či někoho jiného a Honda v situaci jaké nyní je, musela přijmout cokoliv - jinak ty obrovské investice co dala za 3-5 let do F1 by mohla totálně odepsat. RB využívá situace, když 3 roky McLaren vyžral totální neschopnost Hondy a smetanu možná sklidí TR + RB.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            212.96.178.XXX
            Honda má potenciál být skvělým motorářem, možná i tím nejlepším, ale obávám se, že to bez továrního týmu nepujde. Exkluzivní spolupráce je super, ale furt to není jedna firma jako Ferrari, Mercedes a Renault. Tato sezóna je hlavně o šasi a RB byl brán (dle mě celkem neprávem) jako nejlepší stavitel aut a mají Top 3, možná dokonce Top 4 šasi... Největší šanci na titul má RB při velmi vyrovnaných motorech (čemuž se 3 výrobci blíží) a při stabilních aero pravidlech. Takže možná příští rok by mohli mít titul, v r. 2019 ho očeávám u Renaultu :)

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              37.188.175.XXX
              3 vyrobci se neceme blizi? Renault ma ztrstu 40 koni a Honda 80 koni, tsk kde je ten 3 vyrobce? Honda je o neco hordi nez Renault ve spolehlivosti, do konce sezony se to ukaze. Renault pristi rok nic nepredved. Letos nic extra noveho a motor se sype, pokud pristi rok prijdou s necim novymř, jako ze pochybuji, tak to se spolehlivosti nebude extra zazracne. Jestli ma Renault sanci na titul, tak uplne stejnou sanci ma v roce 2019 asi i Honda 03 Pokud budeme k jednomu neumetelivi kriticky, mzsime vyt i k druhemu a nebo obracene. Zatim ani u jedne automobilky nepresvedcili, ze umi udekat nejaky zazrak 03

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                94.112.17.XXX
                V race módu je Renault cca 25 PS za Mercedesem a Ferrari. Honda má na Renault v race módu 50-60 PS. Letos nespolehlivý Renault je stále X nasobne spolehlivější než Honda. Oba letos změnili koncepci a Renault má podstatně věští šance doklepnout F a M. Pze má 3X více dat a ztrátu cca 0.2, 0.3s ne 1s jako Honda.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    No vida, to bylo řečí, kdo že je pod smlouvou, Marko hřímal, jak to bude pevné i v 2018 a najednou? Dukátky se sypou, dohody mění a motory budou ševelit jinde.
    To je ten ryzí duch formule 1. 12

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • VáclavI

    VáclavI

    213.175.51.XXX
    Zajímavé. Nedisponujeme náhodou již nyní bližšími informacemi? Např. co vedlo TR ke změně? Jestli je to finanční injekce od Hondy, popř. příslib do budoucna pro mateřský RB? Propojení M. Iliena s RB s Hondou? TR budou odebírat převodovky od McL?

    Každopádně zřejmě Renault hodil z dlouhodobého pohledu RB přes palubu a namísto něho se dostal k McLarenu. Na tuto spolupráci jsem opravdu zvědavý a držím jim pěsti.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      212.96.178.XXX
      Tak Renault do budoucna hlavně musí myslet na sebe. Mclaren s nimi velmi, velmi pravděpodobně titul nezíská, ale boj s RB, případně s úplnou špičkou je reálný a tedy i úplně jiné sponzorské možnosti oproti stávající situaci. RB se přes palubu hodil sám a za sebe si regulérně přeji, aby odešli k Hondě.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • VáclavI

        VáclavI

        213.175.51.XXX
        Ano potenciální spolupráce McLarenu a Renaultu se zdá, alespoň v tuto chvíli, na mnohem vyšší úrovni - a to především z hlediska marketinku. Nyní však bude řada na Renaultu, aby příští rok dodali McLarenu PJ alespoň na úrovni Ferrari. Z hlediska dosavadního vývoje PJ (2014 - R, 2015 - F, 2016 - R, 2017 - F, 2018 - ?) by měl být příští rok právě alespoň na úrovni Ferrari.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          212.96.178.XXX
          Myslím, že už letos je v race módu Ren nejblíže Mercedesu v hybrid éře a Ferrari není dál než 15 - 20 ps. Jen RB letos nemá tak dobré šasi jako Ferrari a Mercedes. Renault od začátku roku říká, že s v nové koncepci je potenciál, ale mohou to naplno ukázat až v r. 2018. Když se povede šasi továrně, RB i Mclarenu, mohla by to příští rok být opravdu dobrá podívaná :) Mimochodem o snižující se výhodě Mercedesu jasně svědčí i to, kde nyní jsou týmy s Mercedesem... i na té Monze by za normálních okolností Williams a FI bojovali za Red Bullem. To v minulých letech nebylo...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Já to vidím podobně, ovšem ten RedBull podle mě už hlavní problémy se šasi vyřešil a už bude zlobit ty vpředu. Příští rok jim docela věřím. Renault též půjde nahoru, a na McLaren jsem velmi zvědav.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              212.96.178.XXX
              Ferrari, Mercedes, RB, Mclaren a Renault do 1s v kvalifikaci a do 0,5s na kolo v závodě... no nečte se to krásně? :)

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Pokud by to se Sainzem vyšlo už od té Malajsie, pak by se Renault celkově ještě mohl dostat na to 5 místo v PK. No a jestli příští rok bude jezdit v TR-Honda Matsušita, tak, .... ten Sauber by nakonec mohl mít šanci.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama