DISKUZE K ČLÁNKU Stroll lituje devastující chyby, která se podepsala na jeho výsledku

Není pochyb o tom, že mladíci dobývají F1. Ale Lance Stroll na rozdíl od Maxe Verstappena musí svou kvalitu stále dokazovat, jeho výsledky však občas připomínají jízdu na horské dráze. V Itálii měl na dosah další výborný výkon, ale kriticky přiznává, že se o něj připravil sám.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Stroll lituje devastující chyby, která se podepsala na jeho výsledku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 04.09.2017 22:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kelner (Hlasoval 1 člověk) 04.09.2017 22:07
Jel dobře kupodivu za sebou udržel Massu. »
» virtual (Hlasoval 1 člověk) 04.09.2017 12:57
Jak se mi jeho postup do F1 nelíbí, tak za výkon… »
» Pepan (Hlasoval 1 člověk) 04.09.2017 13:38
Taky si říkám že tu Monzu odjezdil dobře. Akorát… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Jel dobře kupodivu za sebou udržel Massu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.128.XXX
    Jedno probrždění a ovlivní to zbytek závodu. Už by to mohlo někdy skončit. 05

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Řešením je více zastávek v boxech ale ne na úkor spoření gum. Tím, že bylo zrušena možnost dotankování v závodě, platí, čím méně zastávek, tím větší šance na dobrý výsledek. Tím, že strategie více zastávek přišla o výhodu především v "průměrné" nižší váze vozu díky menšímu potřebnému množství paliva, si jezdci nemohou dovolit změnit strategii a zajet si třeba vyměnit gumy, když to potřebují.

      Pokud FIA nechce dotankování, tak stanovit povinný minimální počet zastávek na závod. Tři zastávky by podle mě bylo optimální. Pak bychom viděli, jak jezdci nemusí moc koukat na opotřebení, mohli by jet na plno, útočit a v případě zničení gumy, by prostě jeli do boxů dříve a natáhli by jen další stinty. O žádný čas by v boxech nepřišli, neboť i ostatní by také museli zajet do boxů. Když už tedy zrušili v F1 dotankování a pohřbili tak skutečné alternativní strategie, tak povinné tři pit stopy by zlepšili závodění.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.128.XXX
        Jo, jsem pro. Klidně bych dal víc povinných zastávek. Tankování by jistě taky prospělo.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • virtual

    virtual

    193.165.237.XXX
    Jak se mi jeho postup do F1 nelíbí, tak za výkon v posledním závodě se stydět nemusí.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Taky si říkám že tu Monzu odjezdil dobře. Akorát jsem se bál, aby nebyl přemotivovaný a po startu nesejmul Hamiltona. Ona ta první zatáčka po startu je na to úplně ideální. Naštěstí se to nestalo a S(troll) má celkem slušný zářez na pažbě.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • virtual

        virtual

        193.165.237.XXX
        Já myslím, že HAM na startu musel být lehce nervózní z té dvojice za sebou 18 Na druhou stranu byli oba určitě upozorněni členy týmů, aby to nesešrotovali hned na začátku... a oba zajeli dobře!

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          O Ocona jsem se nebál. Ten už bývá v první desítce celkem pravidelně, ale pro S(troll)a je to dost ojedinělá skušenost.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001890

            uzivatel001890

            85.239.64.XXX
            Oba ukázali skvělou vyspělost ... úplně super jezdci
            Lepší skoro, než kdyby tam byl Verstapen :)
            O Perezovi ani nemluvě :))))

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Kvalifikaci ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama