DISKUZE K ČLÁNKU McLaren čeká "jedno z největších rozhodnutí." Změní stáj dodavatele pohonných jednotek?

Woking se již třetím rokem trápí s pohonnými jednotkami od Hondy, a zvažuje tak přestup k jinému dodavateli. Ferrari a Mercedes se do této spolupráce moc nehrnou. Zbývá tedy Renault.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren čeká "jedno z největších rozhodnutí." Změní stáj dodavatele pohonných jednotek?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 02.09.2017 17:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 4 lidé) 01.09.2017 21:56
Nad čímž se určitě nezamysleli a jen zbrkle… »
» Poky (Hlasovali 3 lidé) 01.09.2017 21:11
Hlavně Honda začíná rencek stahovat a Rencek má… »
» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 01.09.2017 22:38
Mekáč pořádné sponzory nemá. Od Liberty toho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Slaby.odvarek

    Slaby.odvarek

    185.73.102.XXX
    Ja myslím ze je jaksi rozhodnuto. Myslim že Mekac z krátkodobého hlediska zkusi Renault. Hodně se mluví o tom že by Mercedes mohl po nějakém datu jako tým f1 opustit ne jako dodavatel. Tak třeba by Mekac nebo Williams mohl být tovární tým. O to teď se hraje. Rok dva Rencek a pak třeba Mergl nebo jiny. TR zatím bude RB ladit motor Renault chce jít časem vzhůru a ž RB se stane obyčejný zákazník. A myslím že RB dokáže Hondě pomoct. Ale zatím to bude přes TR.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Mekáč riskuje.
    Porušení smlouvy s Hondou by se jim mohl hodně vymstít.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Nad čímž se určitě nezamysleli a jen zbrkle jednaj že. Myslím že si umí vyhodnotit oni sami nejlépe rizika každého rozhodnutí které vzejde, určitě to není tak že se Zak probudil a hodil si mincí, myslím že vědí jak důležité rozhodnutí je čeká.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Mekáč pořádné sponzory nemá. Od Liberty toho kromě peněz za historický přínos moc nedostane. Kvůli jinému motoru budou muset překopat celý vůz, což taky bude něco stát. Motory si pak budou muset platit sami a jistota, že si nějak polepší je ve hvězdách.
        Naopak Honda už asi velké přestavby dělat nebude a pomalu se začne zlepšovat. Sice pomalu a i když výkonu ostatních výrobců při současných pravidlech nikdy nedosáhne, tak díky penězům právě proklínané Hondy přesto můžou postavit slušný vůz se kterým můžou válcovat alespoň střed pole.
        Prostě úprk od Hondy jim výkonově nijak nepomůže, jen příjdou o hromadu peněz.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Ty, největší pohrdač Hondy co jsi psal že dokud se McLaren nezbaví Hondy tak se nikdy nezvedne, máš najednou starost jak to zvládnou bez Hondy. Co se týče financí, tak si to přečti v článku, a sponzory jinak seženou s lepšíma výsledkama jistě lépe.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            A kdy ty lepší výsledky budou?
            I s motory od Merglu se dokázal Mekáč propadnout až pod střed pole.

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              S jiným motorem by McLaren měl výsledky lepší hned, souboje o předposlední místo budou minulostí, body v každém závodě povinností, a to pro začátek.

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  A jak víš že udělaj chybu a budou v háji? Je jasné že případný přechod zabere nějakej čas, nějaké úskalí a nějakej bolehlav, ale proč hned malovat čerta na zeď? TR také měnilo Renault na Ferrko, pak opět na Renault a tragédie to uplně nebyla, proč by McLaren hned musel být v háji? Mám pocit že si chceš McLaren dobírat s Hondou, i bez, takže je to z tvého pohledu jedno.

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Nechápu, o čem ten článek je? Podle Petra Renault nesmí zásobovat čtvrtý tým a ani Red Bull a ani Torro Rosso nemíní Renault opustit. Ledaže by se Renault rozhodl do svých aut montovat motory Honda.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Poky

      Poky

      46.254.64.XXX
      Hlavně Honda začíná rencek stahovat a Rencek má sám spostu problémů se spolehlivostí. Dle mě rencek není řešení.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        To je až sekundární problém. Primární je to pravidlo o maximálním počtu odběratelů.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      S tím Toro Rosso jsi si fakt jistý? Kdyby se s Hondou dohodlo, smlouvě McLaren - Renault by nic nebránilo.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Zkusme si to rozebrat. I když je tým Torro Rosso samostatný tým, pořád spadá pod vedení Mateschitze. Mateschitz má zájem na tom, aby RB získával co nejvíce bodů a Torro Rosso odebíral co nejvíce bodů konkurenci. Pokud by McLaren získal motory Renault, naráz by se z pozice zametačů konce startovního pole dostal do pozice uchazečů o třetí šprycli v Poháru konstruktérů (Sám jsi tuším napsal že McLaren má lepší šasi než RB. Tak proč by Torro Rosso takhle vyklízelo pozice?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.167.XXX
          Toro Rosso může získat od Hondy motory zdarma. Red Bull počká rok, dva, až Honda dá svou pohonnou jednotku dohromady, a pak k ní může přejít i on - a stát se jejím továrním týmem s maximální podporou (obě strany mají továrny v Milton Keynes), což u Renaultu nikdy už mít nebude - ten jde nahoru a má ambice za 2 roky útočit na titul. Toro Rosso co ztratit nemá, jeho účelem je zatím stejně zejména vychovávat piloty pro RB a nebojovat s ním o body.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            V tom případě jsou karty rozdány takto:
            Čeká se na rozhodnutí Mclarenu, zda od Hondy odejde.Pokud odejde, okamžitě TR podepisuje smlouvu s Hondou a je předjednána možná spolupráce RB s tím že to bude tovarní tým, něco na způsob Mclarenu pokud bude motor konkurence schopný.Pokud Mclaren zůstane u Hondy TR v žádném případě k Hondě nepůjde.Je tam ještě teoretická možnost v budoucnu odprodeje TR Hondě.
            Karty jak to bude drží Mclaren. Může si krátkodobě pomoci a dlouhodobě naběhnout.Těžká to volba.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              78.157.167.XXX
              Ne tak docela.. na McLaren se nečeká, ten rozhodnutý. Víc toho ale prozrazovat nesmím. 03

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama