DISKUZE K ČLÁNKU Bratches hovoří o čtyřech desítkách zájemců o Grand Prix, rád by inovoval šampionát

Zatímco prověřené, tradiční okruhy s letitou praxí se potýkají s různými problémy a hrozí jim, že přestanou být součástí F1, nových zájemců s dostatečně naditou kapsou je více než dost. Liberty Media dokládá, že by se z nich mohly udělat najednou dva další šampionáty.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bratches hovoří o čtyřech desítkách zájemců o Grand Prix, rád by inovoval šampionát

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 11.09.2017 08:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jirka_1 (Hlasoval 1 člověk) 10.09.2017 13:19
Já nevím, ale čím větší počet závodů, tím větší… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Já nevím, ale čím větší počet závodů, tím větší náklady. A čím dále od Evropy, tím hůře. A otázkou skutečně je, jestli v těch nových destinacích bude o F1 zájem u diváků, víme jak to dopadlo jinde...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hepyno

    hepyno

    62.197.243.XXX
    A čo tak sa vrátiť k majstrovským a nemajstrovským pretekom? Majstrovské, cca.14 - 16 pretekov, by boli na tradičných tratiach, nemajstrovské neobmedzene, no bez prízemí monkey a nech tímy platí organizátor.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      82.117.159.XXX
      A koho by zajímaly ty nemistrovské závody?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Přesně. A pak, proč by ty nejlepší stáje riskovaly zničení vozu a poranění jezdců v nemistrovských závodech, když by to mohlo ohrozit jejich boj o přední umístění v šampionátu. A ty malé stáje na to zase nemají peníze, aby si jely jen tak někam zazávodit.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.128.XXX
          Klidně by to mohlo být v duchu BOSS GP podobně jako tento víkend v Brně, jen s tím rozdílem že nemistrovské závody by se mohli jezdit z vozy rok starými a bylo by možné na místě pilotů využít další piloty, především z juniorských programů a podobně. Případně závod doplnit vozy z Formule 2.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Teď je otázka sledovanosti. U F1 jdou lidi na světpznámé značky a špičkové piloty. U těch nemistrovských závodů by nutně byl menší rozpočet, tím i málo peněz na zaplacení pilotů a i menší reklama. Menší reklama = menší sledovanost. Tím nechci říct že po sportovní stránce by šlo o méně hodnotné závody.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama