DISKUZE K ČLÁNKU McLaren přemýšlí o tom, že by si F1 motor vyráběl sám

McLaren se vážně zabývá možností, že by si pro své vozy Formule 1 od roku 2021 vyráběl své vlastní motory - pokud dojde ke snížení nákladů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren přemýšlí o tom, že by si F1 motor vyráběl sám

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 09.09.2017 08:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001890 (Hlasovali 3 lidé) 08.09.2017 13:39
Zak Brown ze sebe začíná dělat debyla. Takovou… »
» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 08.09.2017 12:07
no, chtěl bych to vidět, to už by nemohly být… »
» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 08.09.2017 12:10
no vždyť o tom právě Brown mluví. jsou to pro ně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Zdar,
    tak co procházím internet tak to vypadá že McL nakonec motory Renault získá.
    Alonso asi zůstane v McL a Sainz půjde jako kompenzace za vypovězení smlouvy TR do Renaultu. Potom by asi nastoupil Gasly na jeho místo ...?
    Stejně si myslím že i motory od R jsou pro McL taková znouzecnost a jen do roku 2020.
    Vyrábět si vlastní motory (ikdyž jednodušší) by pro McL bylo asi dost velké riziko,
    ale taky se tím můžou posunout ze sice špičkového, ale pořád "garážisty" na úroveň kompletního konstruktérského týmu.
    ... a nebo se McL spojí s nově příchozím motorářem v roce 2021 - ikdyž někdo psal že třeba s Porche to nepůjde, jelikož si teď konkurují v supersportech.
    ... a nebo Mercedes jako tým nakonec odejde (jak předpovídá Jordan) a McL se zase stane jejich hlavní stájí.
    Je to docela zašmodrchané s budoucností McLarenu ... 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    A udělat kvalitní motor do svých GTéček už umí?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Možná jsem naivní, ale podle mě ty tři roky jsou na výrobu motoru málo. Musí se vybudovat infrastruktura (fabrika s týmem lidí) a to je otázka na mnohem delší dobu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001890

      uzivatel001890

      85.239.64.XXX
      On si asi myslí, že by se mohli vrátit časy, že by koupili motor ze staré Fordky, rozdělali ho vyleštili kanálky, snížili hlavu vyladili karburátor .... Pěkná představa :)
      Jenže od Browna je to ubohé, pokud o tom uvažuje, nemá cenu takhle remcat a pokud remcá je to k pláči a k smíchu ... takže pěkné fakt

      To je asi jako říkat, že kdyby gravitace byla menší, pokusil bych se postavit raketu a zavést charterovou dopravu na orbitální stanici 11
      (trošku přeháním, ale jen maličko :)

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    85.239.64.XXX
    Zak Brown ze sebe začíná dělat debyla.
    Takovou snůšku trapných řečí jsem dlouho neviděl.
    Já to přeložím - pokud budou motory triviální a levné a budeme to dlouho předem vědět, tak bychom si je možná udělali sami ... to je trapné od takového týmu jako Mclaren... fakt hrozný
    Tak ať už jdou z F1 pryč do GP2. Třeba jim to tam bude vyhovovat.
    ... Navíc tradice! Denis pokud vím vždy říkal, že F1 není pro socky ... fakt nevím co by chtěli ... jako nějaký ubohoučký triviální motor, který by uměli udělat i s lidma, kteří to budou dělat poprvé? Zlatej Redbull, ten se tak směšňoučce fakt nechoval, když měl potíže s motorem
    Mclaren se stává týmem komiků a Loserů
    ... To je trapas sezóny zatím 18

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mac_

    Mac_

    89.24.109.XXX
    Na takové rozhodnutí (s motorem, který má být nasazený v r.2021) je nejvyšší čas, pokud to chtějí zvládnout sami.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      No je otazka, jestli na to maji a budou mit. Pochybuji, ze na kloudny motor bude mit hned od pocatku uplne nevy dodavatel. Byla by hodne velka sranda, do toho vrazit nehorazne penize, jako ted Honda a pak se pohybovat na uplne stejnych prickach jako ted McL s Hondou. Osobne bych do toho asi nesel a spise si hledal vhodneho dodavatele. Vidim to jako vetsi jistotu, pripadne mene vyhouzenych penez.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        no, chtěl bych to vidět, to už by nemohly být kecy GP2 engine...

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        no vždyť o tom právě Brown mluví. jsou to pro ně dvě možnosti - vlastní motor a nezávislý dodavatel. pochopil jsem to tak, že vlastní motor je víceméně krajním řešením v případě, že nebude k dispozici kvalitní nezávislý a to ještě za podmínky, že to bude tak jen složité, jak budou schopni zvládnout.
        nicméně i proto, aby všichni věděli na čem jsou je nutná co nejčasnější specifikace toho, s čím se od 2021 bude jezdit. pokud do toho nakonec půjdou sami, tak jim opravdu držím palce, protože to je krok odvážný a z dnešního pohledu velmi riskantní. 01

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mac_

          Mac_

          89.24.109.XXX
          McL by si měl uvědomit (ale oni to určitě vědí), že čím déle budou nezávislí dodavatelé váhat se vstupem do F1, tím je riziko neúspěchu větší. Rozhodl bych se na jejich místě hned, jak budou pevně stanoveny parametry nových motorů. Stejně tak budou muset nakoupit mozky typu Illiena, nemluvě o budování infrastruktury. Na to už je nejvyšší čas.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.77.XXX
            Musi sehnat mozky, ktere budou mit zmakle nejmodernejsi zapalovani a maximalne eliminovat ztraty trenim celeho motoru, to je cesta k uspechu u novych motoru. no a tech moc nebude, chce to vetsinou vlastni vyvoj a ten nebude kratky. Zbytek motoru je cca stejny s ostatnimi, toho bych se nebal, takze verim, ze motor McL da, ale je to otazka vykonu a to trochu pochybuji.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Poky

              Poky

              46.135.28.XXX
              Tak Mcl tedka o motorech vi docela dost. Jelikoz s Hondou resi uz 3 roky neustale potize, tak věrim tomu ze maj lidi, kterí se tam tomu venuji a probiraji motor do hloubky. Pokud by jim motor slapal tak se o to nestaraj. Ale takhle je Honda to toho musi dost zasvecovat.
              Takze asi by to Mcl zvladnout mohl.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          No ono si kazdy na zacatku mysli, ze na to asi ma. Az casem se prijde na to, ze na to uplne treba nema nebo ze to nema ten vykon co cekali. Na zacatku kazdy slibuje. Myslim, ze by mel byt McL vylecen z velkych slibu a ocekavani a podepsat s dodavatelem, ktery ma zkusenosti a hlavne vysledky. To v roce 2021 nebude zadny novacek, ale klidne to muze byt Renault nebo Hondy. Vice moznosti bych nevidel.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama