DISKUZE K ČLÁNKU Verstappen i Ricciardo musí v Itálii počítat s penalizacemi na startu

"Máš-li škodu, o posměch se nestarej" praví české přísloví, které by se spíš hodilo pro holandskou hvězdu F1. Verstappen nejenže už pošesté došel do boxů Red Bullu předčasně, nyní ještě musí čelit nemilé situaci v podobě penalizace za použití nové pohonné jednotky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Verstappen i Ricciardo musí v Itálii počítat s penalizacemi na startu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 29.08.2017 07:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» achmed-cz (Hlasovali 2 lidé) 28.08.2017 14:50
hm, a v továrním týmu častěji odchází Žolyjonovi.… »
» Adi (Hlasoval 1 člověk) 28.08.2017 20:33
Red Bull měl vždy "talent" na rozdílnou… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 28.08.2017 21:19
Vadné čidlo tlaku ve válci = chyba dodavatele… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Možná je ta přetechnizovanost na škodu, kdyby tam ta čidla nebyla, motor by makal dál - protože mu jinak nic nebylo. Nebo by čidlo nemělo rozhodovat, ale jen posílat data a ať rozhodnout inženýří na zídce, co dál.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002799

    uzivatel002799

    95.82.135.XXX
    Za prvé, vůbec mi není líto těch malinovkářů ... furt jen na ten Renault plivou ... at se obrátí na TAG HEUER ... to je jejich motor ... ale ted vážně, ten motor není vůbec tak špatný jako ho prezentují, jen je trošku nespolehlivý. I když to je taky sporné, za co může Renault a za co ne ... Maxův motor nezadýmil a nakonec byla příčina ve špatném čidle tlaku .. kdo ho vyrábí? Renault asi ne ... Dále jednotky MGU a pod. , to taky asi nevyrábí v automobilce Renault, ale třeba Magnetti Marelli, nebo nějaká subdodavatelská firma .. a tady je asi problém Renaultu, že netlačí na dodavatele tak jako třeba Mercedes ... Tam si určitě nedovolí dodat Mercedesu nějaké šmejdy ... Ale co se týče samotného motoru ... tak mám radost, že Nico Hulkenberg v pohodě ujížděl Force Indii a zbytku pole, které mělo ty super motory Mercedes a Ferrari ... nemyslím si, že by měl Renault o tolik lepší šasi než FI ... Dával jim pravidelně 0,3s na kolo ... takže potenciál v tom motoru bude, jen doladit tu spolehlivost a na příští rok ještě zvýšit výkonnost ... A když se to Redbullu a Torro Roso nelíbí at jdou klidně k Hondě ...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    212.96.178.XXX
    Red Bull měl vždy "talent" na rozdílnou spolehlivost svých monopostu. Pamatuji si, jak v dominantní éře měl Weber podstatně více problémů než Vettel... Každopádně si myslím, že styl řízení může mít částečně vliv na spolehlivost. Ve své době Mercedes dokonce nepřímo řekl, že za neustálé kolabovani Kimiho motorů (V10 3,5l. V šasi Mclarenu) mohlo jeho brzdění do plynu, tzn. Jeho jezdecký styl...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Taky si myslím. Ono to funguje i u obyčejných aut, že jezdecký styl dokáže zkrátit životnost určitých částí vozidla. A formule jsou přece jenom citlivější.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • zipp

      zipp

      195.212.58.XXX
      Sám Riciardo se vyjádřil, že ty Maxovy problémy studoval a řešil to i s techniky z týmu, jestli Max nezachází s technikou nějak nestandardně tvrdě, ale bylo mu řečeno, že vše dělá tak, jak se má, že nedělá nic špatně. Kdo jinej to může líp vědět, než inženýři z jeho vlastního týmu

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    hm, a v továrním týmu častěji odchází Žolyjonovi. Zdá se, že motory Renault mají nějaké napojení na karmu jezdce.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama